SUSTA & NPP HAR DEFINITIVT KICKAT + ETT TUNGT RYGG- OCH BICEPSPASS
Då är det officiellt. Mina oljor av MediPharma från *poteksh*s*et har definitivt kickat in och är att av allt att döma the real deal. Kände i går kväll att vilopulsen är något förhöjd, vaknade av att allt blod hade samlat halvsvägs ner i kroppen och jag hade kunnat sätta på min byrå när jag vaknade. Jag fortsätter svettas mer än vanligt under passen och min ansiktsfärg drar åt hummerrött när jag tar i som mest i de sista, tunga repetitionerna.
Apropå tunga repetitioner körde jag precis rygg enligt 5x5-Old School-upplägget + biceps och det var ett riktigt, riktigt bra pass. Höjde vikterna i samtliga övningar (man ska inte underskatta placeboeffekten
Övningar rygg
1) T-bar i maskin med fria vikter: 5 set x 5 tunga repetitioner
2) Pulldowns i maskin med fria vikter: 5x5
3) Low-row i maskin med fria vikter: 5x5
4) Vertical Traction/breda latsdrag med viktmagasin: 5x5
Övningar biceps
1) Jeff Nippards dubbla kabelövning: 3 x 15 reps
2) Scott Curl i maskin: 3 x 5 reps
3) Pulldowns med omvänt grepp: 4 x 5 reps
Dansband och flottiga chipsläppar
I dag är jag ostoppbar (🎶inget kan stoppa oss nu🎶 som dansbandet i filmen Black Jack sjunger), känns det som. Garanterad redan den nämnda placeboeffekten, vackert vårväder, jag är utvilad och har ätit perfekt. Det är som gjort för att jag senare i eftermiddag, återvänder till gymet - när andra är inne på sitt tredje glas vin eller öl och har chipsflottiga läppar - och kör ett grymt pass för axlar och triceps. Just nu känns det fan som jag rent av
måste göra det.
Spänd. Peppad. Sugen. Satan!
Jag är otroligt glad över att *poteksh*sets oljor håller vad de lovar. Jag är som sagt inte ett dugg förvånad. De har topplevererat på alla andra plan och rent logiskt har man då en slags yrkesstolthet som man inte vill riskera ska naggas i kanten av dåliga varor. Redan dag 6 märkte jag en väsentlig inverkan av deras Susta och Npp och i dag är det än mer markant. Jag är spänd på de kommande dagarnas pass! Spänd och peppad. Sugen! Som satan.
Nu kör vi hårt, riktigt hårt - deal?! // Ivan
______________________________________________ _________ ________________
Kur fram till den 15 maj: 400 mg Sustanon MediPharma + 100 mg NPP MediPharma e3d