Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Åjo, nu ÄR du El Profesor - klubbat och klart🇪🇸✅
Du, tack för intressant och givande läsning, uppskattas! Jag har tidigare fått tipset om 50/50 testo resp. Mast för trt men då låter det som 150 mg Testo C och 100 mg Primo (eller 200 + 50) skulle vara en bättre kombination.
Jag kommer lägga mig på TRT snart. Troligtvis from januari nästa år. Om jag inte kan få det via vården (verkar hopplöst baserat på andra som jag känner som försöker - läkarna vill inte ens göra en koll av deras testonivåer) blir det i egen regi. Med andra ord är det bra att redan nu börja läsa in sig på vad som är mest optimalt.
Man brukar ju säga att Mast är fattigmannens primo då dom är så snarlika. Så tror ärligt inte det gör någon skillnad vilket preparat man väljer om man kör TRT doser. Det jag läst och hört är att primo ska vara snäppet mer anabolt och mast gör en snäppet lite hårdare.
När man läser och hör om professionellas kurer är nästan alltid primo med både off session och på contest prepp. Mast är för det mesta bara med på contest prepp.
Så du kommer aldrig mer kura efter detta år? TRT bara livet ut? Du är 50+ va om jag snäppat upp det rätt? Isåfall är det nog klokt beslut om du inte vill vara som Vince McMahon

79 bast och förmodligen fortfarande på tren, haha. Han verkar odödlig.
Sorgligt om du inte får TRT utskrivet, men det ska du väl kunna fixa via rewell? Du måste förmodligen bara gå och lida ett tag under utredningen så kanske lika bra att lösa på egen hand.
Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Jag har kört en hel del Deca genom åren men aldrig Npp. Men om allt är sig likt förutom att den kickar in snabbare (märkte som sagt effekt i dag

), tycker jag mycket om kombon av testo/deca liksom susta/npp. Jag liknar alltid deca vid basisten i ett rockband. Det är sångaren och gitarristen (testo) som märks mest men deca är basisten som står lite i bakgrunden och pumpar på, tungt och stabilt. Min erfarenhet är att Testo + Deca är en mycket bra kombo för att lägga på sig massa. Om du har tid att avvakta lite så kommer jag snart kunna berätta om *pot*ksh*sets Npp är så bra som jag tror så här långt. Deras service är i alla fall freckin' flawless. Starkt lysande gröning i antågande från min sida.
//Ivan
__________________________________________________ _________ ___________
Kur fram till den 15 maj: 400 mg Sustanon MediPharma + 100 mg NPP MediPharma e3d
Det är nog smart att köra NPP istället för deca. Om man får problem är det ute ur systemet snabbt. På deca får man ju dras med problemen ett tag om det uppkommer.
Jag funderar på min kur till hösten och som det känns nu i och med att jag mår bra på EQ+testo blir det förmodligen samma kur men funderar på att eventuellt slänga in bara 200mg NPP eller deca också.
Skrev ju i torrans tråd förut att jag kan köra Skullcruchers osv utan problem, och självklart har min vänstra armbåge börjat jävlas. Iofs känns det bra i gymmet på alla övningar när jag är uppvärmd men har ont utanför bara om jag ska skriva upp ett lock.. vänstra handleden har också börjar smärta lite. Deca eller NPP ska ju göra under för sånt.
Kul att du bra erfarenhet av A******h****, har dom på min go-to lista även om jag ännu inte köpt av dom ännu.