Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Tjenare och tackar för det!
Ja, 2026-års plan har mer eller mindre utkristalliserat sig men lite återstår och det som nu är fastlagt kommer garanterat justeras längs med vägen men på det hela taget så
Ja, att helt skippa alkohol känns som lite av en game-changer. I år är jag beredd att försaka mycket för att träningen inte ska bli lidande. I kombination med att jag på riktigt tycker Pepsi Max är godare än vin. Champagne är i och för sig svårslaget men å andra sidan: Hur ofta dricker man det?
Ja, det stämmer våren och försommaren gick jag på Sustanon och Npp (eller snabb-deca som vissa kallar det för). Sustanon har jag iofs kört tidigare men Npp var nytt för mig. Min tidigare massa-favorit var Testo C + Deca. Jag måste säga, att jag blev lite förvånad hur pass mycket ändå de snabba estrarna i Susta och Npp tar för sig. Skillnaden är ett annat slags "tryck" (det kickar på ett annat vis) och jag upplevde också att jag inte drog på mig lika mycket vätska. Testo+ deca är på något vis tungt. Alltså att man känner sig tung i kroppen. Susta + Npp gjorde tvärtom att jag upplevde mig lättare i kroppen.
Susta är "halvsnabb" i och med kombon av Testo P/E/C men jag blev så förtjust i det snabba, att jag nu går all in och kör enbart Testo P (+Npp).
Funderar du på att prova snabba estrar?
God fortsättning!
La av med 99,9 % av alkoholen under 2025. Någon enstaka öl på högtider till maten är en liten guldkant som jag inte var beredd att helt förlora. I övrigt var jag helt clean, något som tydligt påverkade hälsan till det bättre. Så du gör helt rätt i sak som gör detsamma. Förstår även helt vad du säger om Pepsi Max – svårslagen.
Ska om tre veckor påbörja 500 mg Susta + 300 mg NPP per vecka. Oskuld på både NPP och Susta (annars är min go-to Test E), så det blir halvsnabbt med Susta och snabbt med NPP.
Det är just det där ”trycket” jag är nyfiken på. Upplevde det till viss del när jag kört Tren A jämfört med Tren E. Den snabba Tren A upplever jag mer som en stridsvagn som dundrar fram, till skillnad från Tren E som mer är som ett ånglok – starkt, men inte lika explosivt. Detta trots att jag låg på cirka 50 % mer mg Tren E än A.
Kanske är det bara mentalt, vem vet? Men det ska bli intressant att se hur den kommande kuren tar sig.
Följer ditt 2026 med spänning!
God fortsättning till dig !