2025-03-13, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Vill bara passa på att slänga in ett tack för tipset, ang Leo longevity, ska kolla in det, Steve följer jag och gillar hans kanal, men Leo är som sagt ny för mig, ska kolla igenom lite nu när jag ändå bara ligger och återhämtar mig från sjukdom.

Ivan har du kört NPP innan? Jag är nyfiken på att kasta in det då jag enbart kör test e för tillfället.

Ja han är kunnig och har bra info. Verkade vara en rätt kass människa generellt om det nu stämmer att han blev mördad i pattaya för att han utförde aggressivt sex/stryp sex utan medgivande på en prostituerad.

Men älskade hans poddar med Bostin Loyd där för några år sedan.
Citera
2025-03-13, 19:51
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Ja han är kunnig och har bra info. Verkade vara en rätt kass människa generellt om det nu stämmer att han blev mördad i pattaya för att han utförde aggressivt sex/stryp sex utan medgivande på en prostituerad.

Men älskade hans poddar med Bostin Loyd där för några år sedan.

Sicken fräsch, sportig och mysig kille - Uäck.
Bostin Loyd, var det han som på 12 månader lade på sig helt galet mycket massa? Dog väl senare i sviterna av hyggligt omfattande preppande (vätskedrivande också)?
Citera
2025-03-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Sicken fräsch, sportig och mysig kille - Uäck.
Bostin Loyd, var det han som på 12 månader lade på sig helt galet mycket massa? Dog väl senare i sviterna av hyggligt omfattande preppande (vätskedrivande också)?

Precis, finns en känd transformation video på honom på 12 månader och holy shit, ser bokstavligen ut som han hoppade in i captain america chambern haha.

Finns bild på en av hans kurer han la upp som inlägg på facebook och ja… det var typ alla preparat som existerar i mega doser. Så inte så konstigt att det slutade som det gjorde. Men han var fucked från födseln tack vare sina föräldrar, båda var kroppsbyggare och hans morsa tog med han upp på scen och poserade med honom från när han var typ 5år gammal. Så inte så konstigt att han blev extremt beroende av BB livsstilen.

Experimentade med FTTP som var stort bidragande till att hans njurar gav upp, i kombo med det tunga AAS missbruket.

Hade ju även beef där ett tag med Rich Piana. Rich la ju upp en total roast där som är så jävla rolig. Såg om den förra året då den är guld.
Citera
2025-03-13, 20:56
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Precis, finns en känd transformation video på honom på 12 månader och holy shit, ser bokstavligen ut som han hoppade in i captain america chambern haha.

Finns bild på en av hans kurer han la upp som inlägg på facebook och ja… det var typ alla preparat som existerar i mega doser. Så inte så konstigt att det slutade som det gjorde. Men han var fucked från födseln tack vare sina föräldrar, båda var kroppsbyggare och hans morsa tog med han upp på scen och poserade med honom från när han var typ 5år gammal. Så inte så konstigt att han blev extremt beroende av BB livsstilen.

Experimentade med FTTP som var stort bidragande till att hans njurar gav upp, i kombo med det tunga AAS missbruket.

Hade ju även beef där ett tag med Rich Piana. Rich la ju upp en total roast där som är så jävla rolig. Såg om den förra året då den är guld.

Exakt den transformationsvideon jag tänkte på. Den var och är heeelt sinnessjuk. Haha, bra liknelse med "Han hoppade in i Captain America-chambern"

Jag som trodde jag sett allt med Rich Piana har helt klart missat denna(!). Okey, ska genast kolla
Citera
2025-03-13, 21:12
Medlem
IvanDF3s avatar
TREDJE STICKET MED SUSTA 400 MG + NPP 100 MG

Jag hade 0,5 ml Testo C kvar sedan tidigare i en vial. Så det åkte med. Lite Pytt i Panna och totalt 2,5 ml. Obehagligt välfylld pump. I alla fall i min lilla spruträdda värld. Men tack vare att *poteksh*s*ts oljor är så tunna, rinniga och lena gick flöt det otippat smidigt. Blev rent av förvånad av hur snabbt det gick. Jag noterade också att modellen på pump som jag beställde av *Apoteksh*s*t är snäppet bättre än de jag hade kvar sedan tidigare (kanyler.se, tror jag). Alltså, båda är basic-verktyg men den här pumpen flöt på mycket smidigare när jag tryckte in oljorna i muskeln (usch, mår fan nästa dåligt av att bara skriva det där, haha).

Nu ser jag fram emot när Susta och NPP har kickat in ordentligt. Min första tjejgissning var rätt så min nästa lyder: om en vecka. Då blir allt genast betydligt mer intressant

Nu ska jag kolla ett par träningsvideos som fokuserar på delts (det är vad som står på tur i morgon bitti) och gissningsvis en salig mix av John Meadows, Dorian, Jeff Nippard, Branch Warren, Ronnie och Rich Piano. Just det (nästan glömt bort): Vår egen Magnus Samuelsson har en radda riktigt bra videos, väl värda att titta på!

Nu återstår bara att röra ihop 250 mg lättkvarg med 100 gram frysta jordgubbar, addera till flytande sötningsmedel och några droppar Dr Oetkers vaniljarom för att sedan hitta bort till soffan.

I morgon kör vi hårt! // Ivan
______________________________________________ _________ ________________
Kur fram till den 15 maj: 400 mg Sustanon MediPharma + 100 mg NPP MediPharma e3d
Citera
2025-03-14, 13:19
Medlem
IvanDF3s avatar
SUSTA & NPP HAR DEFINITIVT KICKAT + ETT TUNGT RYGG- OCH BICEPSPASS

Då är det officiellt. Mina oljor av MediPharma från *poteksh*s*et har definitivt kickat in och är att av allt att döma the real deal. Kände i går kväll att vilopulsen är något förhöjd, vaknade av att allt blod hade samlat halvsvägs ner i kroppen och jag hade kunnat sätta på min byrå när jag vaknade. Jag fortsätter svettas mer än vanligt under passen och min ansiktsfärg drar åt hummerrött när jag tar i som mest i de sista, tunga repetitionerna.

Apropå tunga repetitioner körde jag precis rygg enligt 5x5-Old School-upplägget + biceps och det var ett riktigt, riktigt bra pass. Höjde vikterna i samtliga övningar (man ska inte underskatta placeboeffekten

Övningar rygg
1) T-bar i maskin med fria vikter: 5 set x 5 tunga repetitioner
2) Pulldowns i maskin med fria vikter: 5x5
3) Low-row i maskin med fria vikter: 5x5
4) Vertical Traction/breda latsdrag med viktmagasin: 5x5

Övningar biceps
1) Jeff Nippards dubbla kabelövning: 3 x 15 reps
2) Scott Curl i maskin: 3 x 5 reps
3) Pulldowns med omvänt grepp: 4 x 5 reps

Dansband och flottiga chipsläppar
I dag är jag ostoppbar (🎶inget kan stoppa oss nu🎶 som dansbandet i filmen Black Jack sjunger), känns det som. Garanterad redan den nämnda placeboeffekten, vackert vårväder, jag är utvilad och har ätit perfekt. Det är som gjort för att jag senare i eftermiddag, återvänder till gymet - när andra är inne på sitt tredje glas vin eller öl och har chipsflottiga läppar - och kör ett grymt pass för axlar och triceps. Just nu känns det fan som jag rent av måste göra det.

Spänd. Peppad. Sugen. Satan!
Jag är otroligt glad över att *poteksh*sets oljor håller vad de lovar. Jag är som sagt inte ett dugg förvånad. De har topplevererat på alla andra plan och rent logiskt har man då en slags yrkesstolthet som man inte vill riskera ska naggas i kanten av dåliga varor. Redan dag 6 märkte jag en väsentlig inverkan av deras Susta och Npp och i dag är det än mer markant. Jag är spänd på de kommande dagarnas pass! Spänd och peppad. Sugen! Som satan.

Nu kör vi hårt, riktigt hårt - deal?! // Ivan

Kur fram till den 15 maj: 400 mg Sustanon MediPharma + 100 mg NPP MediPharma e3d
Citera
2025-03-14, 23:18
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
SUSTA & NPP HAR DEFINITIVT KICKAT + ETT TUNGT RYGG- OCH BICEPSPASS

Då är det officiellt. Mina oljor av MediPharma från *poteksh*s*et har definitivt kickat in och är att av allt att döma the real deal. Kände i går kväll att vilopulsen är något förhöjd, vaknade av att allt blod hade samlat halvsvägs ner i kroppen och jag hade kunnat sätta på min byrå när jag vaknade. Jag fortsätter svettas mer än vanligt under passen och min ansiktsfärg drar åt hummerrött när jag tar i som mest i de sista, tunga repetitionerna.

Apropå tunga repetitioner körde jag precis rygg enligt 5x5-Old School-upplägget + biceps och det var ett riktigt, riktigt bra pass. Höjde vikterna i samtliga övningar (man ska inte underskatta placeboeffekten

Övningar rygg
1) T-bar i maskin med fria vikter: 5 set x 5 tunga repetitioner
2) Pulldowns i maskin med fria vikter: 5x5
3) Low-row i maskin med fria vikter: 5x5
4) Vertical Traction/breda latsdrag med viktmagasin: 5x5

Övningar biceps
1) Jeff Nippards dubbla kabelövning: 3 x 15 reps
2) Scott Curl i maskin: 3 x 5 reps
3) Pulldowns med omvänt grepp: 4 x 5 reps

Dansband och flottiga chipsläppar
I dag är jag ostoppbar (🎶inget kan stoppa oss nu🎶 som dansbandet i filmen Black Jack sjunger), känns det som. Garanterad redan den nämnda placeboeffekten, vackert vårväder, jag är utvilad och har ätit perfekt. Det är som gjort för att jag senare i eftermiddag, återvänder till gymet - när andra är inne på sitt tredje glas vin eller öl och har chipsflottiga läppar - och kör ett grymt pass för axlar och triceps. Just nu känns det fan som jag rent av måste göra det.

Spänd. Peppad. Sugen. Satan!
Jag är otroligt glad över att *poteksh*sets oljor håller vad de lovar. Jag är som sagt inte ett dugg förvånad. De har topplevererat på alla andra plan och rent logiskt har man då en slags yrkesstolthet som man inte vill riskera ska naggas i kanten av dåliga varor. Redan dag 6 märkte jag en väsentlig inverkan av deras Susta och Npp och i dag är det än mer markant. Jag är spänd på de kommande dagarnas pass! Spänd och peppad. Sugen! Som satan.

Nu kör vi hårt, riktigt hårt - deal?! // Ivan

Kul att höra att allt rullar på bra, själv körde jag mitt första pass idag sen influensan hade mig hängandes över en toastol som en fågelmamma som spyföder sina småttingar.
Var skönt att vara tillbaka igen även fast jag kände mig lite småsvag, men inte så konstigt då jag inte ätit som jag ska.
MEEEN idag har jag ätit som om jag vore Pumba själv medans jag spelat Split fiction.
Så imorgon innan jobb känner jag att det kommer bli ett stadigt pass. Lördag som även är en stickdag
Citera
2025-03-15, 14:50
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Kul att höra att allt rullar på bra, själv körde jag mitt första pass idag sen influensan hade mig hängandes över en toastol som en fågelmamma som spyföder sina småttingar.
Var skönt att vara tillbaka igen även fast jag kände mig lite småsvag, men inte så konstigt då jag inte ätit som jag ska.
MEEEN idag har jag ätit som om jag vore Pumba själv medans jag spelat Split fiction.
Så imorgon innan jobb känner jag att det kommer bli ett stadigt pass. Lördag som även är en stickdag

Haha, du har allt a way with words "spyföder sina småttingar" och "och ätit som Pumba själv medans jag spelat Split Fiction"

Tack, det är ungefär underbart när allt får flyta på som det gör just nu. Skönt att DU är tillbaka. Vad blev det för pass? Hur gick sticket (mitt nästa är i morgon)?
Citera
2025-03-15, 15:04
Medlem
IvanDF3s avatar
BÄSTA AXELPASSET SEDAN 2023!!!

Jag fortsätter prioritera utsida och baksida axlar och fortsätter därmed också mitt (relativt) nya program. De tunga pressarna finns kvar men nu mer som något slags mittaxel.

Övningar
1) Utsida axlar i maskin: 3 x 15 reps
2) Reversed pec deck: 3 x 15 reps (höjde upp till 54 kg)
3) Sittande militärpressar i Smithmaskinen: 5x5 set och med 80 kg som tyngst*
4) Utsida axlar i maskin: 3 x 10 reps
5) Maskin för baksida axlar: 3 x 15 reps
6) Sittande axelpressar i maskin med fria vikter: 5 x 5 reps
7) Utsida axlar i maskin: 3 set á 15, 12 resp. 10 reps

*) Börjar väl bli kanske semi-halvstark men jag pressade en gång i tiden 110 kg här

Jag ökade markant i både antalet pressade kilon samt att jag ökade antalet kilon som jag i snitt lyfte per minut med 14 procent. Totalt pressade jag i dag nära på 12 ton. Att jämföra med dryg 9 ton förra axelpasset. Nu blir det nog inget mer pass i dag. Jag räknar med att istället köra bröst och triceps i morgon bitti och ben i morgon eftermiddag. Allt ackompanjerat av ett stick med *potekshus*ts Susta samt Npp💉💦🥰

Kör hårt nu! // Ivan
_______________________________________________ _________ _______________
Citera
2025-03-15, 15:26
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Haha, du har allt a way with words "spyföder sina småttingar" och "och ätit som Pumba själv medans jag spelat Split Fiction"

Tack, det är ungefär underbart när allt får flyta på som det gör just nu. Skönt att DU är tillbaka. Vad blev det för pass? Hur gick sticket (mitt nästa är i morgon)?

Haha ja ord kan vara kul 🙂
Vill knappt kalla det pass, blev mest lite mys bland vikterna av sånt jag tycker är kul 🙂
Men lite incline press, sidolyft med kabel sen körde jag lite shrugs på det.
Idag, med tanke på att gårdagens knappt var nämnvärt så la jag mig under stången och körde några sköna tunga set bänkpress och sen kabelflyes på det och pecdecen lockade mig så drog några set där bara för att. Avslutade med ett axlar för ett sen upptäcka att jag måste dra för att inte bli sen till jobbet.
Men men, var lite av ett ”känna av” pass efter sjukdom idag med, allt kändes fin fint så imorgon går jag tillbaka till mitt seriösa programupplägg med Push/pull/leg. Kanske rent av blir ikväll efter jobbet. Spanade nämligen in mitt program och insåg att det är ben som står på tur om jag följer schemat, och är oväntat nog taggad som bara den på ett benpass, räknar med att köra slut på benen så pass att det känns som jag vandrat pilgrimsleden med min kollega på axlarna, (hon är rätt överviktig, men en ”snällare” benämning kan vara att ”jag tror hon gillar wienerbröd”).
Brukar inte tycka ben är kul, men sista tiden har mina benpass börjat ge ovanligt bra svar, så det har taggat mig mer.
Sticket gick bra, satte i låret denna gång, brukar oftast annars bli en av axlarna som får liten”akupunktur”.

Så kontentan av det hela är att kroppen känns 100 återställd, så inga mer ”pass” som egentligen mer varit att gå runt å tafsa på lite vikter utan köra på hårt igen som jag gjorde innan det sket sig (ganska bokstavligt talat)

Hoppas allt är väl med dig denna soliga lördag.

/McMurphy
Citera
2025-03-15, 18:29
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Haha ja ord kan vara kul 🙂
Vill knappt kalla det pass, blev mest lite mys bland vikterna av sånt jag tycker är kul 🙂
Men lite incline press, sidolyft med kabel sen körde jag lite shrugs på det.
Idag, med tanke på att gårdagens knappt var nämnvärt så la jag mig under stången och körde några sköna tunga set bänkpress och sen kabelflyes på det och pecdecen lockade mig så drog några set där bara för att. Avslutade med ett axlar för ett sen upptäcka att jag måste dra för att inte bli sen till jobbet.
Men men, var lite av ett ”känna av” pass efter sjukdom idag med, allt kändes fin fint så imorgon går jag tillbaka till mitt seriösa programupplägg med Push/pull/leg. Kanske rent av blir ikväll efter jobbet. Spanade nämligen in mitt program och insåg att det är ben som står på tur om jag följer schemat, och är oväntat nog taggad som bara den på ett benpass, räknar med att köra slut på benen så pass att det känns som jag vandrat pilgrimsleden med min kollega på axlarna, (hon är rätt överviktig, men en ”snällare” benämning kan vara att ”jag tror hon gillar wienerbröd”).
Brukar inte tycka ben är kul, men sista tiden har mina benpass börjat ge ovanligt bra svar, så det har taggat mig mer.
Sticket gick bra, satte i låret denna gång, brukar oftast annars bli en av axlarna som får liten”akupunktur”.

Så kontentan av det hela är att kroppen känns 100 återställd, så inga mer ”pass” som egentligen mer varit att gå runt å tafsa på lite vikter utan köra på hårt igen som jag gjorde innan det sket sig (ganska bokstavligt talat)

Hoppas allt är väl med dig denna soliga lördag.

/McMurphy

Mr McMurphy!

"Gillar wienerbröd", haha! En annan skön omskrivning är att en kvinna är "matglad" alternativt "matfrisk".

Jag vet precis vad du menar med dagens pass. Lite som att ta ett uppdyk eller två, efter att det var så länge sedan man dök, att det känns som att man skulle ha glömt det mest från när man tog sitt dykcertifikat.

Som du känner med ben, har jag börjat känna med armar sedan en tid tillbaka. Jag väntar fortfarande på att samma känsla ska infinna sig för min del också med just ben och vader. Apropå ben så hoppas jag att jag kan köra dom i morgon eller senast måndag. Nu känns mitt ena knä nästintill spökfritt.

Jag satte alltid mina stick i låren tidigare. Mest för att jag inte hade något val. Eller jo, jag varvade ibland med axlarna. Men om man bara vill sticka en gång och har mer än 1 ml att trycka in, blir det för obehagligt i axlarna för min del. Sedan 2-3 år kommer jag äntligen åt att sätta i skinkorna istället och det är 10 ggr mindre vidrigt vs quadsen. Sätter du förresten inte alls i röven?

Sist men inte minst: Ja tack, det var en otroligt skön dag i dag och äntligen finns det hopp om att man överlever ännu en mörk vinter strax under polcirkeln!
Citera
2025-03-15, 18:51
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Mr McMurphy!

"Gillar wienerbröd", haha! En annan skön omskrivning är att en kvinna är "matglad" alternativt "matfrisk".

Jag vet precis vad du menar med dagens pass. Lite som att ta ett uppdyk eller två, efter att det var så länge sedan man dök, att det känns som att man skulle ha glömt det mest från när man tog sitt dykcertifikat.

Som du känner med ben, har jag börjat känna med armar sedan en tid tillbaka. Jag väntar fortfarande på att samma känsla ska infinna sig för min del också med just ben och vader. Apropå ben så hoppas jag att jag kan köra dom i morgon eller senast måndag. Nu känns mitt ena knä nästintill spökfritt.

Jag satte alltid mina stick i låren tidigare. Mest för att jag inte hade något val. Eller jo, jag varvade ibland med axlarna. Men om man bara vill sticka en gång och har mer än 1 ml att trycka in, blir det för obehagligt i axlarna för min del. Sedan 2-3 år kommer jag äntligen åt att sätta i skinkorna istället och det är 10 ggr mindre vidrigt vs quadsen. Sätter du förresten inte alls i röven?

Sist men inte minst: Ja tack, det var en otroligt skön dag i dag och äntligen finns det hopp om att man överlever ännu en mörk vinter strax under polcirkeln!

Jo visst sätter jag i röven ibland med, men eftersom jag är en bekväm man så har axel och lår varit lättast, men med yogan jag nyligen gett mig på så ska jag nog snart kunna vrida mig som en orm och lika lätt sätta i skinkan
Nu när jag bara har 1ml testo att trycka in så har det funkat fint, men är som sagt väldigt nyfiken på att lägga till NPP inom en snar framtid så då blir det ju genast lite mer olja, så då kommer nog skinkan få mer frekventa stick än vad den får för tillfället.

Skönt att du haft en bra dag, för min del har jag kommit fram till att det absolut blir ett köttigt benpass ikväll efter jobbet, är alldeles för taggad så om det inte blir av kommer jag bara ligga och vrida mig i sängen och fantisera om det där härliga benpasset haha (Adhd´n) som kickar in lite där med antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in