2021-12-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Har du varit på dop (inte dope)?
Fanns det några olåsta cyklar vid sollyckan?

Jag har då inte varit på något dop.
Citera
2021-12-16, 13:03
Medlem
Stöld på gekås nurå.. julklappssnatteriet 🤣
Citera
2021-12-16, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutsRackartyg
Stöld på gekås nurå.. julklappssnatteriet 🤣

En lågoddsare!
Citera
2021-12-17, 08:48
Medlem
Nu har jag dock inte vart på Gekås sen i juli och skulle heller aldrig sno julklappar till mina barn, eller nån annan heller för den delen. Hade vart kul att se era brottsregister för uppenbarligen är ni alla här ett gäng gudagåvor
Romper tex har du cleant register? Fick du tag i några tram eller stilnoct när du va på Gran Canaria?
Citera
2021-12-18, 13:58
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jollanbollan
Nu har jag dock inte vart på Gekås sen i juli och skulle heller aldrig sno julklappar till mina barn, eller nån annan heller för den delen. Hade vart kul att se era brottsregister för uppenbarligen är ni alla här ett gäng gudagåvor
Romper tex har du cleant register? Fick du tag i några tram eller stilnoct när du va på Gran Canaria?
Om du menar ostraffad, så är jag det.
Det fanns både stilnoct och tramadol till salu på Gran Canaria, dock så var inte avsikten att flöddra.
För att kunna sova/dämpa smärta pga. en arbetsrelaterad skada.

Jag har ingen aning om när du arbetade senast, om du någonsin gjort det...
Gå på bidrag är ju gott, slippa anstränga sig.

Jag skulle aldrig sjunka så lågt och stjäla någon annan persons cykel, det finns ju anledningar till att två av dina barn är placerade på annat håll än din bostad.

Bespar oss med dina fåniga försök till förklaringar, att det är alla andras fel att du begått kriminella handlingar.

Du är ju lika trovärdig som BFF sofi* ahl*

I turklandet var det shopping "billigare än Ullared "
Fula kopior, det säger en del om dig som person...
Citera
2022-01-23, 19:31
Medlem
Parasiten tigger nu igen på FB Hoppas hon dör äckliga jävel "Hanna Sander
3a7t547S202h9on0i9ms 22a95tlied1m ·
Är det någon som har ett snabbtest över? Är rätt så dålig och kan inte ta mig nånstans, jag finns på Håsten"
Citera
2022-01-24, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHIRI
Är det någon som har ett snabbtest över? Är rätt så dålig och kan inte ta mig nånstans, jag finns på Håsten"

Nu var d ju knappast om det var gratis eller inte som va d viktiga utan att jag behövde ett covid test så snabbt som möjligt. Moget att skriva "hoppas hon dör äckliga jävel". Fy fan
Citera
2022-01-24, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHIRI

Så du vet betalade jag 69:- för det och dessutom hade jag covid så nu kan du gotta dig lite mer såhär en måndag
Citera
2022-01-24, 19:03
Medlem
Citat:
Så du vet betalade jag 69:- för det och dessutom hade jag covid så nu kan du gotta dig lite mer såhär en måndag

Att du inte snodde en cykel och cyklade till en provstation? Då hade du ju sparat 69kr av folkets skattepengar.
Citera
2022-01-26, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink
Att du inte snodde en cykel och cyklade till en provstation? Då hade du ju sparat 69kr av folkets skattepengar.
😂 såå kul
Citera
2022-03-26, 00:15
Medlem
Citat:
Den här tråden har spårat totalt. Handlar den om cykelstölder, hur många gånger jag bytt efternamn, min och MS relation eller vad?
Fråga på vettja

Jag har aldrig i hela mitt liv sett en FB där huvudpersonen är inne och deltar i konversationen. wow

Du måste älska drama
Citera
2022-05-11, 21:13
Medlem
Hörde rättegång vart och att det gått åt S*nder/Je*verots riktning.... Mvh 432
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in