Citat:

Nej, AT har anklagat en annan tjej F för aktiv dödshjälp. Till den granden att hon polisanmält henne. F i sin tur ska tydligen vara en familjevän till AT och H.Ss mamma har i sin tur försvarat F emot AT och då väljer AT att prata illa om hennes familj i en livestream som ren hämnd.

Du kan va lugn gullet, jag har inte försökt namedroppa dig el dyl. Det enda jag skrev var ett klassiskt ordspråk som handlar om hur rent ett mjöl kan va typ. Och en mening som innehöll orden vet väldigt och ett ord till....
Men jag har ju förstått hur mycket du gillar fiske så du ska få ett riktigt bra tips från mig, kasta lite längre ut, ha tyngre drag och hjälper inte det så kasta lite mer åt höger, det är ju helt klart värt att testa, kanske blir en riktigt nice fiskelycka ju

Läs vad du skrev i inlägg 47 i denna tråden, dock tog jag typ ett år på mig innan jag orkade göra en LITEN rensning på min instagram, har du någon gissning på hur många jag tog bort innan det blev väldigt tyst om mig från ditt håll? Du ska få en ledtråd " fler än 0 men mindre än 2"

Och med den kännedom du verkar ha om iaf några i min sk familj så undrar jag vad du ville få sagt med det här TikTok bråket mellan min mamma och AT? Jag och min mamma är Två olika individer med väldigt olika åsikter, kan nog inte ens minnas en endaste gång jag och hon delade åsikt om något ens. Och det är inte speciellt mycket jag känner mig kränkt av men att AT nämns i min tråd av en i min heliga fanclub, där var d nära att jag kände mig pyttelite kränkt faktiskt. Hade kunnat skriva massor från mitt hjärta till just dig men jag har varken tid ork eller lust faktiskt. Godnatt