2023-05-21, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Nej, AT har anklagat en annan tjej F för aktiv dödshjälp. Till den granden att hon polisanmält henne. F i sin tur ska tydligen vara en familjevän till AT och H.Ss mamma har i sin tur försvarat F emot AT och då väljer AT att prata illa om hennes familj i en livestream som ren hämnd.

Du kan va lugn gullet, jag har inte försökt namedroppa dig el dyl. Det enda jag skrev var ett klassiskt ordspråk som handlar om hur rent ett mjöl kan va typ. Och en mening som innehöll orden vet väldigt och ett ord till....

Men jag har ju förstått hur mycket du gillar fiske så du ska få ett riktigt bra tips från mig, kasta lite längre ut, ha tyngre drag och hjälper inte det så kasta lite mer åt höger, det är ju helt klart värt att testa, kanske blir en riktigt nice fiskelycka ju
Läs vad du skrev i inlägg 47 i denna tråden, dock tog jag typ ett år på mig innan jag orkade göra en LITEN rensning på min instagram, har du någon gissning på hur många jag tog bort innan det blev väldigt tyst om mig från ditt håll? Du ska få en ledtråd " fler än 0 men mindre än 2"
Och med den kännedom du verkar ha om iaf några i min sk familj så undrar jag vad du ville få sagt med det här TikTok bråket mellan min mamma och AT? Jag och min mamma är Två olika individer med väldigt olika åsikter, kan nog inte ens minnas en endaste gång jag och hon delade åsikt om något ens. Och det är inte speciellt mycket jag känner mig kränkt av men att AT nämns i min tråd av en i min heliga fanclub, där var d nära att jag kände mig pyttelite kränkt faktiskt. Hade kunnat skriva massor från mitt hjärta till just dig men jag har varken tid ork eller lust faktiskt. Godnatt
Citera
2023-05-21, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Nej, AT har anklagat en annan tjej F för aktiv dödshjälp. Till den granden att hon polisanmält henne. F i sin tur ska tydligen vara en familjevän till AT och H.Ss mamma har i sin tur försvarat F emot AT och då väljer AT att prata illa om hennes familj i en livestream som ren hämnd.

Glömde en grej i förra inlägget... Jag har en känsla att du har viss information om varför Jolene inte är hemma hos mig (det hände 1 specifik händelse från mig men det är något "större" bakom det hela) en liten "funderare" ... Du vet vem jolenes pappa är och Du vet ju uppenbarligen vad birkahemmet är för nåt men jag har dock aldrig vart inlåst utan det var helt frivilligt och väldigt bra , men googla på birkahemmet så vill jag minnas att det redan i nån av dem första meningarna nämns att man kan vara där av lite olika anledningar tex skydd mm och som det tidigare nämnts i tråden och som du mycket väl vet så är även jolenes pappa misstänkt för grovt hemfridsbrott i mitt och MIN dotters hem och det finns ett kontaktförbud, varför får man ett kontaktförbud? För att det behövs ett skydd kanske? Men varken du eller någon annan i denna fanclub kan någonsin ens föreställa er vad som "hände bakom kulisserna" sedan den dagen Jolene blev till.. men att göra mitt och jolenes hem till en otrygg plats är det vi står i "offentligt" och enligt mitt tycke är det väl knappast någon förmildrande omständighet att det även råkar vara hans dotter.... Det är rätt svårt att få igenom ett kontaktförbud så bara d säger en hel del, men d kanske är jag som snodde 2 cyklar som är den hemska?
Citera
2023-07-12, 15:35
Medlem
Inget nytt skvaller om den anständiga 3-barnsmamman som snor cyklar, knarkar och är en sån fin kompis?
Citera
2023-07-25, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink
Inget nytt skvaller om den anständiga 3-barnsmamman som snor cyklar, knarkar och är en sån fin kompis?

Jag har dock 4 barn. Nej det finns inget nytt faktiskt.
Citera
2023-10-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mgkvbg432
Gällande det om bilbranden så stämmer detta mycket väl, var om jag minns rätt hans gula Honda, dem var några som hade likadana å tror d va han som hade gul, nu för tiden har han väl eget företag?

Jag vet endast hur det ligger till med HS å Alex*ndra, dem har under alla år vart som katt och råtta, till och med i så ung ålder som när det var örndisco slog HS A.T, inget allvarligt alls utan en catfight i yngre tonåren, men i början av året och under ett tag kommenterade a.t VARENDA inlägg HS gjorde på fb med så briljanta saker som "fan va du skriver, ingen som läser eller gillar ändå", "varför börjar du inte blogga istället" och HS tröttnade och skrev "nämen är det inte slagskämpen som yttrar sig igen" något likt det iaf, och det handlade om att AT skulle ha flugit på någon på en fest i nutid och då blev A.T enormt kränkt och gasta och gormade, sedan dess har hon blockat HS. Dem två har känt varandra sedan dem båda växte upp på sörse men nog aldrig vart vänner någon längre period under hela livet.
Du menar HA wannabe som i en klubb? Nja han är väl mer åt raggarhållet och en som dem flesta uppfattar som väldigt snäll om du menar l*sseman. Det är väl snarare HS som hängt på den klubben som jag undrade om d var den du menade, dock flera år sedan nu.

Det ni skriver här om mig Alexandra tillerås.
Jag vet en del om detta med cyklarna.
Jag som ni här nne som kallar mig för CP Sandra? Kontakta mig.på messenger där heter jag sanna tillerås . Skicka vän förfrågan så ska ni allt om denna.människa.
Sedan vill jag säga att att mitt Ex han är.mckille . Han va med i en car klubb.
Citera
2023-10-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink
Tycker detta luktar h.s. En kvinna i sina bästa år desperat efter pengar.

JAJAMÄN DET ÄR HANNA S
Citera
2023-10-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Den Mag*us som nämns i Fuperna.
Kan det vara han som "infekterat" HS med kommande knodd eller har dom en unge ihop sedan tidigare?

11000 kr/månad i soc. Bidrag till HS. verkar underligt om hon inte har några kids boendes på sin hemadress.

Barnen hon fött fram är väl alla tvångs omhändertagna?

Är det möjligt att få bostads bidrag utöver soc bidrag om man inte arbetat öht. dom senaste tio åren?

Hon har inga barn hemma alla LVU
Citera
2023-10-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andygoop
Ok.
Vet du om Sann* har lagt ut anklagelserna ang. ev. dödshjälp i en TT video?

Det borde väl rendera i böter och ev. en tur i finkan om Sann* fälls för grovt förtal?

Sann* pratar om en person benämnd "crazy" är det samma person som F?

Kan det tänkas bli dålig stämning om HS och Sann* träffas på tex. Håstenshallen?

Hallå Sanna tillerås gär eller Alexandra tillerås .
Kan ju säga att det med sny.gg.fia , är nerlagt..
Vill ni ha konkreta så skicka till mig på messenger . Sanna tillerås
Citera
2023-10-10, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna544
Stämmer det att polisen har varit hos Hanna S och letat efter en efterlyst person?

https://www.google.com/search?q=Hann...t=gws-wiz-serp
Citera
2023-10-10, 04:57
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Jaså, hade Hanna födelsedagskalas för en individ som inte var på plats?
Citera
2023-10-10, 05:21
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Hallå Sanna tillerås gär eller Alexandra tillerås .
Kan ju säga att det med sny.gg.fia , är nerlagt..
Vill ni ha konkreta så skicka till mig på messenger . Sanna tillerås
Prova att höra vad syster cherry gjort B 1538-23 Varbergs tingsrätt. Om pro fotografen var på plats är dock osäkert men det väl du *anna?
Citera
2023-10-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Prova att höra vad syster cherry gjort B 1538-23 Varbergs tingsrätt. Om pro fotografen var på plats är dock osäkert men det väl du *anna?

Jag vet det mesta .
Vill även att alla ni som sitter här och funderar .
Jag vet vad ja blev kallad som liten .
Jag vet vad jag har anmält F..a La...ssso .
Och är man så dum att man själv ser till att det kommer upp TT så får man leken tåla med .
Detta mellan mig och hon va en privat diskussion. Jag har vittnen och människor som kan gå i god för mig . Som har hört henne säga allt detta själv gällande hennes Mamma.
Jag polisanmälde henne , och åklagaren namngav detta som dr..åp .
Detta va för att jag själv hade kunnat bli anmäld för skyddande av bro...ING. Ifall detta hade kommit fram till fel människor.
Att ja och H..a har bråkat en del ? Det gör väl alla i vissa åldrar .
Men något ni har missat är att jag drog tillbaka anmälan . Men att då att det va åkla...en som bestämde ifall det ska läggas ut .
Och vill ni veta mer , Så ta istället reda på vem denna Ev...n på TT är . För HON har jag polisanmält för grovt förtal .
Även alla andra som satt i boxen . Fa....ny som ni kanske skulle kollat lite mer på . Hennes bror har skrivit en bok om deras Mamma som är ute för allmänheten. Och även hon är polisanmält . Även denna H...ley som är ute efter fame på TT.
Att ni alla håller på att namnge mig helt ok .
Men att kalla mig för mig smeknamn är bara barnsligt .

Men som jag sagt adda mig på messengwr .
Så ska ni få allt ni behöver till att skapa en länk .

Mvh Alexandra tillerås (ingift)
Föredetta Alexandra Nilsson
Och fördetta Alexandra Valdermarsson .
Blir kallad Sandra i yngre ålder .
Och i nutid blir kallad Sanna .
Så va är eran problem ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem