2024-05-03, 17:57
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mgkvbg432
Hmm är det verkligen det jag har hävdat? Hur tänker du då?
Hur var det nu H.S/ H.J, blev halva typ din tå avklippt?

Stöttar din farfar dig i denna svåra tid?

Han kanske läxat upp M.Josefsson verbalt på sörse...
Citera
2024-05-03, 19:11
Medlem
OP: Hej Hanna. Jag ska hjälpa dig. Har du blivit överfallen nu förstod jag det som.
Hanna: Ja, igår.
OP: Igår. Jag förstår. Vad är det som har hänt? Blev du misshandlad?
Hanna: Ja, det kan man väl lugnt säga.
OP: Ja.
Hanna: Revbenen och kroppen och klippt av halva tån och sådär.
OP: Vad sa du? Klippte av halva tån?
Hanna: Ja.
OP: Men kära nån, har du pratat med Polisen?
Hanna: Nä, jag har inte orkat någonting

Vad du ljuger
Citera
2024-05-03, 19:45
Medlem
deedeeblanchards avatar
Det är ett tämligen intresse av denna H.S då hon är ett problem för denna ort. Att skriva om henne kan ligga i intresse då hon är problematisk att ha att göra med.

Att lägga ut information i form av till exempel fup är mycket intressant, för att separera de lögner hon vanligtvis kommer med från eventuella sanningar.

Denna kvinna är sällan i nyktert tillstånd och allt som lyckas komma ut ur hennes tandlösa mun är ljud som sluddras fram. Det är av vikt att hon inte får ha kontakt med sitt senaste barn, vilket jag hoppas aldrig inträffar efter detta.

Vad gäller de andra, det vill säga de misstänkta och en del av vittnena, finns det inte mycket gott att säga om. Att dela uppgifter om dem är också av vikt: då de bör finnas så kallade varningar. "Warning, keep out", så att säga.

Att det sedan är enormt roligt att läsa om. Det är en annan sak och får helt stå för dom.
Citera
2024-05-04, 17:33
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mgkvbg432
Har avtjänat mina straff för längesedan nu dessutom så inte så mycket att diskutera om den saken. Men tack för att ni lägger ner er tid och engagemang i just mig. Det lyfter mig rätt rejält och inte sänker som ni nog hade önskat 🩷
"Det lyfter dig rätt rejält"
Hur då?
Du har enbart betett dig sämre än innan du stal cyklarna!

Efter att ha läst Hela FUPn där du är BO så är det solklart att du Inte ska ha något med barn att göra,
uppfostra någon/några är dig inte bevärdigat även om du fött fram dessa oskyldiga individer själv.

Barn väljer inte sina föräldrar...
Citera
2024-05-04, 18:04
Medlem
deedeeblanchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
"Det lyfter dig rätt rejält"
Hur då?
Du har enbart betett dig sämre än innan du stal cyklarna!

Efter att ha läst Hela FUPn där du är BO så är det solklart att du Inte ska ha något med barn att göra,
uppfostra någon/några är dig inte bevärdigat även om du fött fram dessa oskyldiga individer själv.

Barn väljer inte sina föräldrar...
Preach, Romper.
Det finns en del pdfer till som är värdiga att läsa.
Tänkte lägga upp dom om en stund, om du är intresserad.

Är du intresserad av alla?
Det finns en del om K som innefattar när han kör påverkad på en mc bland annat. Men en pdf är rätt trevlig som innefattar en typ av tidslinje av kommunikation mellan misstänkta och BO.
Citera
2024-05-04, 18:18
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deedeeblanchard
Preach, Romper.
Det finns en del pdfer till som är värdiga att läsa.
Tänkte lägga upp dom om en stund, om du är intresserad.

Är du intresserad av alla?
Det finns en del om K som innefattar när han kör påverkad på en mc bland annat. Men en pdf är rätt trevlig som innefattar en typ av tidslinje av kommunikation mellan misstänkta och BO.
K? Som Korab?
Tanka upp, allt som bevisar hur saker ev. gått till är bra.
Men lögner till sin egen fördel haglar genom hela FUPn, men HJ är minsann värdig en Dolly Parton hymn..
Citera
2024-05-04, 18:31
Medlem
deedeeblanchards avatar
Citat:
K? Som Korab?
Tanka upp, allt som bevisar hur saker ev. gått till är bra.
Men lögner till sin egen fördel haglar genom hela FUPn, men HJ är minsann värdig en Dolly Parton hymn..
Ja exakt.

Ja, jo. Det genomsyrar hela fupn. Jag som är hemmavarande i staden hör allt eka irl så att säga titt som tätt. Är förvånad över att vissa namn inte nämns mer än vad de gör.

Laddar upp senare.
Citera
2024-05-04, 19:32
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ja exakt.

Ja, jo. Det genomsyrar hela fupn. Jag som är hemmavarande i staden hör allt eka irl så att säga titt som tätt. Är förvånad över att vissa namn inte nämns mer än vad de gör.

Laddar upp senare.
Ang. HS/HJ så verkar hon tro att man bete sig hur som helst (Ron,Micke,Stoltz,Nobinas apajävel som avlönats i allt för många år av HLT och jerkelina Ska ställas till svars.

(hennes far hade roterat många varv om han sett hur Nath betett sig, ett favvo barnbarn var nats som HS/HJ aldrig kunnat förlåta) vi flugfiskade ihop några år, många år sedan hans nya fru hade jag en del med att göra när jag arbetade som instruktör tom. när deras far Jerk*r gått bort så blev det konflikt ang. spön och rullar.
Ett helvete hade K*trine Men Christ*ne Sander eldade på döttrarna!
Citera
2024-05-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ang. HS/HJ så verkar hon tro att man bete sig hur som helst (Ron,Micke,Stoltz,Nobinas apajävel som avlönats i allt för många år av HLT och jerkelina Ska ställas till svars.

(hennes far hade roterat många varv om han sett hur Nath betett sig, ett favvo barnbarn var nats som HS/HJ aldrig kunnat förlåta) vi flugfiskade ihop några år, många år sedan hans nya fru hade jag en del med att göra när jag arbetade som instruktör tom. när deras far Jerk*r gått bort så blev det konflikt ang. spön och rullar.
Ett helvete hade K*trine Men Christ*ne Sander eldade på döttrarna!

Inte ens hennes mamma vill veta av om henne!
Citera
2024-05-04, 21:00
Medlem
Slaken ät riktig intressant att läsa.
Citera
2024-05-05, 04:51
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon00
Slaken ät riktig intressant att läsa.
Menar du "slasken"?
Citera
2024-05-08, 18:13
Medlem
Rompers avatar
Citat:
En del av fup ang bland annat inbrottsstöld, grovt narkotikabrott, övergrepp i rättssak, penningtvättsbrott.

Förhör med bland annat misstänkta och vittnen samt målsägande H.S (egentligen J.)

Det finns många fler pdfer att dela men börjar så här med den stora och efterlängtade.

https://gofile.io/d/i1KNqX

Har du något mer uppladdat ifrån senaste FUPn angående HS/HJ, typ slasken eller något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in