2023-05-14, 10:08
Medlem
andygoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Nej, AT har anklagat en annan tjej F för aktiv dödshjälp. Till den granden att hon polisanmält henne. F i sin tur ska tydligen vara en familjevän till AT och H.Ss mamma har i sin tur försvarat F emot AT och då väljer AT att prata illa om hennes familj i en livestream som ren hämnd.
Ok.
Vet du om Sann* har lagt ut anklagelserna ang. ev. dödshjälp i en TT video?

Det borde väl rendera i böter och ev. en tur i finkan om Sann* fälls för grovt förtal?

Sann* pratar om en person benämnd "crazy" är det samma person som F?

Kan det tänkas bli dålig stämning om HS och Sann* träffas på tex. Håstenshallen?
Citera
2023-05-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andygoop
Ok.
Vet du om Sann* har lagt ut anklagelserna ang. ev. dödshjälp i en TT video?

Det borde väl rendera i böter och ev. en tur i finkan om Sann* fälls för grovt förtal?

Sann* pratar om en person benämnd "crazy" är det samma person som F?

Kan det tänkas bli dålig stämning om HS och Sann* träffas på tex. Håstenshallen?

Hon har pratat friskt om det i många olika tiktok livestreams. Nej detta är inte samma person som är "crazy" utan F i frågan är en annan varbergs tjej.
Ja, då skulle nog helvetet braka lös
Citera
2023-05-14, 11:37
Medlem
En liten tanke bara, sedan HS hyllningsinlägg till alla i denna tråden den 19/3 är det INGEN som haft något alls att delge om hennes liv, inte ens om det som nämndes om att polisen var hos henne i januari har det spekulerats mer i utan nu helt plötsligt har tråden gjort en rejäl svängning och börjat handla om hennes mamma istället. Tycker jag är väldigt konstigt med tanke på att jag fått höra en hel del som både är underligt, ifrågasättande, roligt mm. Man kan undra vilken "kanal" som är avstängd
Citera
2023-05-14, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Nej, AT har anklagat en annan tjej F för aktiv dödshjälp. Till den granden att hon polisanmält henne. F i sin tur ska tydligen vara en familjevän till AT och H.Ss mamma har i sin tur försvarat F emot AT och då väljer AT att prata illa om hennes familj i en livestream som ren hämnd.

Låter väldigt invecklat och inte så vidare jätte intelligent handling av AT kanske. Fin familjevän.
Citera
2023-05-14, 12:41
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mgkvbg432
En liten tanke bara, sedan HS hyllningsinlägg till alla i denna tråden den 19/3 är det INGEN som haft något alls att delge om hennes liv, inte ens om det som nämndes om att polisen var hos henne i januari har det spekulerats mer i utan nu helt plötsligt har tråden gjort en rejäl svängning och börjat handla om hennes mamma istället. Tycker jag är väldigt konstigt med tanke på att jag fått höra en hel del som både är underligt, ifrågasättande, roligt mm. Man kan undra vilken "kanal" som är avstängd
Frågade inte hennes största beundrare om hen kunde få köpa en cykel av HS...?

Har personen som begick hemfridsbrott hos HS dömts och isåfall sitter han inlåst för tillfället?
Det verkar onekligen osunt att ge sig på mamman till sitt eget barn, men han kanske kände sig kränkt...
Citera
2023-05-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Frågade inte hennes största beundrare om hen kunde få köpa en cykel av HS...?

Har personen som begick hemfridsbrott hos HS dömts och isåfall sitter han inlåst för tillfället?
Det verkar onekligen osunt att ge sig på mamman till sitt eget barn, men han kanske kände sig kränkt...

Ajdå, råkade visst missa just den..

Nej inte än, men skall finnas ett kontaktförbud efter den händelsen. Hörde han vart på en snabbvända på ett behandlingshem men inte fått stanna kvar där. Så inte inlåst för någon brottslig verksamhet mig veterligen. men han har väl ett par åtalspunkter att vänta sig. Ja jag vet inte riktigt om det ens finns någon mer kränkt individ än den, blev väldigt förvånad över vad som framkommit han ställt till med för sin egen dotter, HS, och även gällande tidigare relation mm, men den snubben har väldiga problem med att ta ett NEJ. Då kan man ju undra vad som skett bakom kulisserna som INTE framkommit till "allmänheten". Hela hans släkt har ju haft ett "fint" rykte i denna stan men om man läser lite fupar och ägnar några minuter till att snoka på sociala medier så är det nog inte så fint längre...
Citera
2023-05-16, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andygoop
Du menar kanske att dom varit som hund och katt?

Jag hörde ifrån en bekant (hon bor i Varberg, jag gör det inte) igår att det hänt något med Sann*s ex man som har att göra med HS syster (som uppger sig för att vara proffs fotograf) och hans nuvarande girlfriend Carr*.
Så HS behöver kanske inte vara involverad i just den historien.

HS verkar ju ha ett annat "FanBoy" i denna tråden och andra Varbergs relaterade trådar där hennes namn läggs upp i tid och otid.

Det verkar finns mycket ilska och frustrationer för saker som verkar har hänt tidigare.
Kan det vara gamla oförrätter och skvaller som fortfarande spökar?

Vet du något mer om denna syster till H.S? Och vad som sägs?
Vet bara att hon är fotograf och inte har kontakt med H.S.
Citera
2023-05-17, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varberghalland
Vet du något mer om denna syster till H.S? Och vad som sägs?
Vet bara att hon är fotograf och inte har kontakt med H.S.

Finns väl en hel del om henne, Google is your friend
Citera
2023-05-17, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mgkvbg432
Finns väl en hel del om henne, Google is your friend
Fanns ju inget intressant mer än nått bedrägeri från 2017 och bilder på artister
Citera
2023-05-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varberghalland
Fanns ju inget intressant mer än nått bedrägeri från 2017 och bilder på artister

Hon lever väl vad jag har hört i ett missbruk, leker någon slags gangster roll som folk skrattar åt. Hon är väl ganska känd för att ha blåst alla i hennes omgivning och får aldrig konsekvenser pga hon är HS lillasyster, men hon hade något "inbrott" för ett tag sedan...
Citera
2023-05-20, 20:56
Medlem
Fick ett samtal för en stund sen att det skulle hänt nåt hos H.S idag. Poliser och ambulans ska ha vart där. Min första tanke är kanske något med dotterns fader? Men var inte heller jätte många veckor sedan jag fick en glimt av henne i sällskap med en som precis alla i den kretsen hon rört sig i verkligen HATAR och någon annan snubbe på stan så kanske någon sammandrabbning med den nya bekantskapen och den gamla? Någon som har information om detta?
Citera
2023-05-20, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vbg123
Fick ett samtal för en stund sen att det skulle hänt nåt hos H.S idag. Poliser och ambulans ska ha vart där. Min första tanke är kanske något med dotterns fader? Men var inte heller jätte många veckor sedan jag fick en glimt av henne i sällskap med en som precis alla i den kretsen hon rört sig i verkligen HATAR och någon annan snubbe på stan så kanske någon sammandrabbning med den nya bekantskapen och den gamla? Någon som har information om detta?

Snälla söta du, kan inte du fråga den som hade sett detta spektakel vart man kan köpa det lördagsgodiset den verkar ätit idag, gärna vilken leverantör/affär man kan hitta det i också. Menar jag har ju redan snott hela världens 2! Cyklar och domen går ut i veckan så behöver nåt att göra ju och det verkar spännande att äta sånt godis där man verkar se väldigt konstiga saker och dessutom en touch av besatthet av HS, vore trevligt att få mer delaktig i sitt liv så man slapp läsa allt man "gjort" här inne ... Eller lider den kanske bara av den klassiska "hittepå sjukan"? Isåfall har jag tråkiga nyheter, den är obotlig och din polare verkar väldigt dålig också, men finns säkert ett par som kan tänka sig ta sig an denne individ så den blir bättre på att hittepå
Och till dig .. nästa gång du får en "glimt" av mig behöver du inte vara så blyg, kom fram å säg hej vettja mvh HS som inte ens heter HS sen 2017
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in