Citat:
Ursprungligen postat av
Vbg123
Fick ett samtal för en stund sen att det skulle hänt nåt hos H.S idag. Poliser och ambulans ska ha vart där. Min första tanke är kanske något med dotterns fader? Men var inte heller jätte många veckor sedan jag fick en glimt av henne i sällskap med en som precis alla i den kretsen hon rört sig i verkligen HATAR och någon annan snubbe på stan så kanske någon sammandrabbning med den nya bekantskapen och den gamla? Någon som har information om detta?
Snälla söta du, kan inte du fråga den som hade sett detta spektakel vart man kan köpa det lördagsgodiset den verkar ätit idag, gärna vilken leverantör/affär man kan hitta det i också. Menar jag har ju redan snott hela världens 2! Cyklar och domen går ut i veckan så behöver nåt att göra ju och det verkar spännande att äta sånt godis där man verkar se väldigt konstiga saker och dessutom en touch av besatthet av HS, vore trevligt att få mer delaktig i sitt liv så man slapp läsa allt man "gjort" här inne ... Eller lider den kanske bara av den klassiska "hittepå sjukan"? Isåfall har jag tråkiga nyheter, den är obotlig och din polare verkar väldigt dålig också, men finns säkert ett par som kan tänka sig ta sig an denne individ så den blir bättre på att hittepå
Och till dig .. nästa gång du får en "glimt" av mig behöver du inte vara så blyg, kom fram å säg hej vettja

mvh HS som inte ens heter HS sen 2017