2021-08-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vbg123
Kanske inte. Men hon har väl klarat sig undan rätt lindrigt genom alla år?

Det beror på hur man ser på det, hon är ju ingenting jag hade skrytigt med för kompisarna direkt.
Citera
2021-08-13, 23:00
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink
Haha tycker du verkligen det? Hon kuggade ju nu hon skulle sno en cykel 🤣
Sitter på en fest norr om Kungsbacka.
Även där verkar H.S utprintade pics finnas både på Kungsmässan och i city butiker.

Sen kom Sofie Ahlm/Alm upp.
En hoppa som byter kommun som en OOnormal byter trosor...

Nu senast blåser hon newbie i Ängelholm med fullt bidrag.

HS ska ju kalva snart, högsta oddset var på nyfödda till ett halvår innan det blir tvångsomhändertagning...
Citera
2021-08-19, 07:54
Medlem
Den dömda GM skrev för 24timmar sedan ett inlägg i en grupp som heter Thug Live Rom 24/7 och efterfrågade hjälp att spåra användare på Flashback.

Jag citerar ”HJÄLP....
Är det någon som kan ta reda på vem som ligger bakom ett alias på Flashback? Har 2 "Stalkers" som i över 1.5år hållt på å nämna mig överallt å smutsa ner mig totalt. Har fått anmäla hur mkt som helst men d har inte hjälpt. Så nu vädjar jag till er. PM går bra.”

Kan inte vara lätt ….
Citera
2021-08-21, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartAnonym
Den dömda GM skrev för 24timmar sedan ett inlägg i en grupp som heter Thug Live Rom 24/7 och efterfrågade hjälp att spåra användare på Flashback.

Jag citerar ”HJÄLP....
Är det någon som kan ta reda på vem som ligger bakom ett alias på Flashback? Har 2 "Stalkers" som i över 1.5år hållt på å nämna mig överallt å smutsa ner mig totalt. Har fått anmäla hur mkt som helst men d har inte hjälpt. Så nu vädjar jag till er. PM går bra.”

Kan inte vara lätt ….

Hon måste ha det svårt hon. Hörde hon ska hålla på med både det ena o andra som gravid
Citera
2021-08-21, 13:59
Medlem
som man skrattar åt dessa två
även killen till h.s har gett sig ut på snårig stig och försöker få lite sympatier.
stackaren ska bli pappa mot sin egen vilja skriver han på gruppen LÖMSKA PSYKOPATER..
Citera
2021-08-21, 14:07
Medlem
Tragiskt att man tar sådana risker när man är gravid och har barn.
3 FB profiler, kommer väl snart en ny när hon upptäcker att hon har egen tråd på Flashback.
Citera
2021-08-24, 08:19
Medlem
Nu är bebisen född och hon är mest troligt redan på birkahemmet (hvb-hem för spädbarn).
Stackars, stackars barn
Citera
2021-09-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom1944
som man skrattar åt dessa två
även killen till h.s har gett sig ut på snårig stig och försöker få lite sympatier.
stackaren ska bli pappa mot sin egen vilja skriver han på gruppen LÖMSKA PSYKOPATER..
Jag sympatiserar inte.du måste ju ha något annat att göra än att må bra av andras missär.allt går inte alltid rätt.inte i mitt liv.men jag är övertygad om att du är helt fläckfri och reko människa.jag orkar inte att bli irriterade äns då mår väll du bättre.jag ska inte förklara mig mer män allt som skrivs på Flachbak är inte riktigt sant,i det här fallet hur allt gick till.men du får ha det så bra.
Citera
2021-09-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusvarberg
Jag sympatiserar inte.du måste ju ha något annat att göra än att må bra av andras missär.allt går inte alltid rätt.inte i mitt liv.men jag är övertygad om att du är helt fläckfri och reko människa.jag orkar inte att bli irriterade äns då mår väll du bättre.jag ska inte förklara mig mer män allt som skrivs på Flachbak är inte riktigt sant,i det här fallet hur allt gick till.men du får ha det så bra.

Skämtar du eller särskriver du med flit?
Citera
2021-10-03, 09:30
Medlem
Inbrott i en cykelaffär på industriområdet i natt.
Håll koll på blocket nu, kanske hj lägger ut en ny annons?
Citera
2021-10-03, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink
Inbrott i en cykelaffär på industriområdet i natt.
Håll koll på blocket nu, kanske hj lägger ut en ny annons?

Hon är fortfarande inlåst på HVB enligt sin instagram
Citera
2021-10-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusvarberg

Så det är inte sant att personen tråden handlar om drar sig lycka av andras misär? Alltså snor andras grejjer för att sedan sälja dom, drar en till så du kanske förstår hur dum du just nu låter. Folk har jobbat slittit för sin egendom sedan snor en person saker av arbetaren, skapar misär, ödslar människans tid, skapar oro i hemmet, för en röding?

Juste, vi drar lycka av eran misär!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in