2021-07-22, 20:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realviking
Du motarbetar feminism genom att knulla feminister. Ge dom en rejäl omgång i sängen så håller de käften sedan.

Bara simps och könsförrädare skulle sjunka så lågt att dom skulle ligga med en feminist. Kuk är något en kvinna får förtjäna. Ryck upp dig pöjk!
Citera
2021-07-23, 00:39
Medlem
realvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrisma
Man kan ju tolka det där med "en rejäl omgång i sängen" på mer än ett sätt.
Det behöver ju inte alltid vara så trevligt.

Nå, det handlar ju även i bästa fall tydligen om en gammal unken syn på feminister.
"Ge dem bara lite ***, så håller de käften!"
Fast jag lovar dig att du inte kommer få någon att ändra sig genom den attityden, tvärtom.
En rejäl omgång kan betyda att man är hårdhänt, men det förtjänar feminister. Man måste vara hård mot sådana kvinnor .

Dock är det påståendet sant. Mannen styr upp genom att dominera med sin kuk.
Citera
2021-07-23, 00:40
Medlem
realvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Bara simps och könsförrädare skulle sjunka så lågt att dom skulle ligga med en feminist. Kuk är något en kvinna får förtjäna. Ryck upp dig pöjk!
Det beror väl på i vilket syfte man har sex med en feminist. Jag skulle inte vilja ha vaniljsex med en feminist, utan det är hårda tag som gäller. Total dominans.
Citera
2021-07-23, 09:57
Medlem
Citat:
En rejäl omgång kan betyda att man är hårdhänt, men det förtjänar feminister. Man måste vara hård mot sådana kvinnor .

Dock är det påståendet sant. Mannen styr upp genom att dominera med sin kuk.
Är det så smart att "straffknulla" feminister?
Då kommer din avkomma både bli uppväxt med feministiska värderingar samt ha någorlunda IQ med tanke på modern. Är det vad du vill berika världen med?... intelligenta rejält förbannade feminister?

Vore det inte bättre straffknulla nån Zoo apa nånstans? Får du avkomma redan i det slavförhållande du gillar samt med motsvarande IQ som du själv uppvisar.
Citera
2021-07-23, 10:03
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerWahnsinn
Feminismen breder ut sig i samhället och har blivit fint. I varannan reklamsnutt på tv så visas en korkad medelålders man som gör nåt dumt och blir tillrättavisad av en förståndig kvinna eller flicka.

Det är dock bara ett exempel. Så till frågan:
Hur kan man i vardagen utan större ansträngning motarbeta och sabotera feminism inom lagliga gränser? Finns det små saker som man kan göra och på så sätt förstöra för feminister?
Den ska vara lika självklar att motarbeta som rasism.
Av exakt samma anledning.
Citera
2021-07-23, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrisma
Bra skrivet!
Jag har ingen aning om vad vi ska kalla det, som TS har sett i reklamen.
Men det är knappast feminism.
Kanske det är en rädsla för att göra sig lustig över kvinnor, som gör att det är lättare att göra sig lustig över män.
Men det är inte feminism!
Fast det är kanske ingen skillnad mellan feminism och förnedring av män för vissa...

Precis, jag tror att vissa har svårt att se skillnaden mellan feminism och andra skeva saker. Feminismens grund vilar på fina värderingar och en bra människosyn. Att sedan vissa "feminister" och antifeminister mer tror att det handlar om manshat, har ju inget med den ursprungliga feminismen att göra.
Citera
2021-07-23, 11:43
Medlem
realvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Är det så smart att "straffknulla" feminister?
Då kommer din avkomma både bli uppväxt med feministiska värderingar samt ha någorlunda IQ med tanke på modern. Är det vad du vill berika världen med?... intelligenta rejält förbannade feminister?

Vore det inte bättre straffknulla nån Zoo apa nånstans? Får du avkomma redan i det slavförhållande du gillar samt med motsvarande IQ som du själv uppvisar.
Varför skulle man göra feministerna med barn? Det är endast knulla som gäller.
Men du förstår väl inte bättre iq fiskmås.
Citera
2021-07-25, 14:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Det beror väl på i vilket syfte man har sex med en feminist. Jag skulle inte vilja ha vaniljsex med en feminist, utan det är hårda tag som gäller. Total dominans.

Vilket är vad feminister vill ha, 97.6% av alla feminister har ju minst daddy issues. Dom skall hållas kort så kuk är det sista dom skall få, sluta simpa.
Citera
2021-07-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Feminism är bra. Det är bättre att du stöder den. Jag är man.
Hur är den bra?
Citera
2021-07-25, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisenhoovermachine
Jobba med dig själv istället så ska du se att det blir bättre
Du först, det är du som är "jämställd" enbart på kvinnors vilkor och så pass könöverskridande som de ger dig tillåtelse
Citera
2021-07-25, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det är inte feminism, det är en del av det kulturmarxistiska propagandaverktyget för att avmaskulinisera män.

Feminism är lika lön för lika arbete, samma rättigheter i samhället. Att män som kallar sig feminister tycker en kvinna med tre barn som VAB:ar hela tiden och är borta i genomsnitt ett år per graviditet ska ha samma lön som dem får stå för dem när de förhandlar individuellt vid lönesättningen. Ingen av dem kommer säga: jag vill ha samma lön som Sara. Men det berättar de förstås inte för sin omgivning. Deras fruar hade blivit vansinniga om de gjorde så.

Kulturmarxistisk feminism kan avväpnas enklast genom att åberopa biologi. Det går däremot inte att sabotera för dem, eller skola en feminist, då de är faktaresistenta och åberopar känslor högljutt. Du får helt enkelt undvika dem.
Jag är själv för juridisk jämstäldhet
Att lägga sig i sociala normer och hur människor bemötter andra människor är dock inget som staten skall lägga sig i och inte ens feministerna själva är villiga att släppa på sina sociala privilegier och att behandla män som enskilda individer före de behandlar dem som just män
Menar du att jag i själva verket är feminist?
Citera
2021-07-25, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vad har sådan tråkig och missvisande reklam med feminism att göra? Det låter mer som man försöker göra sig lustig på mäns bekostnad och det har sannerligen inget med feminism att göra! Det har med något annat, mycket skevt att göra.

Grunden av feminism är bra. Grundtanken med feminism kan jag som humanist verkligen skriva under på: samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter för män och kvinnor: socialt, politiskt och ekonomisk. Något sådan vill man ju inte sabotera.

Men åter till den där reklamen: du kanske ska anmäla den för diskriminering?
Ingen kvinnlig feminist tycker att du ska ha samma rättigheter som kvinnor, sluta drömma.
DE kvinnliga feministerna tycker att du ska "växa upp", nu vet jag att du trivs i säckiga tråkiga kläder och snaggat hår, men det är fortfarande en principsak, feministerna tycker inte du har samma rätt till individuellstil och ser det inte som ett problem att du måste anpassa dig efter de striktare kläskoderna för män
Det finns något som heter ömsesidig respekt
Ta bort "socialt" från din lista, de kvinnliga feministerna kräver att du skall ha överseende med typiskt kvinnligt beteende, en kvinna skall kunna visa naken hud och få känna sig sexig utan att ses som omogen eller narcissist, dvs vad både de och du hade ansett om en vuxen man som lägger ned tid på sitt utseende och sminkar sig till och med på begravningar och tar minsta lilla tillfälle att leva ut sin exhibonism
Samtidigt så har de inte överseende med typiskt manligt beteende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in