2023-09-19, 09:33
Medlem
PrinsenKommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
finns det vita nu också? låter som nya som hamnat på gatan? hoppas och ber att dom inte är lika underdoserade som dagens blåa..

Finns både vita o ljusblå. För mig det har funnits för några år sedan också. De som käkar säger att det är som de blå.
Citera
2023-09-20, 14:54
Medlem
Antingen är det min toleransnivå som är hög eller psykiskt för tycker dom blå fäster bättre på mig.
Åt totalt 5st igår uppdelat på 3st på dagen och 2st när jag skulle sova men kände inte mycket effekt.
Citera
2023-09-20, 23:00
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Antingen är det min toleransnivå som är hög eller psykiskt för tycker dom blå fäster bättre på mig.
Åt totalt 5st igår uppdelat på 3st på dagen och 2st när jag skulle sova men kände inte mycket effekt.

känner lite samma sak, jag tror det är toleransen för jag tar rätt ofta men i mindre mängder, ca 1-3 ksalol om dagen, så det är nog det. bästa är att göra ett uppehåll och testa igen om nån vecka
Citera
2023-12-04, 19:54
Medlem
Hur vanligt är det att det är opiater i Ksalol?
Citera
2023-12-04, 23:59
Medlem
IskallVinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maaansion
Var tal om det i tv med tull och polis, det var otroligt många med fentanyl
8 av 10 stora sändningar dom tog i år så hade 8 fentanyl.

Så lika bra räkna att alla har det.

Låter som du tagit det ur röven. Finns fortfarande mycket riktig Ksalol ute på marknaden, bara att köpa och testa sina produkter. Och fent i benso är högst ovanligt..
Citera
2023-12-05, 09:30
Medlem
KringExs avatar
Den ojämna kvalitén gör mig galen. Köpte en karta i fredags och efter 9 st tabletter så började det hända nåt. Det ska räcka med två¡
Citera
2023-12-05, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maaansion
Var tal om det i tv med tull och polis, det var otroligt många med fentanyl
8 av 10 stora sändningar dom tog i år så hade 8 fentanyl.

Så lika bra räkna att alla har det.
Kollar man analyssiter som drugsdata och wedinos har all ksalol bara innehållit alprazolam eller bromazolam, däremot finns det en del diazepam som innehållit metonitazen. Kan förstås se annorlunda ut på svenska marknaden.
Citera
2023-12-27, 16:13
Medlem
Bios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Jaharu, så i vilket laboratorium undersökte du den saken? Eller går du runt med en portabel masspektrometri mätare för 10 miljoner i fickan?

Till er andra, det är småpojkar som yournotlikeme som dör i oavsiktliga överdoser. "Allt som kommer i karta från Serbien är äkta, walla min broder!". Om denne hade en aning om att Galenika inte tillverkat eller salufört Alprazolam sedan 2011 så skulle hen nog inte skriva så urbota korkade saker. Det krävs en sökning för att finna svaret på Galenika Ksalol, men ändå så kommer hen traskades men att hen aldrig köpt fejk när allt hen köpt alltid vart fejk.

Det som är så fantastisk roligt och märkligt på samma gång är hur du dissar någon samtidigt som du är så förbaskat säker på att just du sitter på sanningen? Vem har sagt till dig att Galenika inte producerar Ksalol/alprazolam sedan 2011? Om du hade en endaste aning skulle du förstått att Galenika salufört och haft Ksalol senast 2022 från deras uppdaterade sajt —>

https://galenika.rs/prescription-drugs/

Så undra vem det är som skriver ”urbota korkade saker” egentligen.
Citera
2023-12-28, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Kollar man analyssiter som drugsdata och wedinos har all ksalol bara innehållit alprazolam eller bromazolam, däremot finns det en del diazepam som innehållit metonitazen. Kan förstås se annorlunda ut på svenska marknaden.

En polare till mig pissade positivt på bromazolam när han bara tagit Ksalol.

Så det stämmer.
Citera
2024-01-10, 17:14
Medlem
Nattiskatts avatar
Jag gick på benzo i många år, dagligen dessa blå ksalol. Började då alltid med 3 st, sedan ökade på och tappade uppfattningen, men tyckte jag fick bättre effekt av att börja med flera. Upplevde aldrig att de inte fungerade, men toleransen ökade snabbt och man fick inte samma effekt utan några dagars uppehåll. Däremot kunde jag känna när jag enbart tog 1-2 st att det var för låg effekt, men måste inte ha med benzona i sig att göra, kan vara hjärnan som lurade sig själv när man var i ett aktivt missbruk.
Citera
2024-01-11, 20:05
Hej

En kompis till mig använder endast ksalol alpra och kissade positivt på fenta, tabl kommer ifrån en känd hemsida. Någon som varit med om det? Detta hände nu i januari. Dock hade han inte känt av någon annorlunda effekt.
Citera
2024-01-15, 08:37
Medlem
Phobiazis avatar
Hm jag har aldrig fått något som inte varit ksalol. När jag köpte på fs under åren så kunde de vara ojämna i dosering ibland, men bara typ 1-2ggr det hände och sedan vet jag min kompis fick några kartor svaga förra året. Men vad det beror på vet jag inte för det var från serben vi köper bulk av sedan 3år tillbaka o han köper ju direkt på apotek där nere, så kan ju varit vid tillverkning jag vet inte slinker ju igenom ibland o vettifan hur kvalitetskontroll fungerar där haha

Men hade han tagit fent, dvs om det fanns i blå så hade han känt av det i minimala mängder redan, har han ingen tolerans o tar något som även heroinister dör av så känns det, sjukt starkt.

Känd sida - betyder det en som funnits länge Eller en som är aktiv på forum där de diskuteras o grönas i sin egen tråd? För många "kända" är skit tyvärr trots att folk tror annat.
Senast redigerad av Phobiazi 2024-01-15 kl. 08:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in