2023-09-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Jag har samma erfarenhet som du, aldrig märkt att det skulle varit nåt skumt i dom, dock inte ätit så mycket som du men har kört till och från väldigt länge, säkert sen 2010. Det enda som varierat lite är potensen på dom. Hur lyckas du få 13 narkotikabrott? Beslagtagna brev eller?

Eller hur. Jag tror att dom har haft samma recept till att tillverka alprazolam väldigt länge. Alternativt att dom tillverkat dom legit i en fabrik på natten. Alltså att dom har utbildade kemister så som i Mexiko. Kände en som sålde klockor tillverkade på samma sätt med certifikat och allt. Jag kunde köpa 100k st för 1200 euro.
Nej tyvärr bodde jag centralt i en av våra storstäder och festade, och du vet hur det kan sluta med för mycket alkohol.. Glad att jag lagt av.
Citera
2023-09-13, 07:14
Medlem
Mitt blod visade på alprazolam efter jag käkat ksalol och inget annat. Hur doserade dom är kan nog nån annan svara på men har varit med om kartor som varit ojämna.
Citera
2023-09-13, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notreg89
Mitt blod visade på alprazolam efter jag käkat ksalol och inget annat. Hur doserade dom är kan nog nån annan svara på men har varit med om kartor som varit ojämna.

Köper man ksalol i kartor
Omöjligt bli lurad
Köpt säkert 10 år
Citera
2023-09-14, 01:30
Medlem
Hittade ”Ksalol” på backen

Jag hittade lite tabletter på backen när jag var ute. Trodde det var någon medicin först men googlade lite och sökte lite på flashback och tror det kan va droger. Jag kan inget om droger så därför frågar jag här.

Är det här droger? Vad händer om jag sväljer en sån eller om jag sväljer alla samtidigt? Hur mycket är de värda? Är det vanligt att hitta sådant på backen?

Bilder på tabletterna
https://www.bildtagg.se/bild/trar4awf4opyrnkz5bzxm3be
https://www.bildtagg.se/bild/c1qbi3a30blef9dmorggdfv0
Senast redigerad av Haschtomten2 2023-09-14 kl. 01:42.
Citera
2023-09-14, 01:53
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Alprazolam är en drog och en medicin, en så kallad bensodiazepin, som ibland skrivs ut vid bland annat panikångest.

Ksalol är dock inget man kan hämta ut på apoteket i Sverige utan det du har hittat är produkter från den illegala droghandeln.

Pillren gör dig ångestfri, avslappnad och allmänt obrydd.
Citera
2023-09-14, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
Är det här droger? Vad händer om jag sväljer en sån eller om jag sväljer alla samtidigt? Hur mycket är de värda? Är det vanligt att hitta sådant på backen?

Bilder på tabletterna
https://www.bildtagg.se/bild/trar4awf4opyrnkz5bzxm3be
https://www.bildtagg.se/bild/c1qbi3a30blef9dmorggdfv0

Det är narkotiska preparat som används mot ångest samt fobier.
Sväljer du en kommer du efter fem till tio minuter känna ett väldigt lugn inom dig.
Sväljer du alla kommer du somna.
De är inte värda tillräckligt för att du skall försöka sälja dem. Mellan 5-30kr per tablett beroende på köpare.
Det är inte vanligt att hitta en karta som inte använts. Det är dock vanligt att hitta skräp från kartor.
Citera
2023-09-16, 00:28
Medlem
Svalde 15 Ksalol tabletter och vaknade ett dygn efter . Är det normalt? Kan heller inte gå rakt.
Senast redigerad av Haschtomten2 2023-09-16 kl. 00:33.
Citera
2023-09-16, 07:54
Medlem
PrinsenKommers avatar
[Haschtomten2|85748305]Svalde 15 Ksalol tabletter och vaknade ett dygn efter . Är det normalt? Kan heller inte gå rakt.[/quote]

Haha...15 var lite väl. Brukar du inte käka så hade 1-2 varit lagom. Tur du inte drack också, då vet man inte var man vaknar.
Citera
2023-09-16, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsenKommer
[Haschtomten2|85748305]Svalde 15 Ksalol tabletter och vaknade ett dygn efter . Är det normalt? Kan heller inte gå rakt.

Haha...15 var lite väl. Brukar du inte käka så hade 1-2 varit lagom. Tur du inte drack också, då vet man inte var man vaknar.[/quote]

Vakande efter att sovit 24 timmar och gick sedan upp för att laga mat men orkade inte. Sedan la jag mig igen och sov 11 timmar till. Men nu tror jag jag har vaknat till igen. Var i torsdags kväll jag tog tabletterna och har nu vaknat helt tror jag.
Senast redigerad av Haschtomten2 2023-09-16 kl. 11:38.
Citera
2023-09-18, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
Haha...15 var lite väl. Brukar du inte käka så hade 1-2 varit lagom. Tur du inte drack också, då vet man inte var man vaknar.

Vakande efter att sovit 24 timmar och gick sedan upp för att laga mat men orkade inte. Sedan la jag mig igen och sov 11 timmar till. Men nu tror jag jag har vaknat till igen. Var i torsdags kväll jag tog tabletterna och har nu vaknat helt tror jag.[/quote]

Du ska nog se att du inte sovit 24 tim, du har antagligen yrrat runt flöddrad hemma i lägenheten/utomhus, om du käkat 15 stycken utan tollerans, sen har du tappat minnet och inbillat dig att du sovit 24 tim. Käkar jag fler än 5-6 stycken utan tollerans så somnar iaf inte jag, jag hittar på dumheter istället som ja sen inte ens mins . Alprazolams effekt sitter i regel i 5-10 tim. Inte ett helt dygn
Citera
2023-09-19, 07:49
Medlem
Fick tag på vita Ksalol 1mg, 15st i blister från Galenika med utgångsdatum juni 2026.
Har provat några men har hög tolerans så kan inte svara på om dom är bättre än dom blåfärgade.
Första gången jag sett dessa kartor.
Fick av grannen som köper på "gatan" och inte på nätet.

Nån som också testat dom vita i blister eller vet om dom cirkulerat länge?
Citera
2023-09-19, 07:52
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Fick tag på vita Ksalol 1mg, 15st i blister från Galenika med utgångsdatum juni 2026.
Har provat några men har hög tolerans så kan inte svara på om dom är bättre än dom blåfärgade.
Första gången jag sett dessa kartor.
Fick av grannen som köper på "gatan" och inte på nätet.

Nån som också testat dom vita i blister eller vet om dom cirkulerat länge?

finns det vita nu också? låter som nya som hamnat på gatan? hoppas och ber att dom inte är lika underdoserade som dagens blåa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in