2022-06-02, 19:19
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengil
Börjat också undra hur många mg dessa ksalol egentligen innehåller, tryckte i mig nyss 4 st, känner mig endast lite trött och avslappnad, inte mycket mer!
Men men, de va jävligt skönt däremot o ta 6 St ksalol med rivotril tho
Citera
2022-06-18, 00:00
Medlem
Bullsquids avatar
världens mest meningslösa diskution som kommer fortsätta i evighet.

"jag åt massa blå igår och idag känner jag ej lika mkt , måste va FÄÄÄÄÄJJJJKKKKK"
ja när jag va mitt i inne i mitt missbruk av blå och tog 4-8 mg om dagen tro fan jag inte kände speciellt mycket men det va ändå exakt samma piller.

nog finns det mer skumma fabriker som vill snåla med sin alpra när de pressar av nån anledning...det är mycket möjligt. De svenska känns mer potenta men det betyder inte att allt är fake. Toleransen kommer från första dagen sen får man dubbla dosen och till slut känner man ej ett skit på 5 mg blå, 2 mg sub och en del bärs till.

Heroin tex räckte ta 2-3 ggr om dagen först, efter 3 dagar fick jag ta en lina i timmen liksom och kände mej max lite lugn (på samma varor)
Citera
2022-06-18, 00:03
Medlem
Bullsquids avatar
snälla för att få slut på detta skicka ett piller på analys anonymt, be att få resultatet mailat!
Citera
2022-06-21, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
snälla för att få slut på detta skicka ett piller på analys anonymt, be att få resultatet mailat!
Tack någon sa det.

Tycker dem "nya" har sett ut som varit dåligt tryckta och även inte doserats rätt i mängd heller en kan slå hårdare en den andre, lotteri. enligt en bekant till mig.
Citera
2022-07-24, 10:12
Medlem
0xgh64s avatar
Galenika är endast ett skalföretag så alla är väll "fake", serberna och serbiska staten jobbar vällan lite ihop vad jag fått höra. Men på senare tid (dom nya printsen) är faktiskt väldigt jävla underdoserade. Ksalolen smakar inte alpra lite beska kanske och rivotrillen smakar inte mint och smälter inte i munnen. Smaken i rivotrillen påminner om alpra smaken, med andra ord det dom speder ut med.

Edit: man ser på kanterna på ksalolen att dom är dåligt tryckta
Citera
2022-08-06, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

Kan vara kul att se vad som finns i fake-alpra när dom analyserat (i USA mest), alla möjliga rc-benso, mycket flualpra:
https://www.drugsdata.org/results.ph...ld=all&s=xanax
Citera
2022-08-07, 16:24
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thetotalend
Kan vara kul att se vad som finns i fake-alpra när dom analyserat (i USA mest), alla möjliga rc-benso, mycket flualpra:
https://www.drugsdata.org/results.ph...ld=all&s=xanax

skrämmande, men kom ihåg att det är från USA ändå...
Men okänt vitt pulver drar man ju ogärna i sig utan att veta 100% säkert vad det är i.

Tror ej ni vet vad som är i ert tjack eller kola heller eller hur?
Det finns inget som är 100% tjack eller koks tex, inte ens hälften knappt.
Som tur är är det förhoppningsvis inget allt för illa då hade ju ingen överlevt men pulver kan vara va fan som helst i. Tabletter vet man ofta iaf vad de innehåller, åtminstone om de är svenska.
Citera
2022-08-07, 16:27
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xgh64
Galenika är endast ett skalföretag så alla är väll "fake", serberna och serbiska staten jobbar vällan lite ihop vad jag fått höra. Men på senare tid (dom nya printsen) är faktiskt väldigt jävla underdoserade. Ksalolen smakar inte alpra lite beska kanske och rivotrillen smakar inte mint och smälter inte i munnen. Smaken i rivotrillen påminner om alpra smaken, med andra ord det dom speder ut med.

Edit: man ser på kanterna på ksalolen att dom är dåligt tryckta

lagt märke till nya mer utstående kanter, hoppas de inte innehåller massa skit
har slutat med xanor nu och gått över till stessolid helt
Citera
2022-08-07, 16:28
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengil
Börjat också undra hur många mg dessa ksalol egentligen innehåller, tryckte i mig nyss 4 st, känner mig endast lite trött och avslappnad, inte mycket mer!

Det är ju det som är effekten.

4st är inte asmycket.
helt normalt att må som du säger det just trött man mest blir av de blå därav jag gått över till andra benso
Citera
2022-09-21, 16:53
Medlem
MrSwaggers avatar
Va säger experterna?
Ser ju ändå rätt legitimerad ut
https://ibb.co/Yb6ys2S
Men själva Tabletterna har en kant som inte ska va där. Riktigt proffsigt gjort ändå. Synd de inte innehåller den mängd de ska
Senast redigerad av MrSwagger 2022-09-21 kl. 16:58.
Citera
2022-09-24, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Va säger experterna?
Ser ju ändå rätt legitimerad ut
https://ibb.co/Yb6ys2S
Men själva Tabletterna har en kant som inte ska va där. Riktigt proffsigt gjort ändå. Synd de inte innehåller den mängd de ska

Ja, många har konstiga kanter.

Men jag har fått alpra-effekt av dessa ändå.

Är nog mer dåligt tillverkade, mer än att det skulle vara annat.
Citera
2022-09-24, 07:31
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Ja, många har konstiga kanter.

Men jag har fått alpra-effekt av dessa ändå.

Är nog mer dåligt tillverkade, mer än att det skulle vara annat.

dedär "extra" kanterna ser ut som rester vid pressningen.
Jo att är är alpra i dem är det ju ingen tvekamhet. Men dessa gör mig bara sömnig. Miistänker där är nåt uttfyllingsmedel också. De kan ju komma undan med iaf 0.4 alpra för att det skall smaka rätt sen resten kan ju va nåt billigt skit. Som man bara lite trött av.
Eller så blir jag bara väldigt sömnig av alpra inte prövat mig veterliga äkta på många många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in