2022-05-28, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Safe och safe finns inga direkta riktlinjer när det kommer till att blanda benzo med alkohol men ta en öl i taget och känn efter och känn själv om du vill ta mer. Förstår inte riktigt var snacket om fejkade blåbär kommer ifrån utifrån min egen erfarenhet har jag aldrig någonsin fått fejkade.
Sådär nu varit hämtat en till karta och verkar liknande till den förra jag skicka , tänkte skickar en bild på den ,någon som märker ngt skumt med denhär eller verkar de va äkta ksalol , https://ibb.co/pfcXJc7
Citera
2022-05-28, 20:56
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulle7953
Sådär nu varit hämtat en till karta och verkar liknande till den förra jag skicka , tänkte skickar en bild på den ,någon som märker ngt skumt med denhär eller verkar de va äkta ksalol , https://ibb.co/pfcXJc7

Den ser äkta ut har kollat med säkra källor och det är sådär ksalol kartor ser ut nu, dom har förnyat utseendet på dom tydligen så ska inte vara något fejkat
Citera
2022-05-29, 11:25
Medlem
Citat:
Den ser äkta ut har kollat med säkra källor och det är sådär ksalol kartor ser ut nu, dom har förnyat utseendet på dom tydligen så ska inte vara något fejkat
Okej då är dom nog kraftigt , underdoserade annars helt fake , käka 10 mg inatt hände nt ett skit förutom att jag somnade , men galenika är ju ett serbiskt läkemedelsföretag förstår inte varför dom skulle göra så, om det va deras äkta jag fick , men ska nog inte skriva här mer fick tydligen en varning - 0.04. Korspostning , förstod inte riktigt vad de innebär , btw är ny här på fb så har inte koll på alla regler i huvet
Citera
2022-05-29, 12:07
Medlem
Citat:
Ah det är det som är risken med benso , grejen är måste drogprov om 4 dgr , och ska rättegång vill helst bli av me skiten idag har 7 1 mg kvar , så inte kommer dit helt konstig , vad tycker du , käka ett par stycken till sen slänga skiten eller , lätt käkar upp allt annars , vad är är en bra dos har 2 mg i mig nu men är det safe att ta upp emot 5 utan allvarliga biverkningar ?

Citat:
Okej då är dom nog kraftigt , underdoserade annars helt fake , käka 10 mg inatt hände nt ett skit förutom att jag somnade , men galenika är ju ett serbiskt läkemedelsföretag förstår inte varför dom skulle göra så, om det va deras äkta jag fick , men ska nog inte skriva här mer fick tydligen en varning - 0.04. Korspostning , förstod inte riktigt vad de innebär , btw är ny här på fb så har inte koll på alla regler i huvet

Nu tar vi det här från början. Flera användare har redan sagt att du har legit piller. Flera användare har också förklarat för dig att du behöver UPPEHÅLL för att uppleva samma rus.
Lik förbannat fortsätter du tjata om fejkpiller och att du behöver mer.

Snälla människa stanna upp och tänk. Jag är ingen bensobrukare och har heller aldrig varit men vafan, lyssna på vad folk säger till dig innan det ballar ur helt !
Citera
2022-05-29, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Nu tar vi det här från början. Flera användare har redan sagt att du har legit piller. Flera användare har också förklarat för dig att du behöver UPPEHÅLL för att uppleva samma rus.

Snälla människa stanna upp och tänk. Jag är ingen bensobrukare och har heller aldrig varit men vafan, lyssna på vad folk säger till dig innan det ballar ur helt !
Ber om ursäkt 👍
Citera
2022-05-29, 16:04
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:

Har en sån karta och trycker det är riktigt bra tryck i dom. Käkade runt 5st och var flöddrig hela dagen efter oxå, drack lite folköl och insåg att jag var ju fortfarande helt.

Stay safe
Citera
2022-05-29, 16:07
Medlem
Är mest kopior men behöver inte var någon fel på dom för det
Citera
2022-05-30, 02:24
Medlem
Bullsquids avatar
Har hållt på med benso i snart 20 år och man måste vänta typ 2 veckor innan man brukar känna av som innan igen, knappt att det går då.
2 veckor är mitt längsta uppehåll tror jag.
Citera
2022-05-30, 02:27
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten

Tolerans börjar omedelbart från första piller man äter och tar evigheter att bli av med...sluta tjata om fake så fort man inte förstår sig på tolerans. Bara alkohol som går att bli påverkad av jämt och möjligen tjack men har även vänner som kört 11g tjack IV så nog fan får alla droger en jävla toleansökning FORT! det tar max 1-3 dagar

Tar jag heroin en dag kan jag bli helt borta på en pyttelina
Dag 4 får jag dra ca 7 linor hela dagen och känner knappt nåt...

förstår ni nu?

Har mitt heroin blivit fake plötsligt medan jag sovit eller har jag utvecklat tolerans?
Skrämmande hur lite de flesta verkar kunna om hur droger fungerar och bara trycker i sig.
Citera
2022-05-30, 02:35
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Är det verkligen tolerans alltid? När ja körde förr kunde jag käka 2st på förmiddagen vilket jag kände och 2 på eftermiddagen vilken inte gav någon effekt alls. Kunde stoppa i mig 15st på kvällen och fortfarande inte "känna" något fast ja va helt väck egentligen

vadå alltid? skulle det bara va ibland menar du?
Citera
2022-05-30, 03:50
Medlem
avsmakens avatar
Tycker det är skumt att det cirkulerar flera olika sorters "ksalol" med alla olika utseenden. Flera stycken ksalols det har blivit.

Undrar sedan om dessa "1mg" max innehåller 0.25mg eftersom många vittnar hur mycket starkare xanor är och tester har gjorts. Jag såg något om 0.2 på dom pillsen. Snackar givet om kartor inget annat!
Citera
2022-06-01, 03:31
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Tycker det är skumt att det cirkulerar flera olika sorters "ksalol" med alla olika utseenden. Flera stycken ksalols det har blivit.

Undrar sedan om dessa "1mg" max innehåller 0.25mg eftersom många vittnar hur mycket starkare xanor är och tester har gjorts. Jag såg något om 0.2 på dom pillsen. Snackar givet om kartor inget annat!
Börjat också undra hur många mg dessa ksalol egentligen innehåller, tryckte i mig nyss 4 st, känner mig endast lite trött och avslappnad, inte mycket mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in