Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Både jag och andra har ju sagt detta flera gånger här inne. Hur många gånger ska man behöva upprepa det, det är en väldigt dålig utredning!
Det är nog pga att det är en så dålig fupp som vissa i tråden målar på den, ordentligt med skvaller och egna fördomar!
Citat:
Ursprungligen postat av
WinnieSeila
För att larmoperatören är bildad och vet att skilja på människor som hyperventilerar på riktigt och på dom som låtsas göra det för att framstå som panikslagen och/eller manipulera situationen/samtalet.
Läs lite behavioral science

Ingen kan veta hur en panikattack kan yttra sig, då behöver man se hela släkten ha panikattack, hur dem uppför sig under en pågående attack!
Citat:
Ursprungligen postat av
Vaffanculo001
Jamen självklart ska du skriva snuten på näsan oxå. Äre någe fler du ska sätta på plats?
Hon hyperventilera på rikigt för en del av oss har träffat na. Så sprid ej lögner om polisens jobb.
Jag är övertygad om att det var "på riktigt"!
Citat:
Ursprungligen postat av
DrSchrick
Lasseliten.
Tackar för svar men frågan av vikt fick inget svar.
Du påstod häromdagen att Emil fick hjälp av Lydia med sitt självmord. Vad grundar du det på ?
Tidigt i tråden var det en användare som skrev att E hade mått dåligt ett tag och uttryckt minst 2 ggr att han ville avsluta sitt liv!
Sedan så säger väl E i filmen "skjut mig då" ,men det var väl bara sånt dumt man säger under ett bråk, på fyllan......
Citat:
Ursprungligen postat av
Loveangelie
Vad är det som du inte förstår? Lasse har ju förklarat att hon hade flera orsaker till varför hon tog jägar och vapenlicens. Natur, jakt och nätverkande/umgänge.
Tycker Lasse står väldigt stadigt, då det är ni som målat in er i ett hörn.
Lasse står stadigt, ja, beundransvärt att han orkar. Jag tror hon behövde vapenlicens för att kunna driva hästgård, också.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrSchrick
Du har nu bevisat att DU INTE ÄR INTRESSERAD AV SANNINGEN.
Du vill få Lydias handlingar att framstå som något annat än berott mord, på en person som fått nog av henne. (Vare sig han älskade henne eller inte).
Allt som du kallar ljug om Lydia och hennes förehavanden är minst lika bra/dåligt underbyggda som dina insuinationer.
Finns inget i ljudupptagningarna som styrker dina fantasier.
Det du ser som sanningen via dina indicier tolkas helt annorlunda av andra.
Enligt några stycken i tråden som verkar ha känt dem båda och umgåtts med dem som ett par, så hade E inte "fått nog" av L.
Det säger att de inte var bra för varandra.....
Jag fattar inte hur enkelspåriga ni kan vara ofta när man bråkar så säger man till partnen att gå, eller så går man själv....ett tag. Man gör inte "slut" plötsligt en kväll i stridens hetta när man är över 25 år gammal.......och kastar ut partnern.