Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Godmorgon, hon säger ju själv att hon tyckte om att vara i skogen, gemenskap osv. Att jaga var inte någonting som hon var intresserad av, det kan inte bli tydligare än om du läser och tror på vad hon påstår i förhören.
Jag har förstått att du tror jag ljuger, ok. Säg till om det förändras, jag har noterat din ståndpunkt.
Kan du kanske som svalt Lydias ord med hull och hår, bevisa motsatsen till mina "lögner"- varsågod.
Kan du bevisa någonting av allt du påstår, varsågod.
Men du kan utelämna detaljerna om hemligheterna mellan dig, Lydia och frugan, (sexpartners mm) även om jag finner det besynnerlikt att Lydia skulle vara ärlig om sina äventyr med män. Man kan ha sex på olika sätt och platser, inte bara missionären i sängen..
Vapenintresse har jag inte, ej heller jakt.
Skulle på min höjd, om kriget kommer, ha höns och kanin för proteinkälla, då räcker yxan.
På Calles jägarkurser blir alla godkända, enligt specialupplägg som passar bäst...teoridelen kan genomföras skriftligt, muntligt (eller kroppsligt?)
Det kan låta som om jag är sexfixerad och avundsjuk, men jag reder mig själv och Lydia är ingen jag skulle slänga ett getöga åt.
Hon är smutsig, förbrukad.
Lägg fram några av din påstådda bevis så kanske jag ändrar uppfattning om hennes utsatthet och arbete, dumma karlar, avklarade skulder, betygsresulat, polisanmälningar, sms, mms, fotobevis osv osv.
Det enda du uppbringat är två screenshots som styrker Lydias gränslöshet. Lite tvärtemot vad du vklle åstadkomma med bevisen va?
Ja du ljuger! Jag har sagt det flera gånger, och jag kommer fortsätta säga ifrån när du kommer med dina lögner och påhittade saker som du hela tiden gör.
Och jag har påpekat det vid ett flertal tillfällen att min info inte bara kommer från Lydia, utan även från andra personer nära henne, från vad man själv sett och bevittnat i olika former. Allt detta har jag sagt till dig tidigare, men du kör envist på med dina lögner om att jag går på Lydias ord hela tiden. Men som sagt, ren jävla lögn.
Och sen kommer du ofta in på Lydias sexliv. Varför? Du säger att du inte är intresserad av henne, att du inte skulle vilja ta i henne med tång m.m, men ändå har du sånt intresse av henne och hennes sexliv. Det är inget annat än stalker beteende.
Och din kunskap angående jägarkurser m.m är lika med noll om du är dum nog att tro man kan genomföra dessa prov kroppsligt. Det är din sjuka fantasi som far iväg igen med lögner. Eller kan du belägga detta? Nä, trodde inte det heller.
Ja jag har bildbevis på blåmärken, smutsiga kläder och ögonvittnen när det gäller att Lydia blivit slagen av b.l.a Müfit. Inga konstigheter där, men jag tänker inte visa de sakerna här inne för dig. Finns ingen anledning till det då du inte är behörig till det.
Och när det återigen gäller de bevis jag lade upp så får du och dina kompisar nog gå en läskurs då det står att Det är en Man som ringer och skriker, det är en Man som ringer på fyllan. Det står att Lydia börjar hota. Men det står ingenting om med vad. Det finns också fler skärmdumpar med sms där hon skrivit att det är en man som hotar. Hon (Jelena) har ringt och berättat för denna Ulf, så man har även där ett vittne.
Däremot tackar jag dig för att du lade ut larmsamtalen, för som sagt, det har gjort att man har fått en annan syn på händelserna. För det är utan tvekan en förkrossad, uppriven, ledsen och förstörd Lydia som ringer in. Och som tur är dessa samtal sparade nu. Och alla man har pratat med säger samma sak.
Jo, om du ska snacka sån skit om en person som du hela tiden gör, då bör man känna personen, annars är det enbart skitsnack och skvaller. Ni talar skit om henne i alla inlägg om hur hon är spydig m.m. Saken är den att ni kan inte bedöma vad hon är då ni inte känner henne. Alltså är även detta en påhittad lögn.
För hur kommer det sig att det är helt okej att undersöka, prata och gräva i Lydias liv från 1 års ålder fram till december 2020, sen är det stopp och sen igång igen ca 30 minuter innan mordet. Varför är det så känsligt att gräva i Lydias och Emils liv, det är ju dem det handlar om.
Jag kommer fortsätta gräva i hans liv.