2022-08-31, 17:03
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
För att larmoperatören är bildad och vet att skilja på människor som hyperventilerar på riktigt och på dom som låtsas göra det för att framstå som panikslagen och/eller manipulera situationen/samtalet.

Läs lite behavioral science
jag har nu själv lyssnat på förhören med, jag har själv levt med panikattacker i halva mitt liv och även haft många runt mig som har/har haft det och även fast attacker kan se olika ut hörs det ganska tydligt när man överdriver en attack.
Lite lustigt att bland det första hon säger till polisen är "jag kommer hamna i fängelse"
2022-08-31, 17:05
Medlem
Citat:
För att larmoperatören är bildad och vet att skilja på människor som hyperventilerar på riktigt och på dom som låtsas göra det för att framstå som panikslagen och/eller manipulera situationen/samtalet.

Läs lite behavioral science

Jamen självklart ska du skriva snuten på näsan oxå. Äre någe fler du ska sätta på plats?
Hon hyperventilera på rikigt för en del av oss har träffat na. Så sprid ej lögner om polisens jobb.
2022-08-31, 17:08
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Man kan ju fråga sig varför Lasse eller Uffe inte ställde upp att vittna till Lydias fördel?

Lättare ljuga anonymt i ett forum än med handen på hjärtat i en domstol?
Det handlar nog om manglande mod. Det är lätt att vara tangentriddare, något annat är det när det blir allvar! Fy fasan för "vän" som inte kommer med sina "sanningar" innan det är för sent och dörren slår igen.

Eller kan det ganska enkelt vara så att någon trodde sig ha en closare relation med mörderskan än vad realiteten var och är? Och nu försöker allt vad det går att nästla sig in i mörderskans liv, i tron om att han nu äntligen är ensam friare och har kontroll på henne?
Men du vet, han är inte alls ensam om att ha lite skoj på besöksrummet. Om han ens kommit så långt….et par andra är ju före honom på besökslistan.
2022-08-31, 17:09
Medlem
Citat:
jag har nu själv lyssnat på förhören med, jag har själv levt med panikattacker i halva mitt liv och även haft många runt mig som har/har haft det och även fast attacker kan se olika ut hörs det ganska tydligt när man överdriver en attack.
Lite lustigt att bland det första hon säger till polisen är "jag kommer hamna i fängelse"
Så du menar att du kan avgöra om jag har en panikattack när du inte ens känner mej.
Jag har vart i olika trupper där folk fått panikattack deluxe, du har nog ingen djävla aning hur de kan låta.
Sluta jämföra dej själv med henne. Du o mumsbulle ska jämt jämföra era problem vilket är helt ointressant.
2022-08-31, 17:11
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Precis. Det är ingen som reellt kan hyperventilera over längre tid, det är faktiskt inte fysiskt möjligt.
2022-08-31, 17:12
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jag ljuger inte. Se vad som står innan det du svartmarkerat "sista åren". Du vet, saker och ting kan ändra sig om du inte visste det.
men nu pratades det väl ändå om VARFÖR HON TOG JÄGAREXAMEN?
2022-08-31, 17:14
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffanculo001
Jamen självklart ska du skriva snuten på näsan oxå. Äre någe fler du ska sätta på plats?
Hon hyperventilera på rikigt för en del av oss har träffat na. Så sprid ej lögner om polisens jobb.
Vad svamlar du om?
2022-08-31, 17:15
Medlem
Citat:
men nu pratades det väl ändå om VARFÖR HON TOG JÄGAREXAMEN?

Precis, och hon hade intresse för jakt och natur då också.
Men som det stod sen, de sista åran falnade intresset för hela den biten.
2022-08-31, 17:16
Medlem
Citat:
Det handlar nog om manglande mod. Det är lätt att vara tangentriddare, något annat är det när det blir allvar! Fy fasan för "vän" som inte kommer med sina "sanningar" innan det är för sent och dörren slår igen.

Eller kan det ganska enkelt vara så att någon trodde sig ha en closare relation med mörderskan än vad realiteten var och är? Och nu försöker allt vad det går att nästla sig in i mörderskans liv, i tron om att han nu äntligen är ensam friare och har kontroll på henne?
Men du vet, han är inte alls ensam om att ha lite skoj på besöksrummet. Om han ens kommit så långt….et par andra är ju före honom på besökslistan.

Tala I klarspråk istället. Så kanske fler än Mercede, Mumsbulle och Vemdalen62 förstå vad du vill ha fram.
Är det någe inbördes klubb språk du kör me?
Lillen var en snäll man, ville inge illa men hade en försmak för kvinnor. Är de där skon klämmer?
2022-08-31, 17:18
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffanculo001
Tala I klarspråk istället. Så kanske fler än Mercede, Mumsbulle och Vemdalen62 förstå vad du vill ha fram.
Är det någe inbördes klubb språk du kör me?
Lillen var en snäll man, ville inge illa men hade en försmak för kvinnor. Är de där skon klämmer?
Förlåt att saker går över huvudet på dig. Det kan jag tyvärr inte göra någonting åt.
2022-08-31, 17:21
Medlem
Citat:
Vart har jag skrivit det?
Och vart har Mumsbulle skrivit det?
Citera, är du snäll. Jag vill se vart Mumsbulle och jag har skrivit att vi inte kan ha vänner utan att ha sex med dom. Så! Fram med det!

Du skrev ju detta: Men du vet, han är inte alls ensam om att ha lite skoj på besöksrummet. Om han ens kommit så långt….et par andra är ju före honom på besökslistan

Så du antar precis som Mumsemuffen att man ej kan besöka någon utan att ha sex. Men du förstår, det är ju vad man kan liksom. Det är därför jag lider med dina vänner.
2022-08-31, 17:26
Medlem
Lasseliten.
Tackar för svar men frågan av vikt fick inget svar.
Du påstod häromdagen att Emil fick hjälp av Lydia med sitt självmord. Vad grundar du det på ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in