2021-06-19, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Huset ligger uppe för kommande försäljning. Troligen en separation som urartat.

BO har precis separerat från sina barns mamma och flyttat ihop med en ny kvinna från Stockholm i en villa i Bålsta. Barnens mamma och mannens ex ska inte ha varit i villan när skottet avlossades.
2021-06-19, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
BO har precis separerat från sina barns mamma och flyttat ihop med en ny kvinna från Stockholm i en villa i Bålsta. Barnens mamma och mannens ex ska inte ha varit i villan när skottet avlossades.
Nu blev det ännu rörigare.
Är det alltså den nya kvinnan som skjutit BO?
2021-06-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H

Jag var inte där så jag kan inte vara bergsäker men så går snacket på byn
2021-06-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H

Han och barnens mamma sålde huset och gick isär i slutet på 2020. Emil flyttade därefter in i denna villan. Enligt någon i tråden har han inte umgänge med sina minsta barn på grund av alkoholproblem och har en ny tjej. Hon står inte skriven på adressen men hon kan ju bo där ändå
2021-06-19, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Han och barnens mamma sålde huset och gick isär i slutet på 2020. Emil flyttade därefter in i denna villan. Enligt någon i tråden har han inte umgänge med sina minsta barn på grund av alkoholproblem och har en ny tjej. Hon står inte skriven på adressen men hon kan ju bo där ändå
Okej. Tack för svar.
2021-06-19, 11:56
Medlem
Citat:

Det här fick jag berättat för mig, vet ej om det är sanning eller spekulationer. BO har alkoholproblem vilket leder till skilsmässa med hans yngsta barns mamma. BO genomgår behandling för alkoholproblem men träffar en ny kvinna som inte är bra för någon med hans problematik. Supandet eskalerar till den grad att grannar reagerar. En nära anhörig konfronterar honom om att det nya förhållandet inte fungerar eftersom alkoholproblemen har förstärkts. Han försöker avsluta relationen med nya kvinnan som är skriven på en adress i en närförort till Stockholm men i princip bor med honom i villan i Bålsta . Han lägger ut huset för försäljning och planerar att flytta en bra bit från Bålsta/Stockholm. Den 18/6 är det party i villan och grannar reagerar på att kvinnan är högljudd men inte på ett aggresivt sätt. Mer som när en person mef ADHD har kul och super till. Vid 23 tiden hörs en smäll och flera grannar ringer polisen. Vad som hände i villan vet bara de som var där för närvarande.
2021-06-19, 12:03
Medlem
Citat:
Det här fick jag berättat för mig, vet ej om det är sanning eller spekulationer. BO har alkoholproblem vilket leder till skilsmässa med hans yngsta barns mamma. BO genomgår behandling för alkoholproblem men träffar en ny kvinna som inte är bra för någon med hans problematik. Supandet eskalerar till den grad att grannar reagerar. En nära anhörig konfronterar honom om att det nya förhållandet inte fungerar eftersom alkoholproblemen har förstärkts. Han försöker avsluta relationen med nya kvinnan som är skriven på en adress i en närförort till Stockholm men i princip bor med honom i villan i Bålsta . Han lägger ut huset för försäljning och planerar att flytta en bra bit från Bålsta/Stockholm. Den 18/6 är det party i villan och grannar reagerar på att kvinnan är högljudd men inte på ett aggresivt sätt. Mer som när en person mef ADHD har kul och super till. Vid 23 tiden hörs en smäll och flera grannar ringer polisen. Vad som hände i villan vet bara de som var där för närvarande.

Tack. Va tråkigt med den utgången när han bestämt sig för att ta tag i sitt liv igen.
2021-06-19, 12:04
Medlem
Ingen som vet något om misstänkt Gärningskvinnan?
2021-06-19, 12:04
Medlem
Champagneoclocks avatar
Någon som vet om BO hade tillgång till lagliga vapen?
2021-06-19, 12:06
Medlem
Citat:
Tack. Va tråkigt med den utgången när han bestämt sig för att ta tag i sitt liv igen.

Ja sen vet man ju inte vad som hänt eller om det ligger annat bakom. Frågar man GM eller hennes anhöriga kanske man får en helt annan version?
2021-06-19, 12:08
Medlem
Enligt lokalt skvaller var han påväg till Vita Älgen, byns pub, med ett annat ex (ej barnmamman) än den han var sambo/särbo med när skottet avlossades.

Killgissar att ducklip-flickvännen kom dit och hittade honom med en tidigare fling så urartade situationen.
2021-06-19, 12:08
Medlem
Citat:

Vem är kvinnan då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in