2021-06-19, 08:46
Medlem
Kanske det blev fel hus? Fel BO?
2021-06-19, 08:46
Medlem
Tänk på att det finns två med samma namn i Bålsta så inte fel personer hängs ut!
2021-06-19, 08:48
Medlem
Så typiskt...brud med ankmun.
2021-06-19, 08:48
Avstängd
Summer24s avatar
Någon som kan bekräfta att det är Mandelblomvägen 22 det gäller?
2021-06-19, 08:50
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATM69-71
Verkar som de hade en schysst villa i Skokloster innan de separerade.
Fina bilar etc på hans Facebook.
Kanske separation pga tuffa småbarnsår (2018 kom senaste enligt hans fb)
Gott om cash och flyttar till singellivet.. Träffar en golddigger och inser sedan att mamman till barnen var en bra tjej.
Golddigger lackar ut när han gör slut och hon inser att hon ska tillbaks till sin gettolägenhet.
Fixar ett vapen från någon kriminell som hon tidigare hängt med.. Poff.

Tankarna går nu till barn och släktingar som nu förlorat en kär pappa.
Men det var fasen vad cash han verkat ha.. Kolla klockan när han låser upp dörren.. Ser fet ut(jag kan nada om klockor)

Jag ser din gissning som fullt plausibel.

Snubben ser fin ut, eller fin och fin, jag får bra vibbar av bilderna så att säga. Hemskt gulliga barn, jag blir berörd av det här, faktiskt, inte ofta man blir det i dagens läge.
2021-06-19, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Någon som kan bekräfta att det är Mandelblomvägen 22 det gäller?

Känner också att jag vill veta innan man gräver vidare i någons liv.
2021-06-19, 08:58
Medlem
Asynjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palolem
Tänk på att det finns två med samma namn i Bålsta så inte fel personer hängs ut!

Den mördades ålder stämmer med den som har adress Mandelbl*msv. 22 och tidigare i Skokloster Den facebookprofil som delats i tråden bör då vara BO.

Den gripna kvinnan kanske släpps snabbt om det visar sig att Em*l hanterat vapnet på egen hand. D v s om det inte är som ATM spekulerade.
2021-06-19, 08:58
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Precis
2021-06-19, 09:02
Medlem
Har trots att vi inte vet om Emil är BO kollat igenom bilderna för att få en hint om vem flickvännen kan vara genom kommentarer men bara sett från syrran, mormor/farmor osv.

Har hittat förmodade BOs facebook och även eventuellt flickvännen och mamman till barnen.
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2021-06-19 kl. 09:05.
2021-06-19, 09:08
Medlem
HeathSlocums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Precis

Om ni jämför bilden från SVTs artikel med en gatuvy utanför adressen så kan man inte annat än att dra slutsatsen att det är rätt adress. Se #13 för varför det måste vara rätt.

Att SVT har en bild från den aktuella adressen i någon bildbank och råkar använda just den till artikeln är knappast troligt.

Adressen bör vara i det närmaste hundraprocentig.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/en-dod-efter-skottlossning-i-centrala-balsta
Senast redigerad av HeathSlocum 2021-06-19 kl. 09:11.
2021-06-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeathSlocum
Om ni jämför bilden från SVTs artikel med en gatuvy utanför adressen så kan man inte annat än att dra slutsatsen att det är rätt adress. Se #13 för varför det måste vara rätt.

Att SVT har en bild från den aktuella adressen i någon bildbank och råkar använda just den till artikeln är knappast troligt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/en-dod-efter-skottlossning-i-centrala-balsta

Hoppas inte att barnen var hemma.
2021-06-19, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeathSlocum

Om det är den adressen så söps det ganska rejält där förra helgen. Tragiskt för hans tre barn på många nivåer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in