Citat:

Ursprungligen postat av 
Victus

2? Jag brukar nog dejta allt mellan 3-5 tjejer simultant. 

Problemet ligger dock hos kvinnorna i min egen utseendeliga som dissar mig allt som oftast. Om dessa hade betett sig lite bättre och inlett en relation med mig när vi dejtade hade jag ju hållt mig till henne och då hade killarna som ligger i samma utseendeliga som tjejerna jag bara ligger med kunnat bli ihop med dessa. Så problemet ligger i grunden i att tjejer har extremt svårt att förstå i vilken liga de ligger utseendemässigt. Sen ligger även problemet att när jag väl får chansen med tjejer i min liga så fuckar jag ofta upp det genom att vara alldeles för på haha! Men men, det är bara fortsätta leva och se vad som händer. En vacker dag kanske.

Jag beskyller inte dig, alla män i din sits skulle dra nytta av situationen. Jag menar bara att du utgår ifrån dig själv, och antar blint att ts skulle ha samma goda möjligheter som du haft till sex och relationer genom att "bara skaffa Tinder". Tinder är en hårt konkurrensutsatt marknad och sannolikheten är mycket låg att hitta någon när det främst är män på appen och de kvinnor som finns tillåter sig själv att roteras kring killar som dig, med noll självrespekt ingår de i ett fåtal mäns personliga harems.
Jag har några frågor till dig. Är du svensk? Lång (och skyltar du med detta i din profil)? Bra ansiktsstruktur? Välutbildad (och skyltar du med detta i din profil)?