Man ska inte ge upp. Det är vad globalisterna vill
Var man hittar bra kvinnor är en ständigt flukturerande marknad. Det är därför din farfars och pappas tips är utdaterade. Jag tror säkert att Sverige hade en bra kvinnomarknad för typ 30 år sedan.
Om man gör exakt samma sak som alla andra dvs är på Badoo, Tinder sätter man sig själv i en ofördelaktigt position och tävlar med varje arbetslös kille med en mobiltelefon (som har oändligt med tid att ta snygga foton och flörta)
Byter man däremot land och även lär sig att gå fram till attraktiva tjejer på stan eller på uteserveringar/barer/coctailbarer har man satt sig i en väldigt gynnsam position.
Jag hade inga problem att få sex i Sverige. Är en relativt snygg kille dock (men varje svensk kille ser bra ut i mina ögon) Från min sida såg jag väldigt få tjejer som dög som relationsmaterial. Det finns fortfarande bra tjejer från ordentliga familjer i Sverige, men vet ärligt talat inte hur man hittar dem.
Jag flyttade till Östeuropa. Det finns oändligt många fler snygga tjejer per capita än i Sverige. Vill man doch ha en modellsnygg tjej här får man lämna all svensk programmering bakom sig. Man måste bli oerhört manlig. Lösa alla problem själv och aldrig gnälla typ. De är också ofta svårare att få i säng än svenska tjejer (de riktigt fina och snygga tjejena då, finns gott om lättfotade tjejer också)
I många asiatiska och afrikanska länder uppskattas svenska män också. Det är bara i Sverige som svenska män inte uppskattas.
Man har andra typer av problem här i öst då man dagligen ser ett stort antal fina tjejer och som en konsekvens av det blir man ständigt frestad att dumpa sin tjej och jaga igen (:
Jag har även en del svenska tjejjkompisar. Men jag ser dem mer som kvinnliga dudes oavset hur fina de är. Enligt mig beter sig inte svenska tjejer som kvinnor, vilket leder till att jag friendzoonar dem. Av någon anledning irriterar sig alla feminister på mig. Jag tror de instinktivt känner på sig att jag är ointresserad vilket gör dem mer intresserade eller enbart arga eftersom de är maktlösa.
Men det är dags för män att ta tillbaka makten. Var inte en simp och ge inte fula kvinnor uppmärksamhet och sex. Anledningen till att tjejerna är feta och okvinnliga i Sverige är för att det finns män som accepterar det. Tillrättavisa också kvinnor som inte beter sig bra. Det är vad män gör i Östeuropa och det är därför kvinnorna ser bra ut där. Är du tjock blir du utan stock.
För din egen del. Spara pengar, bo ett halvår utomlands i ett land med många vackra kvinnor. Jobba på distans utomlands. Finns mängder av olika alternativ.
Gör inte som alla andra och ta lite risker så är det oerhört lätt att hitta tjejer. Du jobbar 8 timmar per dag åt din chef men jag kan garantera dig att de flesta män inte ens spenderar en timme per dag på att hitta sin drömtjej.