2023-02-27, 08:25
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zainozorro112
Dålig koll på vilka som lämnat - den enda jag sett är väl örnen som var vän sedan lång tid med Giganten? Han kan väl knappt räknas som spelläggare heller.. Vad körde han? 1 i månaden?

Jag var som tidigare i tråden nämnt på eventet tidigare i år, där var det inget fel på tugget kan jag lova. Snarare rejäl uppåtanda och alla verkade känna varandra!

Vegas stämmer nog. Vi på eventet fick tävla om platser att åka med (både vi biljettköpare och spelläggare)

Syret, Johannes (han som dog i cancer), Sargon och Örnen. Det är dom jag kommer på nu.

Förresten. Han nya killen som har börjat att vara med, skåningen, han som satt i streamen med Adam igår. Jävlar i havet vad aggressivt han ville spela på on stream 175. Adam fick säga ifrån flera gånger.
Citera
2023-02-27, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Syret, Johannes (han som dog i cancer), Sargon och Örnen. Det är dom jag kommer på nu.

Förresten. Han nya killen som har börjat att vara med, skåningen, han som satt i streamen med Adam igår. Jävlar i havet vad aggressivt han ville spela på on stream 175. Adam fick säga ifrån flera gånger.

Johannes? menar du Henrik?
Citera
2023-02-27, 09:07
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Johannes? menar du Henrik?

Henrik ja, så var det han hette, tack. Hans nickname var väl "befriamig".
Senast redigerad av Mittpunkt 2023-02-27 kl. 09:10.
Citera
2023-02-27, 09:56
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zainozorro112
Dålig koll på vilka som lämnat - den enda jag sett är väl örnen som var vän sedan lång tid med Giganten? Han kan väl knappt räknas som spelläggare heller.. Vad körde han? 1 i månaden?

Jag var som tidigare i tråden nämnt på eventet tidigare i år, där var det inget fel på tugget kan jag lova. Snarare rejäl uppåtanda och alla verkade känna varandra!

Vegas stämmer nog. Vi på eventet fick tävla om platser att åka med (både vi biljettköpare och spelläggare)
Japp det var inte många system Örnen körde. Dock satte han ett system på 2,5 mille för 1,5 år sen. Det enda system som jag haft turen att köpa in mig i som gett mer än 10k per andel.
Citera
2023-03-02, 19:03
Medlem
Masingas avatar
Vad tycker ni om det nya segmentet i podden? Tycker det känns väldigt cringe.
Citera
2023-03-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vad tycker ni om det nya segmentet i podden? Tycker det känns väldigt cringe.

Finns många som borde lyssna väldigt noga på just det segmentet i den här tråden, haha
Citera
2023-03-05, 12:01
Medlem
PMK, den drygaste av dom alla. Är på alla och försöker hitta fel i allt och hacka upp dig för att locka andra att hålla med honom.

Helt oprofessionell på deras FB sida också, tror han är lika bra som alla andra.

Hoppas han försvinner snart
Citera
2023-03-05, 14:09
Medlem
kanske är det jag som är sämst på att läsa, men har gått genom några sidor kring svar om varför giganten lämnade men lyckades inte bli klokare, någon som kan dra en TL;DR om varför
Citera
2023-03-05, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigboi123
kanske är det jag som är sämst på att läsa, men har gått genom några sidor kring svar om varför giganten lämnade men lyckades inte bli klokare, någon som kan dra en TL;DR om varför

Vi vet inte varför. Bara gissningar
Citera
2023-03-05, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
PMK, den drygaste av dom alla. Är på alla och försöker hitta fel i allt och hacka upp dig för att locka andra att hålla med honom.

Helt oprofessionell på deras FB sida också, tror han är lika bra som alla andra.

Hoppas han försvinner snart

Kan bara hålla med. Dryg och översittare
Citera
2023-03-06, 14:19
Medlem
tsgmtts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Kan bara hålla med. Dryg och översittare

Vem är PMK?
Citera
2023-03-06, 17:11
Medlem
Podden har ju tyvärr blivit nästan olidlig att lyssna på nu med den här "borgmästaren" eller vad han kallar sig....Han måhända ha en del intressant att komma med,men passar inte in i en podd eller stream för fem öre;"Jag...ööhh...tror....ööhh...att.....ööhh...de n....ööh...här....ööhh....matchen...ööhh.."

Det tar 5 minuter för att få ur sig en mening.Giganten var mest jobbig med sitt bladdrande och prat i munnen men han var ivf rapp.
Senaste poddavsnittet kom jag på mig själv att zooma ut och börja tänka på annat under lyssning,det har inte hänt tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in