2023-02-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Någon som vet vem Wassberg är? Han skriver ungefär som Ken Lennaard...

Har väldigt svårt att tro att det är Ken faktiskt.. Han körde ju något eget affialiate-försök för ett par år sedan som snabbt gick i graven och sedan dess har man väl inte hört något därifrån
Citera
2023-02-25, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zainozorro112
Har väldigt svårt att tro att det är Ken faktiskt.. Han körde ju något eget affialiate-försök för ett par år sedan som snabbt gick i graven och sedan dess har man väl inte hört något därifrån

"Wassberg" är ju Christer Johansson, enkel googling. Var kommer frågan ifrån?
Citera
2023-02-25, 17:42
Medlem
Smerchs avatar
Citat:

Nä, har inte sett mycket alls från honom efter att hans "winbets" lades ner. Det var hyfsade rekar där, nu kollar jag in på gambling cabin ibland istället. Ken hade också ett twitterkonto som nu tagits bort.

Wassberg skriver mycket likt Lennaard, men det ska alltså vara någon helt annan - tack för upplysningen - skickade bara in en snabb fråga här istället för att googla (sökte istället efter Ken Lennaard, och fick upp nåt twitterinlägg från en missnöjd tidigare medarbetare som skrev att Ken skrev under massa olika alias på winbets, vilket ju var ganska genomskinligt).
Dock när jag nu söker, så verkar Christian Johansson snarare nicka "Plåtslagaren", hittar inte att han också skulle ligga bakom "Wassberg". edit: Christer skrev du, hittar dock inte heller något om det.
Citera
2023-02-25, 18:55
Medlem
Citat:
Nä, har inte sett mycket alls från honom efter att hans "winbets" lades ner. Det var hyfsade rekar där, nu kollar jag in på gambling cabin ibland istället. Ken hade också ett twitterkonto som nu tagits bort.

Wassberg skriver mycket likt Lennaard, men det ska alltså vara någon helt annan - tack för upplysningen - skickade bara in en snabb fråga här istället för att googla (sökte istället efter Ken Lennaard, och fick upp nåt twitterinlägg från en missnöjd tidigare medarbetare som skrev att Ken skrev under massa olika alias på winbets, vilket ju var ganska genomskinligt).
Dock när jag nu söker, så verkar Christian Johansson snarare nicka "Plåtslagaren", hittar inte att han också skulle ligga bakom "Wassberg". edit: Christer skrev du, hittar dock inte heller något om det.

Från en artikel där Ladbrokesrespresentant intervjuas kring vilka spelare som spelar hos dem 2006

4)Vilka kända pokerspelare spelar hos er?

Vi har de flesta kända spelarna, men Erik the Salmon är kanske den viktigaste. Han har tjänat över 2 miljoner dollar hos LadbrokesPoker. Alla de stora brittiska namnet spelar hos oss. Devilfish, Donocha o Dea, Ram Wasvani, och så vidare. Och så gott som alla de stora skandinaviska namnen. Erik, Bengt, Christer "Wassberg" Johansson och så vidare.
Citera
2023-02-25, 20:47
Medlem
Citat:

Haha, nu ger du mig minnena tillbaka!

Så var det ja, Winbets där han satt med flera olika alias och härjade. Var en rolig liten tid det
Citera
2023-02-26, 12:58
Medlem
En vän som inte köper andelar så ofta hade tydligen köpt 2 andelar av en mavvis till dagens EU och undrade om jag visste vem det är.

Svar nej.
Sökte i tråden och de enda som fanns var ev spekulationer kring giganten och henne i huset samt att hon gör sunda system och verkar vinna ibland

Vem är Mavvis?
Citera
2023-02-26, 14:59
Medlem
Wassberg har varit med stugan sedan riktigt tidigt stadie. Han var shill för Fsport (svenskt bolag som försökte ta hit populära DFS-konceptet från Amerika, idag börsnoterat) för några år sedan, och marknadsförde sidan rätt aggressivt genom stugan ett par år före börsnoteringen.
Citera
2023-02-26, 16:35
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
En vän som inte köper andelar så ofta hade tydligen köpt 2 andelar av en mavvis till dagens EU och undrade om jag visste vem det är.

Svar nej.
Sökte i tråden och de enda som fanns var ev spekulationer kring giganten och henne i huset samt att hon gör sunda system och verkar vinna ibland

Vem är Mavvis?

Hon satte 13 rätt några gånger förra året. Tycker att hon lägger sunda och kreativa system. För mig är hon i topp 3 efter Dybban och Bengan.
Citera
2023-02-26, 18:27
Medlem
Gubbarna i TGC ska till Vegas i sommar, för att fira tros?

Jag hade fan inte förvånat mig om de tar med samtliga spelläggare i hela stugan dit för att dra upp stämningen lite.

Flera andra andelsläggare som har tackat för sig sedan Giganten försvann och inte alls samma bra tugg längre vad jag hört.
Citera
2023-02-26, 20:49
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89

Jag hade fan inte förvånat mig om de tar med samtliga spelläggare i hela stugan dit för att dra upp stämningen lite.

Flera andra andelsläggare som har tackat för sig sedan Giganten försvann och inte alls samma bra tugg längre vad jag hört.
Vilka har tackat för sig förutom Örnen?
Citera
2023-02-26, 23:25
Medlem
Citat:
Vad menar ni med att han duckade svara frågor? Han skrek ju rakt ut att han hade byggt systemet häromdagen och att han alltid bygger Adam/bengan och så ändrar Bengan om han tycker ngt är skit, och så garvade dom.. Det här finns ju rakt på internet i videoformat. Hur lyckas ni skruva till precis allting?

Sedan är det väl inte musketörer som satt is streamen? Adam har varit på företaget i flera år nu väl? Och de andra är ju skribenter på fotboll. Hans Nils har väl typ aldrig lagt upp ett system?

Vad gäller att köpa andelar, så ja, det är lite av ett lotteri. Jag är dock väldigt noga med att göra det mindre till ett lotteri. Jag köper enbart på JP-omgångar eller sälsynt bra omgångar utan JP. Då har jag en turordning där jag köper:

1. Dybbans större
2. Bengans större
3. Adam/Bengan större
4. Adam större

Jag förväntar mig inte att vinna utan gör det som en sidosyssla att han något kul att kika på vid sidan om pokern. Nu har det ju dock gått väldigt bra på dessa system senaste året!

Sedan är det många av er som tycks så himla hatiska, men ändå kikar på varenda stream? Det kan väl inte vara hälsosamt att sitta och vara så arg och ändå kika?

Denna "strategi" lönade sig fint idag! Både Dybbans större och Adam/Bengans större träff för 1.2 miljoner styck!

Det är väl bara "Mittpunkt" som är arg nu som jublat de andra rundorna senaste tiden som slutat med 5000kr på 13 rätt
Citera
2023-02-27, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89

Dålig koll på vilka som lämnat - den enda jag sett är väl örnen som var vän sedan lång tid med Giganten? Han kan väl knappt räknas som spelläggare heller.. Vad körde han? 1 i månaden?

Jag var som tidigare i tråden nämnt på eventet tidigare i år, där var det inget fel på tugget kan jag lova. Snarare rejäl uppåtanda och alla verkade känna varandra!

Vegas stämmer nog. Vi på eventet fick tävla om platser att åka med (både vi biljettköpare och spelläggare)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in