2023-03-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Hon spikade United, Arsenal, Newcastle och Roma. 1X på At.Bilbao med reducering på Bilbao.

Jag förstår inte heller varför Timman lägger andelar under två olika namn. Eumagikern är Timman och sedan har Timman sitt egna.

Timman som står på andelarna för eumagikern vill vara anonym.
Citera
2023-03-14, 01:36
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitals93
Timman som står på andelarna för eumagikern vill vara anonym.

Eu-magikern har varit med i streamen några gånger så särskilt anonym är han inte
Citera
2023-03-14, 09:48
Medlem
Nu har Giganten skapat sin hemsida, eller ja bara en framsida där det typ står att det snart kommer att dra igång.

Vilka tror ni han kör med? Jag tror Örnen och Sargons son, som lagt en del system det senaste.
Citera
2023-03-14, 10:23
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Nu har Giganten skapat sin hemsida, eller ja bara en framsida där det typ står att det snart kommer att dra igång.

Vilka tror ni han kör med? Jag tror Örnen och Sargons son, som lagt en del system det senaste.

Jag tror att det kan bli bra till slut och jag hoppas att Sargon och Örnen kör twitch ihop också och bygger system tillsammans + lite trav. Dom två tillsammans är väldigt underhållande att lyssna på.
Citera
2023-03-14, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConDodgy
Ok, barca och utd samma då. Jämkar de verkligen sina system så är det kass.

Att flera system har klivit Barca som va en av de sämsta strecken i kupongen samtidigt som dom spikat utd, för att balansera systemet kan ju inte ses kasst.
Citera
2023-03-14, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Jag tror att det kan bli bra till slut och jag hoppas att Sargon och Örnen kör twitch ihop också och bygger system tillsammans + lite trav. Dom två tillsammans är väldigt underhållande att lyssna på.

Min tanke också! Kanske mycket att hoppas på
Citera
2023-03-14, 11:28
Medlem
Tror tyvärr det blir en flopp.
Karln kan ju knappt starta ett program i Windows, har han kunnigt folk runt sig så kanske de finns hopp
Citera
2023-03-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Karln kan ju knappt starta ett program i Windows, har han kunnigt folk runt sig så kanske de finns hopp

Giganten har haft många företag tidigare, tror han förstår hur viktigt det är att omge sig med kompetenta personer.
Citera
2023-03-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin

Hahahahaha, nä teknik är inget för honom
Citera
2023-03-14, 14:01
Medlem
Men jag hoppas han sätter sin prägel på detta nu och inte kliver in i rollen ”tgc-giganten”
Citera
2023-03-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Hahahahaha, nä teknik är inget för honom

Haha verkligen inte. Minns ett klipp som fanns förut om när han skulle skriva ett <3 i chatten på svenska spel
Efter många förklaringar tror jag han skrev z3 eller liknande 😂
Citera
2023-03-14, 14:43
Medlem
Ska bli kul att se vad han sätter för vinkel på det. Är rädd för att han kör vidare på samma persona som tidigare och att han och örnen bara kommer sitta och gapa i varandras munnar. Örnen kan ju noll om spel, det förstod man ju det lilla han syntes i streamar tidigare.

Förhoppningsvis har han kompetenta människor med sig som han använder sig av och låter dessa göra projektet bra, för branschen mår bra av konkurrens. Jag är dock väldigt skeptiskt. Misstänker att det kan bli att Giganten bara sitter och pratar om sin egen förträfflighet i fem timmar ett par Lördagar på raken innan något går åt skogen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in