2023-09-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redvexer
Tror du Adam aka Baselinebetting fått betalt för sitta och kommentera eller gjort detta på sitt eget bevåg?

På Twitter? Ingen aning, aldrig träffat honom personligen. Men han verkar ju ganska känslomässig så skulle kunna tänka mig att han gjort det på eget bevåg.
Citera
2023-09-20, 17:24
Medlem
Kollade precis på europatipset tipset på youtube. Rätt låg nivå på killen högst upp .
Inte sett h förut. Ny?

https://www.youtube.com/watch?v=pqvCcBhNoM0
Senast redigerad av Radarraid 2023-09-20 kl. 17:42.
Citera
2023-09-20, 18:57
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Kollade precis på europatipset tipset på youtube. Rätt låg nivå på killen högst upp .
Inte sett h förut. Ny?

https://www.youtube.com/watch?v=pqvCcBhNoM0

Burre. Han blev ensam på tretton rätt på Europatipset hos stugan förra året. Vann 1,6 miljoner. Andelsspel.
Citera
2023-09-20, 22:12
Medlem
Impalers avatar
Tycker Stugans streamar sjunkit rejält i kvalitet sen Giganten försvann. Det är bara Bengan, Dybban och möjligtvis Adam som är värda att lyssna på. Junifalk, Snag, Burre och övriga snorvalpar gör att det inte är som förut längre. För att inte tala om den där Hyltan som är oerhört irriterande. Numera köper jag bara Dybbans andelar och väljer sen att kolla på Studio all in 9 av 10 streamar.
Citera
2023-09-20, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impaler
Tycker Stugans streamar sjunkit rejält i kvalitet sen Giganten försvann. Det är bara Bengan, Dybban och möjligtvis Adam som är värda att lyssna på. Junifalk, Snag, Burre och övriga snorvalpar gör att det inte är som förut längre. För att inte tala om den där Hyltan som är oerhört irriterande. Numera köper jag bara Dybbans andelar och väljer sen att kolla på Studio all in 9 av 10 streamar.

Liss är en behållning när han väl är med. Påläst och glimten i ögat.
Citera
2023-09-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Burre. Han blev ensam på tretton rätt på Europatipset hos stugan förra året. Vann 1,6 miljoner. Andelsspel.

Oj det var som tusan.
Citera
2023-09-21, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boarium78
Har läst denna tråden ett tag och känner att jag måste förmedla lite åsikter. Först och främst är jag emot andelsspelens regler som är just nu då det urholkar poolspelen både på stryktipset och hästarna.
Med det sagt så följer TGC alla regler som finns och om dom säljer slut på ett system så lägger dom till ett till osv.. Är det då så att dom lägger upp 80 system på en lördag så beror det bara på att folk köper andelar.
TGC är ett vinstdrivande företag och som alla andra företag så vill dom tjäna pengar. Dom gör samma sak som Studio all in eller din lokala ICA handlare, följer reglerna och dom är inte skyldiga att få 13 rätt eller kolla upp om du är speltorsk eller inte.
Det TGC är bra på är att få en som sitter ensam eller lördag att känna gemenskap och vara en i gänget för en stund och det säljer andelar.
Det är upp till Svenska spel och ATG att ändra reglerna ingen annan.

Ett gammalt klassiskt ordspråk passar perfekt här.. "Dont hate the player, hate the game"
Det är en komplicerad fråga, där företag som TGC arbetar inom ramen för de nuvarande reglerna, även om vissa kan ifrågasätta reglernas lämplighet i relation till poolspelen.

Jag håller med om att TGC:s huvudsyfte är att tjäna pengar, precis som många andra företag, och det kan inte klandras för att maximera sina vinster inom de existerande reglerna. Det gemenskapsskapande elementet de erbjuder kan verkligen vara lockande för många, särskilt för de som söker den känslan av samhörighet.

Ordspråket du nämnde, "Dont hate the player, hate the game", är verkligen relevant här. Kanske ligger det största ansvaret hos de organisationer som sätter upp reglerna för att se till att de upprätthåller spelets integritet och tar hänsyn till spelarnas bästa intressen.
Citera
2023-09-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impaler

Wernbloom, Bengan, Borg och Dybbans stream för nån vecka sen var sjukt underhållande
Citera
2023-09-21, 20:10
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Wernbloom, Bengan, Borg och Dybbans stream för nån vecka sen var sjukt underhållande
Ja Wernbloom är bra, får hoppas han är med mer framöver då
Citera
2023-09-21, 21:09
Medlem
Blev lite allmänt snackigare och lite flamsigare med Wernbloom men bra underhållning!

4 är dock en för mycket.Skulle önska att de petar Borg för Wernbloom men det lär ju inte hända,Borg verkar tungt förankrad dessvärre.
Citera
2023-09-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squeezeer
Blev lite allmänt snackigare och lite flamsigare med Wernbloom men bra underhållning!

4 är dock en för mycket.Skulle önska att de petar Borg för Wernbloom men det lär ju inte hända,Borg verkar tungt förankrad dessvärre.

Roligare att titta på färg som torskar än översittaren Borg
Citera
2023-09-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Roligare att titta på färg som torskar än översittaren Borg

Håller helt med! Mer seg och färglös människa går inte att hitta…. Tar ju typ 3min för han att säga en mening!!😡😡😡🤮🤮🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in