Någon som vet om han matte är musketör fortfarande? Inte sett hans andelar på ett tag… var med på hans system i somras men sen har ja inte hittat hans andelar när ja kollat.. är han som bengt och säljer allt snabb eller har han slutat med andelarna?
Någon som vet om han matte är musketör fortfarande? Inte sett hans andelar på ett tag… var med på hans system i somras men sen har ja inte hittat hans andelar när ja kollat.. är han som bengt och säljer allt snabb eller har han slutat med andelarna?
Det är han. Han lägger fortfarande men hans andelar kan gå fort emellanåt.
Du har även Gruvligan som jag tycker kommer och går hos Gambling Cabin. De lägger väldigt små system och har väl fått tretton rätt en gång.
Min mamma och jag diskuterade Gambling Cabin här för några dagar sedan och hon brukar köpa andelar av dom och sa det att "det är konstigt att dom inte får tretton rätt oftare med tanke på storleken på systemen dom lägger" och jag svarade henne att "det beror inte på det utan det beror på att dom spikar lag som står i 20-50% och sedan kan dom många gånger sätta 1X när strecken är 10-20-70 istället för att sätta X2 eller spika av och gå vidare". Man gör det så fruktansvärt krångligt för sig själv helt enkelt.
Du har fortfarande inte förstått någonting jag försökt förklara för dig. 😂😂
Tre system satte tretton rätt igår för Gambling Cabin. Bobby 100 red. Bengan 234 red och On Stream 175. Det sistnämnda var dessutom ensam med 1,6 miljoner kronor men så gjorde E.Frankfurt två snabba mål i slutet av matchen.
Du har fortfarande inte förstått någonting jag försökt förklara för dig. 😂😂
Kryddan har skrivit något läsvärt som jag tyckte var en bra sammanfattning.
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Det är väl därför dom får 13 så sällan att dom plockar bort för många favoriter, jag kan förstå att man plockar bort 1 favorit om man tycker favoritskapet är fel men dom här herrarna kan plocka bort 2 elr 3 favoriter ibland, inte konstigt då att dem spricker på 1 elr 2 och hamnar på 11 elr 12 väldigt ofta istället för att få 13 fler gånger om dom tex bara plockat bort 1 favorit. Jag förstår varför dom tycker om att plocka bort favoriter, det är för att dom vill åt miljonutdelningar och vara ensam på 13 men det är väldigt sällan det blir miljon utdelningar på tipset elr att man är ensam vinnare så fokuset borde istället vara på att försöka pricka 13 rätt så många gånger som det bara går, det tror jag små spelare som köper deras andelar skulle uppskatta att få uppleva 13 rätt fler gånger.
Tre system satte tretton rätt igår för Gambling Cabin. Bobby 100 red. Bengan 234 red och On Stream 175. Det sistnämnda var dessutom ensam med 1,6 miljoner kronor men så gjorde E.Frankfurt två snabba mål i slutet av matchen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!