Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-11, 20:36
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
Kollar inte dom igenom alla program som ska sändas för att se om det finns saker som kan tänkas stötande och dylikt?

Självklart! Tar upp stor tid det. Dessa hallåor måste säkerligen ha en journalistisk bakgrund, är det då intressant att stå som ett kuttersmycke och presentera nästa program annars? Jobbar man med diverse reportage? Serverar man kaffe till redaktionen? Vad gör man förutom att le och förklara vad nästa program handlar om, något alla redan kollat upp i tidningen? Är detta kanske det mest onödiga jobb en människa kan ha?
Citera
2006-11-11, 20:41
Medlem
Dottern Wahlgren är söt.
Citera
2006-11-11, 22:41
Medlem
2big4yous avatar
Men man kan undra vad som står på deras anställningsbevis, från Svenska Spel."Sifferuppläsare", "Chef över Kenoraden". etc!!?!?!
Svenska staten ska spara massor med pengar, men hela familjen Wahlgren verkar ha tur att ha en anställning i alla fall!!
Citera
2006-11-11, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av internet
Dottern Wahlgren är söt.
Ja det är hon verkligen.
Citera
2006-11-11, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Men man kan undra vad som står på deras anställningsbevis, från Svenska Spel."Sifferuppläsare", "Chef över Kenoraden". etc!!?!?!
Svenska staten ska spara massor med pengar, men hela familjen Wahlgren verkar ha tur att ha en anställning i alla fall!!
En Kenosekt, inavel.
Citera
2006-11-12, 00:39
Medlem
Jag tror dom riggar Keno dragningen och vinner därför varje dag.
Citera
2006-11-12, 01:56
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Dottern Wahlgren är söt.

Jag vet inte hur många döttrar han har men om det är den som börjar på Ma så kan jag inte hålla med. Hon har faderskapets turknäsa och den var i vägen när jag hånglade med henne för en herrans massa år sedan. Men pilsk var hon.
Citera
2006-11-12, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Men man kan undra vad som står på deras anställningsbevis, från Svenska Spel. "Sifferuppläsare"

Citera
2006-11-12, 13:21
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Dottern Wahlgren är söt.

och fet som ja vet inte vad. hon e gravid(hoppas jag) det lilla lu*ret

Gillar ingen av dom direkt, dottern gick an innan hon bestämde sig för att ta emot en spermasats i fittan. Nu e hon blaze o inget o he.

Glöm inte heller storvinsten som kom får något år sedan, där den som vann hade "råkat" spela i just den affär som ägdes av tommys son o efter det så såg man en förändring på dom i rutan, kläder osv. Dom snodde kanske åt sig vinsten genom manipulering o alla verkar nästan ha köpt detta tyvärr. Säg att det behövs 5 pers eller 10 eller 15 som gör en sådan sak o håller den hemlig...dela 150 miljoner på dom så blir det en hel del.
Citera
2006-11-12, 14:03
Medlem
moodys avatar
sönerna driver ju inte bara en renodlad spelbutik. Utan det är faktiskt en mataffär(i hemköps regi, kallas signalen) med tillhörande spelsektion.
Citera
2007-06-12, 18:44
Medlem
Jag frågar mig om det är vettigt att dela ut "årets mamma"-pris till henne, som nån slags belöning för att hon klarat ta stryk & okvädingsord år ut & in, inför barn & allt (antar jag) !??

Ger det rätt signaler, ...eller hade dumstrut passat bättre ?
Citera
2007-06-12, 20:08
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazoid
Jag frågar mig om det är vettigt att dela ut "årets mamma"-pris till henne, som nån slags belöning för att hon klarat ta stryk & okvädingsord år ut & in, inför barn & allt (antar jag) !??

Ger det rätt signaler, ...eller hade dumstrut passat bättre ?

Årets mamma är nog att ta i med tanke att hon inte drar sig för att slå sina barn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in