Igår, 21:04
Medlem
De tror jag absolut att hon försöker få fast lite fint mellan raderna..dock fattar inte Pörni sånt. 😢…

Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Har inte lyssnat på podden men jag uppfattar det som om Sofia inte är ett fan av Christian och om hon sagt det du skriver så är det väl snarare Christian hon slänger under bussen. Kanske försöker Sofia öppna Pernillas ögon.
Citera
Igår, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
För hennes egen skull är det väl bara att hoppas att de är såpass nära vänner att SW får upp gluggarna på PW. Hon verkar ju blunda så att det liknar ren dioti, allt för att slippa se vem hon bor under samma tak med.

Alle hennes kompisar som inte er «beroende» av henne tycker nog illa om honom og deres forhållande. Hennes pappa var veldig klar og tydelig i det han sa om å skriva en ekteskapspakt. Hon vil hedra sin pappa i alt, varfor ikke slenga ut blodiglen når det nu er så tydelig hva han er for kar?

Och seinaste insta från honom, i Amsterdam med «the wistams». Sitter i en båt og flinar med armen rundt Mr wistam, inte Pernilla. Og vilken frisyr han har fått!!! 🤢😂
Citera
Igår, 22:46
Medlem
Kan ha fel, men fått känslan av att inte PW vill ha någon arm från Bauer runt sig. Då får han ta tag någon annan så han visar att "han är med" den lilla linslusen. Ja jag tror också många sett igen honom men de visar det inte för P W. Konstigt nog.
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Alle hennes kompisar som inte er «beroende» av henne tycker nog illa om honom og deres forhållande. Hennes pappa var veldig klar og tydelig i det han sa om å skriva en ekteskapspakt. Hon vil hedra sin pappa i alt, varfor ikke slenga ut blodiglen når det nu er så tydelig hva han er for kar?

Och seinaste insta från honom, i Amsterdam med «the wistams». Sitter i en båt og flinar med armen rundt Mr wistam, inte Pernilla. Og vilken frisyr han har fått!!! 🤢😂
Citera
Idag, 01:13
Medlem
Hon pratar i senaste avsnittet om någon som nyligen tagit livet av sig. Vem är det?
Citera
Idag, 09:34
Medlem
Citat:
Kan ha fel, men fått känslan av att inte PW vill ha någon arm från Bauer runt sig. Då får han ta tag någon annan så han visar att "han är med" den lilla linslusen. Ja jag tror också många sett igen honom men de visar det inte för P W. Konstigt nog.
Hon ser så sliten och trött ut på alla bilder. Flänga runt till Amsterdam med Wistams tror jag är ett krav från honom. Han har semester så då ska det minsann hända saker. Om inte annat för att han var chaufför till Söderköping bara för att kunna åka direkt till Arlanda. Nåt jäkla tack för jobbet ska han ha! Ska aldrig PW få vila????? Han börjar se schavig ut tycker jag. Kagge, skrynklig och svettig . Folk som slutar ligga brukar även sluta bry sig om utseendet...dvs tvärt emot Wistams som bara blir fräschare och snyggare....
Citera
Idag, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hon ser så sliten och trött ut på alla bilder. Flänga runt till Amsterdam med Wistams tror jag är ett krav från honom. Han har semester så då ska det minsann hända saker. Om inte annat för att han var chaufför till Söderköping bara för att kunna åka direkt till Arlanda. Nåt jäkla tack för jobbet ska han ha! Ska aldrig PW få vila????? Han börjar se schavig ut tycker jag. Kagge, skrynklig och svettig . Folk som slutar ligga brukar även sluta bry sig om utseendet...dvs tvärt emot Wistams som bara blir fräschare och snyggare....
Det var Wistam som köpte biljetter till dom alla som en överraskning till PW så CB är inte alls inblandad. Detta berättade Wistam för PW i podden för ett par månader sedan.
Citera
Idag, 12:01
Medlem
Du tog orden från min mun alltså, ja vilken skillnad på par! PW ser sliten ut och ler tvunget, iaf mot Bauer. Han är med största sannolikhet här inne och läser, så snart tvingar han väl henne att hångla öppet med honom 🤮 för att återigen visas upp. Sedan ser man på SW och hennes man, där strålar kärleken med glädje. Utan överdrifter och osmakliga flin.
Citat:
Citera
Idag, 13:03
Medlem
Citat:
Du tog orden från min mun alltså, ja vilken skillnad på par! PW ser sliten ut och ler tvunget, iaf mot Bauer. Han är med största sannolikhet här inne och läser, så snart tvingar han väl henne att hångla öppet med honom 🤮 för att återigen visas upp. Sedan ser man på SW och hennes man, där strålar kärleken med glädje. Utan överdrifter och osmakliga flin.
Absolut att han är här och läser. Tycker att flera saker i hans sätt måste bero på mer än slumpen.Skriver därför direkt till SurBauer här: SLUTA LÄGGA UPP VAR ENDA JÄVLA MINUT AV DITT LIV PÅ INSTA!!! DU ÄR URLÖJLIG OCH EXTREMFJANTIG!!!. VAR LITE MER SOM WISTAM!!! HA LITE INTEGRITET! Nu ska vi se om det biter😂🤪😂
Citera
Idag, 14:20
Medlem
Har han inte råd att klippa sig? Arbetslös? Igen!

Citat:
Ursprungligen postat av canima

Citera
Idag, 14:22
Medlem
ADHD människor som P gillar att alltid ha nåt att göra…
Tyvärr är P för snål för att stanna hemma på en gratisresa…

Citat:
Citera
Idag, 14:30
Medlem
Frågan är väl snarare om varför Wistam s ens gör detta
Har de inte roligare par att resa med 🤔
Och varför måste man bjuda P och C…har de inte råd annars 😅 och vad är de för vänskap
Att betala för att umgås 🤨
Nåt är riktigt fel här…

Stackars P hon ser hur lyckliga S & M är och grundade både i sig själva och sin relation
Samtidigt som hon och C är allt annat än lyckliga. Innerst inne känner hon nog av detta men ytan är viktigast. Och pengarna. Och detta säljer. De hade behövt gå i terapi för att hitta långsiktiga lösningar och nån resa och snabbis i Amsterdam löser inte deras riktiga problem. Fast Bauer vill inte lösa. Han vill styra. De gör han nu via lovebombing.
P är på väg riktigt lågt ner som fortsätter spela med i hans charad. Hon borde slängt ut honom och levt livet själv i sommar.
Vänta och se vad som händer med hans gulliga sätt i höst när han inte får som han vill…

Citat:
Citera
Idag, 16:11
Medlem
Biter en kvart kanske 🤪😁
Citat:
Absolut att han är här och läser. Tycker att flera saker i hans sätt måste bero på mer än slumpen.Skriver därför direkt till SurBauer här: SLUTA LÄGGA UPP VAR ENDA JÄVLA MINUT AV DITT LIV PÅ INSTA!!! DU ÄR URLÖJLIG OCH EXTREMFJANTIG!!!. VAR LITE MER SOM WISTAM!!! HA LITE INTEGRITET! Nu ska vi se om det biter😂🤪😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in