Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-31, 21:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Höll på att kräkas du jag såg hans uppträdande på 50 års festen. Man kan ju undra hur han kommer vara som 25 åring. Han vill inte längre vara artist, men vågar inte berätta för sin sönderknullade showmamma. Så istället supe rhan ner sig och drunknar i sina egna spyor.

Som förälder bör man väl uppmuntra om ens ungar vill bli något, men inte för mycket. Mna måste prioritera skolan och se till att de går ut gymnasiet. Sen att de kan säga till då de tröttnar. Om ens unge vill bli skådis, så ska han/hon göra/bli det för sin egen skull och inte för sina mediakåta föräldrar som lever för sina barn
Citera
2006-11-01, 21:32
Medlem
rapidshare

jag lyckas aldrig se grejjerna man laddar ner från rapidshare. måste man pröjsa och va medlem? någon som kan berätta hur det funkar?
Citera
2006-11-11, 18:08
Medlem
2big4yous avatar
Vad gör Kenofamiljen Wahlgren egentligen??

Tittade på dragningen i Keno alldeles nyss,och det är nästan alltid någon från familjen Wahlgren som sköter dragningen.
Min fråga är,hur får alla dessa familjemedlemmar ihop en 40timmars vecka med tanke på att en Kenodragning går på ca:5min?????
Citera
2006-11-11, 18:12
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Tittade på dragningen i Keno alldeles nyss,och det är nästan alltid någon från familjen Wahlgren som sköter dragningen.
Min fråga är,hur får alla dessa familjemedlemmar ihop en 40timmars vecka med tanke på att en Kenodragning går på ca:5min?????

Det undrar jag också. Plugga sifferuppläsning? Träna upp den fula gotlandsdialekten? Extraknäck?
Citera
2006-11-11, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Det undrar jag också. Plugga sifferuppläsning? Träna upp den fula gotlandsdialekten? Extraknäck?

extreknecke menar du väl

Tommy Wahlgren sitter som PR-chef på Svenska spel så han gör nog även annat än att räkna keno-boller ..
Citera
2006-11-11, 18:59
Medlem
2big4yous avatar
Citat:

Vad jag förstår så är de anställda av Svenska Spel, men det kvarstår ändå vad de pysslar med de andra 7:55min av en arbetsdag?!?!
Citera
2006-11-11, 19:02
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Vad jag förstår så är de anställda av Svenska Spel, men det kvarstår ändå vad de pysslar med de andra 7:55min av en arbetsdag?!?!

Det finns faktiskt många jobb jag funderar på i dessa banor. TV-hallåor tex. Verkar vara lättförtjänta pengar att prata ett par minuter mellan varje nytt program. Vad gör man emellan dessa?
Citera
2006-11-11, 20:13
Medlem
Laheys avatar
Tommy Wahlgren är presschef på Svenska Spel.. så dom andra i familjen lär ju också ha rätt höga tjänster.
Citera
2006-11-11, 20:16
Medlem
Hans söner driver en spelbutik på gotland.
Citera
2006-11-11, 20:22
Medlem
JoberMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasy
Hans söner driver en spelbutik på gotland.

Där för övrigt "Lotto-Erik" som vann 120 mille lämnade in sin vinstrad.
Citera
2006-11-11, 20:29
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoberMan
Där för övrigt "Lotto-Erik" som vann 120 mille lämnade in sin vinstrad.

Hmmmm....vilket "sammanträffande". Dags att flytta tråden till konspirationsforumet?
Citera
2006-11-11, 20:30
Bannlyst
Citat:
Det finns faktiskt många jobb jag funderar på i dessa banor. TV-hallåor tex. Verkar vara lättförtjänta pengar att prata ett par minuter mellan varje nytt program. Vad gör man emellan dessa?
Kollar inte dom igenom alla program som ska sändas för att se om det finns saker som kan tänkas stötande och dylikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in