Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ta er en titt in och läs och notera det FB alias som dyker upp. Ser att P skrev Flash back men sen verkar det som att Eric kopierat hennes text rakt av.

Hela den där bloggen har ju onekligen spårat ur totalt. Hade hon värderat den överhuvudtaget, skulle hon ju - först och främst tänka på hur hon själv uttalar sig - men också hålla efter i kommentarsfältet. Nu är det ju värre än en sandlåda och det som skrivs har inget med något allas att göra.
Citera
2021-09-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hela den där bloggen har ju onekligen spårat ur totalt. Hade hon värderat den överhuvudtaget, skulle hon ju - först och främst tänka på hur hon själv uttalar sig - men också hålla efter i kommentarsfältet. Nu är det ju värre än en sandlåda och det som skrivs har inget med något allas att göra.

Exakt! De få ggr jag kollat in den bloggen blir man mest bedrövad på den extremt låga nivån där inne, ivrigt påhejad av bloggarinnan själv. Hade hon varit seriöst med sin blogg hade hon inte låtit ”Eric” m.fler härjat runt på det sättet. Tror inte någon annan kändis har den här låga nivån i sitt kommentarsfält.

Ironiskt att man häcklar flashbackarna med att de är både psykon och chipsätande soffsittare, när hennes dotter BI lider av psykisk ohälsa och PW själv är ansiktet utåt för Viktväktarna(!) Man skulle ju kunna tro att de beskriver PW:s egna familj…

Vill hon få lugn och ro (men då genererar det ju inga klick heller) så städar hon framför sin egen dörr först.
Senast redigerad av Mali09 2021-09-22 kl. 22:27.
Citera
2021-09-22, 23:44
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mali09
Exakt! De få ggr jag kollat in den bloggen blir man mest bedrövad på den extremt låga nivån där inne, ivrigt påhejad av bloggarinnan själv. Hade hon varit seriöst med sin blogg hade hon inte låtit ”Eric” m.fler härjat runt på det sättet. Tror inte någon annan kändis har den här låga nivån i sitt kommentarsfält.

Ironiskt att man häcklar flashbackarna med att de är både psykon och chipsätande soffsittare, när hennes dotter BI lider av psykisk ohälsa och PW själv är ansiktet utåt för Viktväktarna(!) Man skulle ju kunna tro att de beskriver PW:s egna familj…

Vill hon få lugn och ro (men då genererar det ju inga klick heller) så städar hon framför sin egen dörr först.
Nu var det länge sedan jag var inne både här och på P’s blogg.
Och herregud vilken aktivitet det är på bloggen.
Vad vissa kallar oss och P själv… chipsätande psykopaterna på Flashback… 😂
Ursäkta men tror mer på att P själv tillhör den kategorin.

En insatt person i LEWA har berättat att de börjar tröttna på C’s bravader. Allt sexprat och att allt ska ut i offentligheten när det gäller honom.
Han tycker han är King som lyckats så otroligt bra nu. Han har en rik känd kvinna virad runt sitt lillfinger och skryter om det.

Nu har de snart varit tillsammans totalt i ett år. Och alla som känner C vet att han är tickande bomb. I hans tidigare relationer så har det tagit cirka året innan han visat sitt rätta jag, men med P så kanske han väntar tills de har flyttat in i ”deras” hus som han så lyckligt uttrycker det.
Citera
2021-09-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
chipsätande psykopaterna på Flashback… 😂

Ärligt talat inte en dålig sammanfattning.
Citera
2021-09-23, 01:26
Medlem
Tycker kommentarerna kring P och C är konstruktiva till skillnad ifrån P och C själva.
För det är inte svårt att lista ut att det är C själv som ligger bakom många av inläggen som skrivs på hennes blogg.
Har man inget vettigt att skriva så kanske man ska vara tyst.
Citera
2021-09-23, 02:33
Medlem
Citat:

En insatt person i LEWA har berättat att de börjar tröttna på C’s bravader. Allt sexprat och att allt ska ut i offentligheten när det gäller honom.
Han tycker han är King som lyckats så otroligt bra nu. Han har en rik känd kvinna virad runt sitt lillfinger och skryter om det.

Nu har de snart varit tillsammans totalt i ett år. Och alla som känner C vet att han är tickande bomb. I hans tidigare relationer så har det tagit cirka året innan han visat sitt rätta jag, men med P så kanske han väntar tills de har flyttat in i ”deras” hus som han så lyckligt uttrycker det.

Har de varit tillsammans i snart ett år?

Jag har tyvärr barn med en narcissist och när jag går in på hennes blogg, mår jag på riktigt illa. ”Eric” som får härja fritt i kommentarsfältet, med all taktik som bara en narcissist använder sig av. 🥲

Att Pernilla startade upp bloggen efter ett år av tystnad, misstänker jag är C’s verk. För att där kan han köra sitt race anonymt och trigga igång de som skriver, för att sen påstå för P att hennes fans är galna. Sorgligt.
Citera
2021-09-23, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Har de varit tillsammans i snart ett år?

Jag har tyvärr barn med en narcissist och när jag går in på hennes blogg, mår jag på riktigt illa. ”Eric” som får härja fritt i kommentarsfältet, med all taktik som bara en narcissist använder sig av. 🥲

Att Pernilla startade upp bloggen efter ett år av tystnad, misstänker jag är C’s verk. För att där kan han köra sitt race anonymt och trigga igång de som skriver, för att sen påstå för P att hennes fans är galna. Sorgligt.

Det här är den sorgligaste kärlekshistorien någonsin. Pernilla verkar drömma om en Bennifer-romans men stöter själv på en ulv i fårakläder.
Citera
2021-09-23, 08:05
Medlem
Om P hade velat att den här tråden skulle ”dö” hade hon inte låtit ”Eric” härja runt där i sin aggressivitet. Varje inlägg hen gör, gör hen för att provocera. Och nej, personen och de andra underhuggarna framstår varken som allmänbildade eller intelligenta. Ett tips är ”stay in school”, kids!

Jag har alltså inget emot PW själv mer än att jag har reagerat på hur hon har hanterat allt detta.
Citera
2021-09-23, 08:12
Medlem
Jag tror hans mål är att sätta på Bianca.

Att vara känd som Pernilla är … tyvärr hon kommer aldrig få riktig kärlek. Mannen vill åt pengar och kändisskap.
Citera
2021-09-23, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Jag tror hans mål är att sätta på Bianca.

Att vara känd som Pernilla är … tyvärr hon kommer aldrig få riktig kärlek. Mannen vill åt pengar och kändisskap.
Den tanken har slagit mig också...att han kommer försöka på B.I.

Sedan undrar jag om någon kan länka till bloggen där denne trolige C gör inlägg, har letat och hittar inte
Citera
2021-09-23, 09:07
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Den tanken har slagit mig också...att han kommer försöka på B.I.

Sedan undrar jag om någon kan länka till bloggen där denne trolige C gör inlägg, har letat och hittar inte
https://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/fodelsedagsfirande-for-benjamin.html#comments
Citera
2021-09-23, 09:36
Medlem
Citat:

Är Pernilla en chipsätande psykopat på Flashback?
Ursäkta, men det låter mer som en ursäkt för att själv få fortsätta vara en chipsätande psykopat på Flashback.
Kom inte här och sabotera min chans att få lov att ösa ur mig skit om diverse kändisar, liksom.
Jisses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in