Citat:
Ursprungligen postat av
Mali09
Exakt! De få ggr jag kollat in den bloggen blir man mest bedrövad på den extremt låga nivån där inne, ivrigt påhejad av bloggarinnan själv. Hade hon varit seriöst med sin blogg hade hon inte låtit ”Eric” m.fler härjat runt på det sättet. Tror inte någon annan kändis har den här låga nivån i sitt kommentarsfält.
Ironiskt att man häcklar flashbackarna med att de är både psykon och chipsätande soffsittare, när hennes dotter BI lider av psykisk ohälsa och PW själv är ansiktet utåt för Viktväktarna(!) Man skulle ju kunna tro att de beskriver PW:s egna familj…
Vill hon få lugn och ro (men då genererar det ju inga klick heller) så städar hon framför sin egen dörr först.
Nu var det länge sedan jag var inne både här och på P’s blogg.
Och herregud vilken aktivitet det är på bloggen.
Vad vissa kallar oss och P själv… chipsätande psykopaterna på Flashback… 😂
Ursäkta men tror mer på att P själv tillhör den kategorin.
En insatt person i LEWA har berättat att de börjar tröttna på C’s bravader. Allt sexprat och att allt ska ut i offentligheten när det gäller honom.
Han tycker han är King som lyckats så otroligt bra nu. Han har en rik känd kvinna virad runt sitt lillfinger och skryter om det.
Nu har de snart varit tillsammans totalt i ett år. Och alla som känner C vet att han är tickande bomb. I hans tidigare relationer så har det tagit cirka året innan han visat sitt rätta jag, men med P så kanske han väntar tills de har flyttat in i ”deras” hus som han så lyckligt uttrycker det.