Citat:
Ursprungligen postat av
Nammnet
Men gud vad ni överdriver! Bauer är inget psykfall. Ni skribenter här hetsar ju upp varandra så det är ingen hejd på det.
Jag citerar det Pernilla skrev häromdagen på instagram: Orimligt trevlig kväll då jag och Bauer fick skämma bort våra gulliga mammor med först en mysig middag på Söder med god mat och många skratt, osv
Alltså, bara för att det står på IG betyder det inte att det är sant... Tror att han pressat henne att vara "uppvisande" på IG för annars drar han. Vilket han ALDRIG kommer att göra.