Igår, 19:51
  #8365
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Ja, detta var riktigt stört. Han är värre än jag trodde
Kanske en kanditat till SAOL:s lista över nya svenska ord?

- Hoppas han är lika go' och gullig som han verkar!
- Ja, vi får hoppas att han inte visar sig vara en Bauer 😬
Citera
Igår, 20:00
  #8366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Kanske en kanditat till SAOL:s lista över nya svenska ord?

- Hoppas han är lika go' och gullig som han verkar!
- Ja, vi får hoppas att han inte visar sig vara en Bauer 😬


😅🤣
Citera
Igår, 20:15
  #8367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Kanske en kanditat till SAOL:s lista över nya svenska ord?

- Hoppas han är lika go' och gullig som han verkar!
- Ja, vi får hoppas att han inte visar sig vara en Bauer 😬


😂😂😂
Citera
Igår, 20:17
  #8368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Triggad av Ingrosso så ska han nu visa världen vad som är hans och bara hans. Får vistas backstage men det får inte Emilio. Mitt mitt mitt !!!
Alltså nivå 3-åring på riktigt. Hur fan kan någon ens vilja jobba eller prata med honom??? Dom måste ju tycka som vi. Någon borde dela filmen med hans chefer odyl.så får vi se hur länge han är kvar( om han inte redan är kickad alltså). Högst motbjudande personlighet. Äcklig på riktigt.
Emilio fortsätter och skickar hjärtan och är så gullig. TA TILLBAKA EMILIO ‼️🥰 SurBauer kommer att flippa ur snart känns det som.

Exakt! Nu pinkas det revir så det sprutar (!) om det.
Citera
Igår, 20:18
  #8369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Värre än de lu- lu...här pratar vi psykfall på riktigt‼️

Ja, jag pudlar - psykfall. 👌
Citera
Igår, 20:20
  #8370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men gud vad ni överdriver! Bauer är inget psykfall. Ni skribenter här hetsar ju upp varandra så det är ingen hejd på det.

Jag citerar det Pernilla skrev häromdagen på instagram: Orimligt trevlig kväll då jag och Bauer fick skämma bort våra gulliga mammor med först en mysig middag på Söder med god mat och många skratt, osv

Alltså, bara för att det står på IG betyder det inte att det är sant... Tror att han pressat henne att vara "uppvisande" på IG för annars drar han. Vilket han ALDRIG kommer att göra.
Citera
Igår, 20:21
  #8371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Använd https://storynavigation.com/
Där kan alla se anonymt, även för de som av outgrundliga anledningar blivit blockade…

😂 Tack!
Citera
Igår, 20:49
  #8372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Tror dom är på en bättre plats i livet. Barnen har vuxit upp. Båda gillar La Dolce Vita. Tror han saknar henne nu. Dom hade nog roligt emellanåt Det blir nog aldrig dom igen men jag tror båda har ett gott öga till varandra. Tiden läker heter det ju. Hyllar henne ständigt som mamma.
Stolpskottet hon är gift med nu lägger tom ut bild på sin fot när han promenerar runt Djurgården medan PW repeterar för Allsången. Har verkar vara chaufför redan nu. Hjärtan i texten och så jääävla löjlig. Snacka om att han nu ska känna sig som tuppen i hönsgården. Hon väljer ju honom varje dag nu!!! ♥️♥️♥️. Snacka om att pinka in reviret. Stockholm är staden i hans hjärta...herregud! Nu får han tom vara backstage!!!!! Tror snart det går för han
HEJJA Ingrosso säger jag 👍🤩Vuxen till skillnad från fjantfjortisen PW gift sig med.

Jag tycker faktiskt ingrosso är pinsam. P uppfostrade barnen själv han var rätt frånvarande och nu lägger han ut bilder så som om det vore en dans på rosor. Han ska vara glad över att han överhuvudtaget blivit förlåten för allt han gjort
Citera
Igår, 20:55
  #8373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Kanske en kanditat till SAOL:s lista över nya svenska ord?

- Hoppas han är lika go' och gullig som han verkar!
- Ja, vi får hoppas att han inte visar sig vara en Bauer 😬

🤣😂🤣 Klockrent!
Citera
Igår, 20:56
  #8374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Alltså, bara för att det står på IG betyder det inte att det är sant... Tror att han pressat henne att vara "uppvisande" på IG för annars drar han. Vilket han ALDRIG kommer att göra.
Du tror så mycket...
Det finns bilder och videos på instagram som bevis på hur trevligt de hade.
Citera
Igår, 21:01
  #8375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag tycker faktiskt ingrosso är pinsam. P uppfostrade barnen själv han var rätt frånvarande och nu lägger han ut bilder så som om det vore en dans på rosor. Han ska vara glad över att han överhuvudtaget blivit förlåten för allt han gjort
Du kan inte förneka att även Pernilla verkar vara glad över att han lägger ut foton och kommenterar. Hon skickar hjärtan till honom med ❤️❤️❤️. Tror dom trivs tillsammans på riktigt och det verkar då ömsesidigt.
Citera
Igår, 21:01
  #8376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Kanske en kanditat till SAOL:s lista över nya svenska ord?

- Hoppas han är lika go' och gullig som han verkar!
- Ja, vi får hoppas att han inte visar sig vara en Bauer 😬


🤣😆🎯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in