Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-05, 18:54
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Kan man bli en Cougar när man mäter 148 i strumplästen?
Hon är nästan 10 cm längre än så.
Citera
2016-11-05, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Instämmer helt. Pernilla pratar ju en del om de jobbiga åren med Bianca men av vad man kan se så verkar det som om det hela inte är löst alls, bara Pernilla som bytt taktik och lagt sig helt platt för sin dotter. Bianca har ju rätt i sin kritik mot Pernilla gällande t ex hur Benjamin är bortskämd osv. Vad hon missar är att hon själv är lika bortskämd... Stör mig också på att hon hela tiden uttrycker sig negativt om sin mamma. De var med i Robins nyligen och då visades en gammal intervju med Pernilla när hon blev intervjuad av några barn. Genast utbrast Bianca i negativa kommentarer om Pernilla, vilken tråkig människa hon var (i intervjun) osv. Det lustiga var att Robin då vände på steken och lät Bianca utsättas för precis samma typ av intervju som sin mamma. Och hur rolig var hon själv då? Precis, där fick hon så hon teg...

Nej, Pernilla borde ta tillbaka lite av sin inre, bitchiga tjugoåring. För barnens skull.

Programmet blir olustigt p.g.a. barnen är så negativa. Hur kan man kritisera sitt eget kött och blod inför en tv-publik? Det är så skämmigt. Släng ut henne och låt henne klara sig själv. Då får vi se hur arrogant hon blir. Hon borde tacka sin mamma, som låter henne bo hemma utan att ställa några krav.
Såg du delen när Benjamin gjorde mat åt sina vänner och vägrade bjuda Pernilla också? Trots att hon befann sig i samma rum fick hon inte äta med dem utan istället sitta i soffan och titta på när de åt. Hur kan man vara så grym? Och hur kan man förnedra sin egen mamma på det sättet? Inte utan att man undrar hur han är funtad och vad han är kapabel till?
Citera
2016-11-06, 10:25
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Programmet blir olustigt p.g.a. barnen är så negativa. Hur kan man kritisera sitt eget kött och blod inför en tv-publik? Det är så skämmigt. Släng ut henne och låt henne klara sig själv. Då får vi se hur arrogant hon blir. Hon borde tacka sin mamma, som låter henne bo hemma utan att ställa några krav.
Såg du delen när Benjamin gjorde mat åt sina vänner och vägrade bjuda Pernilla också? Trots att hon befann sig i samma rum fick hon inte äta med dem utan istället sitta i soffan och titta på när de åt. Hur kan man vara så grym? Och hur kan man förnedra sin egen mamma på det sättet? Inte utan att man undrar hur han är funtad och vad han är kapabel till?

De är helt rubbade, de barnen...samt saknar uppfostran. Kan bara gå åt helvete. Å andra sidan så brukar ju sådana klara sig i livet..
Citera
2016-11-06, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
De är helt rubbade, de barnen...samt saknar uppfostran. Kan bara gå åt helvete. Å andra sidan så brukar ju sådana klara sig i livet..

Fast inte bara barnen, Pernilla också enl. mig.
Hon ser så go och blid ut för det mesta när hon ler in i kameran eller hur?
Är det bara jag som sett den riktigt elaka blicken hon kan skicka in i kameran när någon säger nåt negativt, hon ser genomond ut då, som en elak häxa som skulle vilja döda..
Åh, har så svårt för henne och hela familjen, såå falska..
Citera
2016-11-06, 12:54
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Fast inte bara barnen, Pernilla också enl. mig.
Hon ser så go och blid ut för det mesta när hon ler in i kameran eller hur?
Är det bara jag som sett den riktigt elaka blicken hon kan skicka in i kameran när någon säger nåt negativt, hon ser genomond ut då, som en elak häxa som skulle vilja döda..
Åh, har så svårt för henne och hela familjen, såå falska..
Jo, jag kan ana vilken blick du menar. Det mest tragiska är ju ändå att de måste hora i TV för att få det att gå ihop. Synd om barnen som inte valt detta liv från början, kan jag tycka.
Citera
2016-11-06, 13:48
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ja, jag såg det. Väldigt okänsligt.
Känns som att de mobbar henne... En slags psykisk misshandel.
Med tanke på att deras pappa Emilio Ingrosso utsatte Pernilla för just såväl psykisk som fysisk misshandel så är det kanske inte så konstigt, de har ju hans genuppsättning i sig.
Bianca stod ju dessutom och lovordade sin pappa på bästa sändningstid i Let's Dance och kallade honom för sin idol, vilket inte kan ses som nåt annat än ett hån mot Pernilla med tanke på deras bakgrund (se mina inlägg här: (FB) Skvaller om Pernilla Wahlgren och hennes familj? (FB) Skvaller om Pernilla Wahlgren och hennes familj?).
Nån vecka efter det (kanske såg hon kritiken? ) så lyckades hon få med en hyllning till sin mamma också i form av en dans. Men initialt var det alltså pappan som hon kallade sin idol.

Därtill allt det här tramsandet med att de inte ska heta Wahlgren utan enbart Ingrosso istället är ju även det ett hån när det är mamma Pernilla som främst har funnits där för dem under deras uppväxt. Bara för att utnyttja Swedish House Mafia och kusinen Sebastian Ingrossos kändisskap.
- När jag var liten var det bättre att heta Wahlgren. Då visste folk lite vem man var, de kunde relatera till familjen. Men i dag är det kanske bättre att heta Ingrosso eftersom Swedish House Mafia är så stora, säger Benjamin Wahlgren Ingrosso.
http://www.expressen.se/noje/benjamin-battre-att-heta-ingrosso/
http://stoppapressarna.se/svenskt/bianca-bekraftar-overger-wahlgren
Citera
2016-11-06, 14:03
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Jag gjorde det och det gjorde ont i mig att se hur Pernilla blir behandlad. Hon fick sitta bredvid och titta på när dom satt och åt och OM det blev något över, rester, skulle hon få det. Dom behandlade henne som om hon inte fanns i rummet - helt nonchalerad var hon.
Citera
2016-11-06, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jag gjorde det och det gjorde ont i mig att se hur Pernilla blir behandlad. Hon fick sitta bredvid och titta på när dom satt och åt och OM det blev något över, rester, skulle hon få det. Dom behandlade henne som om hon inte fanns i rummet - helt nonchalerad var hon.

Ja vad gör man inte för tittarna. Självklart är det inte så jämt
Citera
2016-11-06, 14:27
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Ja, så är det nog. Att det var iscensatt för att tittarna skulle få se något som inte hör till vanligheterna. En rolig grej helt enkelt. Frågan är bara varför Pernilla skulle ställa upp på det och ge en bild av sig själv som en mobbad mamma?
Citera
2016-11-06, 14:42
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Oavsett så handlar det om ett mönster gällande hur barnen behandlar henne.
De har ingen respekt för sin mamma helt enkelt. Pernilla har ju bidragit till det hela genom att curla sönder dem fullständigt men ändå, lite självinsikt är de gamla nog att ha.
Citera
2016-11-06, 15:31
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Oavsett så handlar det om ett mönster gällande hur barnen behandlar henne.
De har ingen respekt för sin mamma helt enkelt. Pernilla har ju bidragit till det hela genom att curla sönder dem fullständigt men ändå, lite självinsikt är de gamla nog att ha.
Undrar hur stor del deras pappa har i det hela? Han var ju inte särskilt snäll mot Pernilla när dom var gifta så hans tankar om henne och sättet han pratar om henne idag, påverkar dom säkert åt det negativa hållet. Bianca ser ju honom som sin idol.
Citera
2016-11-06, 15:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Undrar hur stor del deras pappa har i det hela? Han var ju inte särskilt snäll mot Pernilla när dom var gifta så hans tankar om henne och sättet han pratar om henne idag, påverkar dom säkert åt det negativa hållet. Bianca ser ju honom som sin idol.

Om du kollar några inlägg upp så har jag kommenterat just det tidigare idag.
Tror det spelar en stor roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in