Citat:
Ursprungligen postat av
kaffemoster
Programmet blir olustigt p.g.a. barnen är så negativa. Hur kan man kritisera sitt eget kött och blod inför en tv-publik? Det är så skämmigt. Släng ut henne och låt henne klara sig själv. Då får vi se hur arrogant hon blir. Hon borde tacka sin mamma, som låter henne bo hemma utan att ställa några krav.
Såg du delen när Benjamin gjorde mat åt sina vänner och vägrade bjuda Pernilla också? Trots att hon befann sig i samma rum fick hon inte äta med dem utan istället sitta i soffan och titta på när de åt. Hur kan man vara så grym? Och hur kan man förnedra sin egen mamma på det sättet? Inte utan att man undrar hur han är funtad och vad han är kapabel till?
Ja, jag såg det. Väldigt okänsligt.
Känns som att de mobbar henne... En slags psykisk misshandel.
Med tanke på att deras pappa Emilio Ingrosso utsatte Pernilla för just såväl psykisk som fysisk misshandel så är det kanske inte så konstigt, de har ju hans genuppsättning i sig.
Bianca stod ju dessutom och lovordade sin pappa på bästa sändningstid i Let's Dance och kallade honom för sin idol, vilket inte kan ses som nåt annat än ett hån mot Pernilla med tanke på deras bakgrund (se mina inlägg här:
(FB) Skvaller om Pernilla Wahlgren och hennes familj? (FB) Skvaller om Pernilla Wahlgren och hennes familj?).
Nån vecka efter det (kanske såg hon kritiken?

) så lyckades hon få med en hyllning till sin mamma också i form av en dans. Men initialt var det alltså pappan som hon kallade sin idol.
Därtill allt det här tramsandet med att de inte ska heta Wahlgren utan enbart Ingrosso istället är ju även det ett hån när det är mamma Pernilla som främst har funnits där för dem under deras uppväxt. Bara för att utnyttja Swedish House Mafia och kusinen Sebastian Ingrossos kändisskap.
- När jag var liten var det bättre att heta Wahlgren. Då visste folk lite vem man var, de kunde relatera till familjen. Men i dag är det kanske bättre att heta Ingrosso eftersom Swedish House Mafia är så stora, säger Benjamin Wahlgren Ingrosso.
http://www.expressen.se/noje/benjamin-battre-att-heta-ingrosso/
http://stoppapressarna.se/svenskt/bianca-bekraftar-overger-wahlgren