Citat:
Tittade på slutet av Wahlgrens värld nu ikväll och linus och Pernilla åkte hem till Christina och Hans för att fixa ett rum där pappa Hans skulle bo sista tiden och en grej jag tänkte på att det va belamrat med massa möbler och skit i vardagsrummet som man bara fick se och rummet där Hans skulle bo men hur kan man leva så? Och hur städar man ett sånt boende sen sa Pernilla att pappa Hans satt i rullstol och jag han tänka omg hur ska dom komma fram med en rulle där 🤦🏻♀️.
Men det var ju därför de var där. Pernilla och Linus skulle göra iordning rummet till Hans, för att kunna det ställde de ut alla saker i vardagsrummet som var närmst. Givetvis städades även vardagsrummet iordning med.
Citat:
Trovärdighet som att när man inte ens vet var Wasaloppet går, vet när Jesus födelsedag är eller har ens en gymnasieexamen så kanske man inte ska döma ut unga tjejer som lögnare som antastats som lögnare för man är kompis med antastaren (läs Stef*no Caten*cci) och göra bort sig fullkomligt och få sin poddkompis väldigt obekväm pga egen tom och endast ekonomiskt nåt hjärna.
Att jag skrev om mina barn och familj var just för att jag blev anklagad för att vara avundsjuk på en människa vars liv består av materiella ting, att synas så mycket som möjligt och få omvärlden tro att familjelivet är perfekt när det är precis tvärtom dvs fyllt med psykisk ohälsa och ohälsosamma relationer mellan föräldrar och barn på alla håll. Mitt familjeliv är inte så och jag har absolut ingenting att vara henne avundsjuk på.
Finns däremot en stor anledning för många att gå emot både kändisars och medias ord för att stå upp för dem som drabbats av deras framfart i önskan om klick för egen vinning.
Naivitet är en dygd.
Att jag skrev om mina barn och familj var just för att jag blev anklagad för att vara avundsjuk på en människa vars liv består av materiella ting, att synas så mycket som möjligt och få omvärlden tro att familjelivet är perfekt när det är precis tvärtom dvs fyllt med psykisk ohälsa och ohälsosamma relationer mellan föräldrar och barn på alla håll. Mitt familjeliv är inte så och jag har absolut ingenting att vara henne avundsjuk på.
Finns däremot en stor anledning för många att gå emot både kändisars och medias ord för att stå upp för dem som drabbats av deras framfart i önskan om klick för egen vinning.
Naivitet är en dygd.
Vad yrar du om?!
Hon behöver inte ha högre trovärdighet än hon har i dagsläget. Hon är inte intresserad. Hon har fullt av jobb inom sin bransch där hon anses ha väldigt hög trovärdighet. Hon klarar sig finfint, både i livet, ekonomiskt och hon bidrar med många skattekronor varje månad.
Jag skulle säga att hon gör allt annat än framställer saker som något de inte är. Hon har dels inte förmågan att göra de kalkylerna som krävs för att göra det och dels har hon väl visat upp väldigt många svårigheter gällande både relationer och främst familjelivet.