Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-05, 22:43
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
1. Penillas morsa visade sin lilla häck i någon film på 60- talet. Hon säljer numera änglar i Gamla Stan.
2. Är Pernillas bror... homofil
3. Pernilla själv lät sig betäckas av en snut... fy fan... som om det inte skulle räcka med en italienare.
4. Hur många barn har kärringen, alltså den yngre, nu fått ?
5. Är hon numera fru cellulit.. var får du alla drömmar från ... ?
Pernilla suger.. men fan vet vad !

1. Christina Schollin spelade kåting i Ormen efter Stig Dagermans roman. Jag har för mig att Eddie Axberg spelade hennes misslyckade påsättare. Schollin var faktiskt ganska sexig.

2. Beror på vilken bror vi diskuterar. Niclas är väl på det hela taget heterosexuell. Linus däremot, trots att han verkligen försöker leva hetero, uppvisar ständiga tendenser att dras till HS förnedringssex, d.v.s. bli pissad på o.s.v.

3. Jovisst, vad säger man? ... en vag idé om att snuten är det bästa skyddet mot maffian, kanske? Hon tog fel. Hennes problem.

4. Ingen nu levande människa har lyckats hålla räkningen. Ingen vaken dito bryr sig.

5. Äh, låt henne hållas...

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-05, 22:54
Medlem
Packans avatar
Har ni hört om bråket mellan PW och Natacha Peyre? Det flyger feta ögonfransar.

http://peyre.blogspot.com/2008/06/pernilla-wahlgren.html
Citera
2008-07-06, 10:22
Bannlyst
Har aldrig gillat någon i den där familjen (Wahlgren/Schollin). Är uppvuxen i Gustavsberg och har således kommit i kontakt med dem ofta (alldeles för ofta). Alla är otrevliga och har den där "jag är faktiskt kändis-mentaliteten" som jag verkligen avskyr.

Yngste grabben Linus var verkligen en skitunge när han var yngre. Brukade hoppa upp och sparka folk i häcken när de skulle kliva av bussen (och då menar jag inte hans kompisar/jämnåriga utan folk som han öht inte kände, ibland t om någon äldre tant!)

Hans Wahlgren tog en dag med sig lille Linus till Domusrestaurangen i G-bergs C för att äta en riktig lyxmiddag. Jag hade oturen att jobba där då. De kom ca tio minuter innan vi skulle stänga, beställde det som tog längst tid att tillaga och tog sedan gooood tid på sig att inmundiga det.

Kocken och jag, som var ensamma kvar, började efter ca 45 minuter påpeka lite fint att vi hade stängt för dryga halvtimmen sedan och det kunde vara på sin plats att avsluta måltiden.
Men nej. Då skulle de ha kaffe (pappa Wahlgren) och glass (snorunge Wahlgren).
(Visst, det var ett serviceyrke och inget att gnälla om egentligen men jag retade upp mig på det då och trots att det gått drygt 20 år är jag fortfarande lite putt...)

När jag gick i högstadiet hade vi ofta skoldisco, och vid flera tillfällen kom Niclas W och uppträdde. Han var dock inte så poppis som han själv trodde. Glömmer aldrig efter ett uppträdande då han frågade "Vem vill ha en autograf?" och alla bara gick därifrån...

Fast nu var ju trådens topic Pernilla...

Nej, jag gillar henne inte.
Nej, jag tycker inte hon är snygg (fast jag är ju tjej så jag kanske inte tittar på henne på samma sätt som ni killar...)
Visst, hon är duktig på att sjunga men jag skulle tro att utan sina kända föräldrar hade hon nog inte kommit så långt.

Och som sagt, vad är det för jäkla bedrift att ha en karriär och ta hand om sina barn??? Det klarar miljontals kvinnor. Jag med. Hit med en utmärkelse, tack!
Citera
2008-07-06, 12:23
Medlem
BettyBoop80s avatar
När jag var yngre tyckte jag att Pernilla verkade så snäll och gullig. Om hon var med i ett program och sjöng såg jag gärna programmet. Hade dock inga skivor eller så med henne, så bra var hon inte . Numera om jag ser att hon är med i nått program så byter jag kanal illa kvickt, får utslag på hela kroppen av hennes fnittrande uppenbarelse. Jag får dessutom starka "jag är den populära, snygga tjejen i klassen och har därför rätt att bete mig som jag vill, på bekostnad av alla i min omgivning" vibbar, och det är verkligen en sorts människor jag hatar. Kan riktigt se henne mobba och snäsa på andra människor. Nä, ingen sympatisk person, den sidan känns bara helfalsk...

Hade en liten "crush" på lillebror Wahlgren under Rederiet-tiden...den har försvunnit för länge sedan. Blev inte större crush (försvann då om inte tidigare) när jag insåg hur usel skådespelare han är. Storebror Wahlgren är oxå en pinsamt usel skådis vad jag har sett, imo iaf. Finns det inte en ännu äldre bror oxå...han är i så fall min favorit för han har jag aldrig sett

Nä, Pernilla och de andra har blivit känd för föräldrarna är kända typ...hela familjen ska vara så fint svenska, lixom fina bullfamiljen. Känns som att det är en jävligt falsk bild och skvallret här får mig ännu mer övertygad om detta.
Citera
2008-07-06, 12:24
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=YHuvP-4B9ss

http://www.youtube.com/watch?v=GI588D--IHQ

Sköningar. Ungefär allt som familjen Wahlgren bidrar med i dagsläget.
Citera
2008-07-06, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Trollar på
Sven-Gustaf Staake
Du gör det bra, hoho!

Men iaf vad hände efter deras talangfulla moder? Dåligt omdömme i val av fader?
Citera
2008-07-06, 17:21
Medlem
xcvs avatar
Linus pissbög ?

Bäste herr Staake.. hur kan du veta att Linus föredrar förnedrings sex ?
Hittar du på, fantiserar du, eller vet du ?
Om det är sant det du påstår... på vilken klubb.. eller annat ställe... kan man träffa Linus. Vore häftigt att säga.. att man pissat på Pernillas lillebror !
Citera
2008-07-07, 12:38
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
Bäste herr Staake.. hur kan du veta att Linus föredrar förnedrings sex ?
Hittar du på, fantiserar du, eller vet du ?
Om det är sant det du påstår... på vilken klubb.. eller annat ställe... kan man träffa Linus. Vore häftigt att säga.. att man pissat på Pernillas lillebror !

Jag kan säga att källorna är rätt så säkra. Jag är så säker man kan bli utan att se det med egna ögon, jag fantiserar inte.

Jag har glömt vilken klubb det var, men det kanske finns nån bög här som har bättre koll?

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-07, 22:54
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaFru
Du gör det bra, hoho!

Men iaf vad hände efter deras talangfulla moder? Dåligt omdömme i val av fader?

Hans Wahlgren har ju gått arbetslös under långa perioder. Ett tag försökte han försörja sig på att spela in porrfilmer. Mestadels har han faktiskt levt på vad makan och "barnstjärnorna" dragit in.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-07, 23:29
Medlem
Pernilla kan inte haft det lätt med den där Emilio Isglass eller vad han nu hette. Vi renoverade upp en lägenhet från 1890 talet som bebotts i över 60 år av samma par, den var i princip i orginalskick, och hade bla ett serveringskök som var unikt, en mycket duktig snickare höll på i 3 veckor för att återskapa dess ursprungliga glans. Lägenheten hyrdes ut till paret Isgalss och Emilio tog dit egna byggjobbare som på 10 minuter förpassade serveringköket till en kontainer.

Stockholm stadmuseier var t.o.m i lägenheten för att dockumentera innan Emilio & Co förstörde den.

Pernilla hade var ute och handlat tapeter till barnkammaren när Emilio kom hem, han skerk rakt ut att det var han som bestämde vilaka tapeter det skulle vara på väggarna och bröt rullarna på mitten och stoppade dom i en sopsäck.
Tapeterna som sen kom upp var bredrandiga röd/vita, precis som lustiga huset på Gröna lund.

Värst var toan, svart o vitt kakel med allt annat i rostfritt stål, såg ut som en pissoar på en tunnelbanestation.
Citera
2008-08-15, 13:43
Medlem
Laktostolerants avatar
Pernilla röker. Bildbevis bifogas! Ser för övrigt ut att vara Marlboro Mentol som ligger på bordet.

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1265561/pernilla-wahlgren-ar-charlotte-perrellis-trost-i-natten
Citera
2008-08-15, 14:22
Medlem
StoneWolfs avatar
PW är ju verkligen ett praktexempel på att snygga tjejer klarar sig "bättre" pga sitt utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in