Har aldrig gillat någon i den där familjen (Wahlgren/Schollin). Är uppvuxen i Gustavsberg och har således kommit i kontakt med dem ofta (alldeles för ofta). Alla är otrevliga och har den där "jag är faktiskt kändis-mentaliteten" som jag verkligen avskyr.
Yngste grabben
Linus var verkligen en skitunge när han var yngre. Brukade hoppa upp och sparka folk i häcken när de skulle kliva av bussen (och då menar jag inte hans kompisar/jämnåriga utan folk som han öht inte kände, ibland t om någon äldre tant!)
Hans Wahlgren tog en dag med sig lille Linus till Domusrestaurangen i G-bergs C för att äta en riktig lyxmiddag.

Jag hade oturen att jobba där då. De kom ca tio minuter innan vi skulle stänga, beställde det som tog längst tid att tillaga och tog sedan gooood tid på sig att inmundiga det.
Kocken och jag, som var ensamma kvar, började efter ca 45 minuter påpeka lite fint att vi hade stängt för dryga halvtimmen sedan och det kunde vara på sin plats att avsluta måltiden.
Men nej. Då skulle de ha kaffe (pappa Wahlgren) och glass (snorunge Wahlgren).
(Visst, det var ett serviceyrke och inget att gnälla om egentligen men jag retade upp mig på det då och trots att det gått drygt 20 år är jag fortfarande lite putt...

)
När jag gick i högstadiet hade vi ofta skoldisco, och vid flera tillfällen kom
Niclas W och uppträdde. Han var dock inte så poppis som han själv trodde. Glömmer aldrig efter ett uppträdande då han frågade "Vem vill ha en autograf?" och alla bara gick därifrån...
Fast nu var ju trådens topic
Pernilla...
Nej, jag gillar henne inte.
Nej, jag tycker inte hon är snygg (fast jag är ju tjej så jag kanske inte tittar på henne på samma sätt som ni killar...)
Visst, hon är duktig på att sjunga men jag skulle tro att utan sina kända föräldrar hade hon nog inte kommit så långt.
Och som sagt, vad är det för jäkla bedrift att ha en karriär och ta hand om sina barn??? Det klarar miljontals kvinnor. Jag med. Hit med en utmärkelse, tack!