Citat:
Vet inte var jag ska börja....
Att vi firar honom den 24:e får med all säkerhet en del att tro att han är född då.
varför skulle hon ha brytt sig om utbildning? Hon slog igenom tidigt och behövde inte bry sig om det överhuvudtaget. Varför är det ett problem att en framgångsrik människa är obildad? Kan bara komma på ett svar och det är avundsjuka.
Att hänvisa till vad folk skriver i en skvallertråd som sanning om vad hennes man går för är ju bara rent korkat.
Ser att du är ny här men lugna ner dig lite.
Att vi firar honom den 24:e får med all säkerhet en del att tro att han är född då.
varför skulle hon ha brytt sig om utbildning? Hon slog igenom tidigt och behövde inte bry sig om det överhuvudtaget. Varför är det ett problem att en framgångsrik människa är obildad? Kan bara komma på ett svar och det är avundsjuka.
Att hänvisa till vad folk skriver i en skvallertråd som sanning om vad hennes man går för är ju bara rent korkat.
Ser att du är ny här men lugna ner dig lite.
Ny på kontot ja men vad betyder det i din värld?
Jo oavsett om man är känd/framgångsrik så får man inte så hög trovärdighet om man inte kan de mest basala saker som hör till allmänbildningen.
Varför är all kritik avundsjuka för vissa personer? Skulle inte byta mitt liv mot hennes för allt i världen, dels för att jag är ung, har ett bra äktenskap utan barn som lidit i media över föräldrar som misshandlat och smutskastat varandra, fått all uppmärksamhet och alltid haft sina två föräldrar i närheten för att skjutsa och hämta och umgås sen de föddes och sist men inte minst två välutbildade föräldrar som vet att Jesus födelsedag firas 25 december och att afton betyder ”kvällen före”.
Finns inget att vara avundsjuk på bara för att hon plötsligt tjänar pengar och är med överallt i tv. Har du ens läst tidigare i den här tråden så har hon uppenbarligen lurats av en gold digger med starkt sug efter kvinnor- gift eller ej.
Nej avundsjuk är det sista jag är, trött på en människa med hybris som tror jorden kretsar kring henne? Ja.