2006-06-08, 21:29
Citat:
du har missuppfattat mig, packan!! jag är inte en av PW:s sympatisörer, du kanske inte läste mitt inlägg ordentligt...
Ursprungligen postat av Packan
Men, vad är det jag hör? En av PW's sympatisörer har talat
Det verkade inte lida någon nöd på henne när hon satt och flinade i den lattefärgare soffan. Här var det bara fokus på hur stark hon var.
Visst fan är jag emot misshandel, ett besök på en såkallad kvinnojour skulle säkert göra mig gott och även till en bättre människa.
Det jag menade var bara att hon troligtvis är en än mer självgod, egoistisk och självgod människa när kameran är avslagen.
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp, vill bara klargöra att jag är emot misshandel av liknande karraktär, men ibland glömmer man bort att en människa faktiskt kan förtjäna stryk. Det gäller i vissa fall även mig
Det verkade inte lida någon nöd på henne när hon satt och flinade i den lattefärgare soffan. Här var det bara fokus på hur stark hon var.
Visst fan är jag emot misshandel, ett besök på en såkallad kvinnojour skulle säkert göra mig gott och även till en bättre människa.
Det jag menade var bara att hon troligtvis är en än mer självgod, egoistisk och självgod människa när kameran är avslagen.
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp, vill bara klargöra att jag är emot misshandel av liknande karraktär, men ibland glömmer man bort att en människa faktiskt kan förtjäna stryk. Det gäller i vissa fall även mig

jag skrev att hon lämnar mig ganska oberörd, och så är det faktiskt.
men att någon skulle förtjäna stryk i ett förhållande, det kan jag inte hålla med om! ett råd till dig; ta kontakt med en kvinnojour och be om ett studiebesök så att du kan få en chans att ändra dina värderingar. om man har en sån snedvriden syn på sig själv att man anser att man ibland förtjänar stryk, så har man nog fler problem att ta itu med...
ursäkta om du tycker att jag tar i, men jag blir så förtvivlad när jag ser att det finns människor med en så föråldrad och snedvriden människosyn.
ha en fortsatt trevlig kväll!
P.S. du är INTE emot misshandel; isåfall hade du aldrig skrivit det du skrev.