Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-06-08, 21:29
Medlem
LMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Men, vad är det jag hör? En av PW's sympatisörer har talat
Det verkade inte lida någon nöd på henne när hon satt och flinade i den lattefärgare soffan. Här var det bara fokus på hur stark hon var.

Visst fan är jag emot misshandel, ett besök på en såkallad kvinnojour skulle säkert göra mig gott och även till en bättre människa.

Det jag menade var bara att hon troligtvis är en än mer självgod, egoistisk och självgod människa när kameran är avslagen.

Jag ber om ursäkt om du tog illa upp, vill bara klargöra att jag är emot misshandel av liknande karraktär, men ibland glömmer man bort att en människa faktiskt kan förtjäna stryk. Det gäller i vissa fall även mig
du har missuppfattat mig, packan!! jag är inte en av PW:s sympatisörer, du kanske inte läste mitt inlägg ordentligt...
jag skrev att hon lämnar mig ganska oberörd, och så är det faktiskt.
men att någon skulle förtjäna stryk i ett förhållande, det kan jag inte hålla med om! ett råd till dig; ta kontakt med en kvinnojour och be om ett studiebesök så att du kan få en chans att ändra dina värderingar. om man har en sån snedvriden syn på sig själv att man anser att man ibland förtjänar stryk, så har man nog fler problem att ta itu med...
ursäkta om du tycker att jag tar i, men jag blir så förtvivlad när jag ser att det finns människor med en så föråldrad och snedvriden människosyn.
ha en fortsatt trevlig kväll!
P.S. du är INTE emot misshandel; isåfall hade du aldrig skrivit det du skrev.
Citera
2006-06-08, 21:48
Medlem
qtboys avatar
Vad säger man till Pernilla W som bär på en blåtira ?

ingenting hon är redan tillsagd.
Hon är en sur jävel som har diva fasoner... ingen skall behöva få stryk.. men jag kan tänka mig att hon kan gå för långt och har man inte spärren så smäller det nog!
Citera
2006-06-08, 22:35
Medlem
LMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Vad säger man till Pernilla W som bär på en blåtira ?

ingenting hon är redan tillsagd.
Hon är en sur jävel som har diva fasoner... ingen skall behöva få stryk.. men jag kan tänka mig att hon kan gå för långt och har man inte spärren så smäller det nog!

jag gråter för alla er som lägger ner så mycket energi på att hata PW...
jag gråter också för alla misshandelsoffer.
om man inte har spärren kanske man ska skaffa hjälp, det finns sån att få.
gonatt!!
Citera
2006-06-09, 00:21
Bannlyst
Nej

Citat:
Ursprungligen postat av LMJ
du har missuppfattat mig, packan!! jag är inte en av PW:s sympatisörer, du kanske inte läste mitt inlägg ordentligt...
jag skrev att hon lämnar mig ganska oberörd, och så är det faktiskt.
men att någon skulle förtjäna stryk i ett förhållande, det kan jag inte hålla med om! ett råd till dig; ta kontakt med en kvinnojour och be om ett studiebesök så att du kan få en chans att ändra dina värderingar. om man har en sån snedvriden syn på sig själv att man anser att man ibland förtjänar stryk, så har man nog fler problem att ta itu med...
ursäkta om du tycker att jag tar i, men jag blir så förtvivlad när jag ser att det finns människor med en så föråldrad och snedvriden människosyn.
ha en fortsatt trevlig kväll!
P.S. du är INTE emot misshandel; isåfall hade du aldrig skrivit det du skrev.

Jag tror en misshandlad kvinna är en BÄTTRE kvinna.
Citera
2006-06-09, 09:04
Medlem
Basil Fawltys avatar
Jag antar att du försöker vara rolig Irrfan.

Det är inte lätt.
Citera
2006-06-09, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Jag tror en misshandlad kvinna är en BÄTTRE kvinna.

Moget.

Jag tycker Pernilla är toppen och vet att hon tagit den i tvåan. Tänk om jag vore en två meter lång polisstuderande med fånleende och utstående öron...och visste att det satt en misslyckad kroggangster ngnstans som störde sig på att jag stekte hans ex
Citera
2006-06-09, 13:49
Bannlyst
Ja...

Citat:
Ursprungligen postat av Basil Fawlty
Jag antar att du försöker vara rolig Irrfan.

Det är inte lätt.

Ja rolig vet jag inte direkt, men jag försöker helt klart provocera lite
Det är lite skoj att töja på gränserna, jag hade dock räknat med mera liv i luckan efter min postning om att en "misshandlad kvinna är en Bättre kvinna"
Citera
2006-06-10, 07:01
Medlem
Patsy Stones avatar
Hon hade även en liten roll som spöke på vinden i Fanny och Alexander, förmodligen för att hennes morsa var med i filmen som Tysk fru till, och i ett oförglömligt samspel med, Börje Ahlstedt.

För övrigt har jag hört att hon och Carola inte tål varandra, är detta sant?

Det skulle i såfall vara det första tecken på sunt förnuft från dem båda då de i mina ögon är likvärdigt osympatiska.
Båda verkar vara osedvanligt korkade och elaka med falska leenden och döda stirriga ögon som utstrålar ondska (och inte på något tufft sätt).
Citera
2006-06-10, 08:22
Medlem
Carola och Pernilla rök ju ihop vid något schlagerlarv för ett par år sedan. De ska ha varit en riktig kattfajt! Pernilla provocerade Carola. Retade Carola för hennes jättepattar. Du har bara komplex, svarade Carola och så var slagsmålet igång. Mycket rallarsvingar, rivande och örfilar. Det roliga var att knappast någon försökte stoppa fajten. Killarna verkade tycka att det var upphetsande. Och brudar är ju så sura och avundsjuka på de där två schlagerdivorna så de hade inget emot att de slog på varandra.
Citera
2006-09-19, 23:36
Medlem
Harry_s avatar
Pernilla Wahlgren´s Joachim?

Joachim Lennholm vad jobbar han med??
Citera
2006-09-19, 23:43
Medlem
Jag tror han jobbar som snut.
Citera
2006-09-20, 00:02