Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-09-03, 15:49
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag har träffat honom i olika jobb sammanhang. Kan säga att han är en ulv i fårakläder. Första intrycket tycker man att han är trevlig. Ett socialt geni.
Men efter ett tag så visar han sitt rätta jag. Att Pernilla försvarar honom är väl förståeligt men uppvaknandet kommer att bli brutal. Om vi pratar om hans alkoholintag så är det då hans rätta jag kommer fram. Han har kommit med massor av förslag på vad han velat göra med mig. Så jag säger bara lycka till PW.

Pernilla lär ha kännedom. Alltid alkohol på bilderna.
Citera
2021-09-03, 16:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Finns det inget som heter överexponering? Går ju inte att zappa utan att det är minst någon Wahlgren i någon kanal ALLTID!
Citera
2021-09-03, 16:26
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Fick precis ett mess från en kompis som såg Bauer full på stranden i somras. Eller full är väl oklart, men mitt på dagen med en paraplydrink typ. Han fotade inte och P var inte där. Han sov iaf minst de 30 minuter de var bredvid. Pernilla dök inte upp under den tiden.
Citera
2021-09-03, 17:08
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag har träffat honom i olika jobb sammanhang. Kan säga att han är en ulv i fårakläder. Första intrycket tycker man att han är trevlig. Ett socialt geni.
Men efter ett tag så visar han sitt rätta jag. Att Pernilla försvarar honom är väl förståeligt men uppvaknandet kommer att bli brutal. Om vi pratar om hans alkoholintag så är det då hans rätta jag kommer fram. Han har kommit med massor av förslag på vad han velat göra med mig. Så jag säger bara lycka till PW.
Hans alkohol intag och hur han blir när han dricker stämmer helt det du skriver.
När han arbetade på ett stort spritbolag hade de mycket problem med honom.
Citera
2021-09-03, 18:33
Medlem
Blir mer och mer övertygad om att Eric på bloggen är PW eller någon annan än CB, iaf. Någon i familjen eller en nära vän skulle jag sätta mina slantar på. Eller ett galet fan bara...

Utifrån vad jag sett tidigare så har det eskalerat på flera fronter sedan PW träffade CB:
* Alkoholkonsumtionen - hon jobbar inte för mycket så att poddavsnitten försenas... Hon dricker för mycket.
* Samarbetena - my God liksom...
* Attityden - riktig hybris
* Pinsamheten - allt prat om sex!
Citera
2021-09-03, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Blir mer och mer övertygad om att Eric på bloggen är PW eller någon annan än CB, iaf. Någon i familjen eller en nära vän skulle jag sätta mina slantar på. Eller ett galet fan bara...

Utifrån vad jag sett tidigare så har det eskalerat på flera fronter sedan PW träffade CB:
* Alkoholkonsumtionen - hon jobbar inte för mycket så att poddavsnitten försenas... Hon dricker för mycket.
* Samarbetena - my God liksom...
* Attityden - riktig hybris
* Pinsamheten - allt prat om sex!

Är rädd för att du har rätt, något har hänt och det är inte en positiv utveckling just nu.
Citera
2021-09-03, 19:17
Dom gångerna jag träffat på honom ute på krogen har han sådan attityd. Framförallt när han är onykter och blir nobbad. Han är en utstuderad man och spelar ett högt pris. Har som jag skrev tidigare träffat honom via olika jobb. Vet från tidigare kollegor till honom att han är en inställsam man. Då mot chefer. Tror inte hans personlighet kommer att förändras. Men att det kommer att sluta i katastrof är jag övertygad om. Men Pernilla är en kvinna med en 15 årings sätt. Sedan förstår jag inte riktigt heller hur hon av många ses som charmig? Att vara korkad är inte charmigt. Och att kalla sig själv Tjäjen. Nopp. Tanten är mer passande.
Citera
2021-09-03, 21:08
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Nu har pressen fångat upp C. Sexrykten….
Citera
2021-09-03, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Nu har pressen fångat upp C. Sexrykten….

Det tog sin tid. Var har du sett det?
Citera
2021-09-03, 21:21
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det tog sin tid. Var har du sett det?
Skitblaskan ”Stoppa pressarna” Och där är Pernilla bara en medelålders typ på bild.
Citera
2021-09-03, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Skitblaskan ”Stoppa pressarna” Och där är Pernilla bara en medelålders typ på bild.

Tack. Läste precis. Äntligen vågar de lyfta något, även om det var en ”snäll” artikel, men jag förstår att de är försiktiga.
Citera
2021-09-03, 21:30
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Tack. Läste precis. Äntligen vågar de lyfta något, även om det var en ”snäll” artikel, men jag förstår att de är försiktiga.
Jag vet inte hur man läser. Ser bara en rubrik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in