Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-31, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
CB är duktig på att misshandla psykiskt utan att omgivningen märker. Först ser han till att kvinnan lever som en drottning, han gör allt för henne sen bryter han ner den kvinnan han är tillsammans med.
Förresten, undrar om kronofogden nu får in pengar till underhåll. CB & PW bor ju i hans attefallshus till inflyttning på Lidingö.
Så nu borde han väl verkligen ha råd att betala till sin dotter?

Och när väl det har skett så skäms kvinnan för att hon låtit sig luras och han kan fortsätta länge. Hoppas att han inte är sån, eller att om, hon gör slut.
Citera
2022-03-31, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Nånting jag har lagt märkte till senaste tiden hur lika Pernilla och Christina är varandra på instagram te,x Pernilla har ju Benjamin som favorit barn det märks både på insta och i wahlgrens värld sen är det Bianca hit och dit nu har jag även märkt att Christina gör lika dant många av hennes inlägg på instagram handlar mest om Pernilla, Bianca, Benjamin och nu senast grattade hon Pernilla och Christian på 1 årsdagen hon och Hans har 4 barn och minst 9 barnbarn men det är bara 1 av barnen och 2 barnbarn som hon ”hyllar” och visar upp

De andra vill kanske inte visas upp på samma sätt?
Citera
2022-03-31, 21:47
Medlem
Läste någonstans att Theo sagt till Pernilla att lägga ifrån sig mobilen, när de två var på restaurang, men att det bara dröjde fem minuter till hon satt med den igen. Hon menar att barnen brukar baktala henne och att det förmodligen var vad han gjorde nu. ”Jag tror det är lite förtal. Annars saknar jag självinsikt.”

Det vet typ alla, utan hon då..
Eller.. folk hoppas det i alla fall..
Citera
2022-03-31, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Inte att bli uppenbart ? Då kan han väl inte vara så hemsk

Jo, den värsta sorten.
Citera
2022-04-01, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Läste någonstans att Theo sagt till Pernilla att lägga ifrån sig mobilen, när de två var på restaurang, men att det bara dröjde fem minuter till hon satt med den igen. Hon menar att barnen brukar baktala henne och att det förmodligen var vad han gjorde nu. ”Jag tror det är lite förtal. Annars saknar jag självinsikt.”

Det vet typ alla, utan hon då..
Eller.. folk hoppas det i alla fall..

Pernilla saknar definitivt självinsikt vad gäller mobilen. Likadant Bianca.
Glömmer inte när de två var på nåt spa tillsammans med Christina och satt med näsan i mobilerna heeela tiden och även pratade i telefon. Christina var den enda som gjorde vad man ska göra på ett spa.
Jag hoppas innerligt att de var ensamma på det där spat. Hade jag varit där samtidigt så hade jag blivit vansinnig! Det ska vara lugnt och tyst på ett spa.
Citera
2022-04-01, 09:22
Citat:
Nånting jag har lagt märkte till senaste tiden hur lika Pernilla och Christina är varandra på instagram te,x Pernilla har ju Benjamin som favorit barn det märks både på insta och i wahlgrens värld sen är det Bianca hit och dit nu har jag även märkt att Christina gör lika dant många av hennes inlägg på instagram handlar mest om Pernilla, Bianca, Benjamin och nu senast grattade hon Pernilla och Christian på 1 årsdagen hon och Hans har 4 barn och minst 9 barnbarn men det är bara 1 av barnen och 2 barnbarn som hon ”hyllar” och visar upp

Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
De andra vill kanske inte visas upp på samma sätt?

Den ända som inte visar upp sig själv och sitt barn på sociala media är äldsta sonen Peter och Niklas äldsta barn Tim så dom kan jag förstå inte vill synas
Citera
2022-04-01, 21:47
Medlem
Citat:
Den ända som inte visar upp sig själv och sitt barn på sociala media är äldsta sonen Peter och Niklas äldsta barn Tim så dom kan jag förstå inte vill synas

Linus barn är väl också hyfsat anonyma tycker jag.
Citera
2022-04-05, 14:01
Medlem
Hennes nya C.B. är alldeles för följsam, alldeles för imponerad av att fått en ny kändiskarriär genom Wahlgrenarna (efter att hans egen fotomodellkarriär självdött pga av ålder) .

Nu vet man inte hur man skulle hantera att ha ett kamerateam upp i röven 24-7, det får vi ge honom, men när nyhetens behag är stillat och han inte orkar med DramaQueen/Ytlighetens Prinsessa-Pernillas personlighet, kommer det här gå käpprätt. (ÄVEN om han lovats miljoner på miljoner, av Discorvery Plus.)
Senast redigerad av Norrlandssommar 2022-04-05 kl. 14:04.
Citera
2022-04-05, 20:56
Medlem
Fel

Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Hennes nya C.B. är alldeles för följsam, alldeles för imponerad av att fått en ny kändiskarriär genom Wahlgrenarna (efter att hans egen fotomodellkarriär självdött pga av ålder) .

Nu vet man inte hur man skulle hantera att ha ett kamerateam upp i röven 24-7, det får vi ge honom, men när nyhetens behag är stillat och han inte orkar med DramaQueen/Ytlighetens Prinsessa-Pernillas personlighet, kommer det här gå käpprätt. (ÄVEN om han lovats miljoner på miljoner, av Discorvery Plus.)

Japp - när det blir tufft blir det FÖR tufft för Herrn Bauer*.

*Betyder "bonde" by the way...
Senast redigerad av Realdoll00 2022-04-05 kl. 20:57. Anledning: Fel
Citera
2022-04-10, 02:50
Medlem
Fialisans avatar
Kan inte plöja så många sidor - men varifrån får hon sina pengar? Föreställningarna? Discovery+? Drar de verkligen in så mycket? 18 miljoner på ett hus i Spanien, gud vet hur många tiotals miljoner på huset hon bygger i Sverige, osv.

Från att ha varit pank och skrivit autografer i gallerior med två personer i kö till att kunna slösa så mycket?

Någon som är bättre insatt? Drar Discovery+ i Sverige in så mycket? Tänker att det kostar 79 kr/månad för underhållningspaketet.
Citera
2022-04-10, 03:18
Medlem
Jenshalls avatar
Vad hände med Theos pappa som Pernilla var tillsammans med. Ni vet den solariebruna övertränade polisen. Var det klanen Ingrosso som skrämde iväg honom. Han försvann helt från arenan
Citera
2022-04-10, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Kan inte plöja så många sidor - men varifrån får hon sina pengar? Föreställningarna? Discovery+? Drar de verkligen in så mycket? 18 miljoner på ett hus i Spanien, gud vet hur många tiotals miljoner på huset hon bygger i Sverige, osv.

Från att ha varit pank och skrivit autografer i gallerior med två personer i kö till att kunna slösa så mycket?

Någon som är bättre insatt? Drar Discovery+ i Sverige in så mycket? Tänker att det kostar 79 kr/månad för underhållningspaketet.

Pernilla tjänar fler miljoner per säsong av WV, har samarbete med gekås där hon säljer kläder hon designat, showen som hon drar runt med i Sverige är utsålda överallt m.m

Pernilla drar in de pengar som behövs för att leva det liv hon gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in