Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-10-25, 09:29
Medlem
Hon får alltså leda allsång på Skansen, de borde betyda att det inte blir någon ny säsong för Sahlgrenska värld??? Antar de va Bianca som drog mest tittarsiffror där så kanske inte så konstigt
Citera
2022-10-25, 09:58
Medlem
Mogaku-sans avatar
Fy fan bojkott av allsång på Skansen med Pernilla Wahlgren. Slutade titta på Nicke och Mojje när de bytte ut Morgan "Mojje" Johansson mot Pernilla Wahlgren.

Räcker det inte med Wahlgrens värld på kanal 5?
Citera
2022-10-25, 09:59
Medlem
Jag tycker iofs att hon passar mycket bra för denna typ av klämkäcka program . Och inte för att jag kollar på så mycket tv överhuvudtaget . Men känns ändå lite onödigt , dels hennes namn och varumärke tycker det känns dumt att vara med på allt på en gång så att folk helt ledsnar . Som hennes egna klädmärke med kvalite o stil till kollektion på Ullared . Det gav säkert mycket mera pengar , men det blir samtidigt bara billiga plagg och inget spec .
Hon har ju alltid tidigare år ställt upp på allt och jobbat som en dåre för att få ihop det , så jag tror ju hon älskar det livet och är van att göra så . Men nu med WV , poddar hybris , ständiga uppdateringar på IG mm och samma med barnen . Så blir det lite väl mycket . De hade väl kunnat vänta nåt år med P ? Så hoppas verkligen de lägger ned VW till dess . För både deras o vår skull .

Sedan så finns väl massor av andra klämkäcka kändisar som hade velat ha detta uppdrag .
Undrar om Charlotte var sugen , hon vill ju alltid vara med på Lottas allsång , men kanske fick nobben - det var ju inte riktigt hennes kopp te med allsång på Skansen ..
Citera
2022-10-25, 10:02
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Mkt konstigt val att ge henne det jobbet.
Har vi inte sett nog av henne och familjen?
Dessutom har hon ju en egen tvserie på konkurerande kanal?

Eh... Jo. För väldigt länge sen, dessutom. Vem i hela världen kan tycka att denna otrevliga, korkade och talanglösa person är den som ska leda ett så kallat folkkärt program som allsången? För hon kan omöjligen kallas folkkär. En medieskapelse helt och hållet, känd för att vara känd, och så rullar det på. De kunde lika gärna ha valt Anna Book (det hade faktiskt varit rimligare; hon har åtminstone nåt slags värme mitt i alla tokigheter).

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hon får alltså leda allsång på Skansen, de borde betyda att det inte blir någon ny säsong för Sahlgrenska värld??? Antar de va Bianca som drog mest tittarsiffror där så kanske inte så konstigt

"Sahlgrenska värld" låter som en sjukhusserie. Såna har vi haft förut, så varför inte? Men släpp inte in nån i familjen Wahlgren.
Citera
2022-10-25, 10:35
Medlem
mjukmjukares avatar
Det är vansinnigt på riktigt att en Wahlgren nu också får kapa Allsången. Har vi i detta landet bara en enda familj som ska försörja oss med sina familjeangelägenheter?

Helt vansinnigt.

Citera
2022-10-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Det är vansinnigt på riktigt att en Wahlgren nu också får kapa Allsången. Har vi i detta landet bara en enda familj som ska försörja oss med sina familjeangelägenheter?

Helt vansinnigt.

Skulle inte bli förvånad om en av Wahlgrenarna blev årets julvärd 🥴
Citera
2022-10-25, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Oavsett vad man tycker om WV så tror jag att det är nyttigt för hela familjen att lägga ner det. Allt med det har ju blivit så stigmatiserat och ingen i familjen har väl mått så bra av att exponeras på det sättet. Möjligen att Pernilla själv och kanske Christina och Hans i så fall har kunnat hantera det och ändå må bra.
Bianca är ju tydligt att hon inte har mått bra av det och Benjamin har ju själv vittnat om hur illa han tyckte om att ha filmteam runt sig hela tiden. Oliver har ju helst inte velat vara med och inte Niclas heller. Han har ju i princip inte synts överhuvudtaget i serien. Linus var väl inte heller jättesugen och äldste brorsan Peter är ju helst anonym. Har för mig att även Theo har uttryckt sitt ogillande nu när han blivit lite större. Tror det bästa för familjens mående är att lägga ner serien.
Citera
2022-10-25, 17:32
Medlem
exoticspices avatar
Pernilla kommer fortsätta med Wahlgrens värld samtidigt som hon gör Allsång på Skansen.
Citera
2022-10-26, 06:46
Medlem
Hon ska presentera artisterna.... Vad är problemet med det.... Det kommer bli mycket bra.. Helt säkert
Citera
2022-10-26, 11:39
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Oavsett vad man tycker om WV så tror jag att det är nyttigt för hela familjen att lägga ner det. Allt med det har ju blivit så stigmatiserat och ingen i familjen har väl mått så bra av att exponeras på det sättet. Möjligen att Pernilla själv och kanske Christina och Hans i så fall har kunnat hantera det och ändå må bra.
Bianca är ju tydligt att hon inte har mått bra av det och Benjamin har ju själv vittnat om hur illa han tyckte om att ha filmteam runt sig hela tiden. Oliver har ju helst inte velat vara med och inte Niclas heller. Han har ju i princip inte synts överhuvudtaget i serien. Linus var väl inte heller jättesugen och äldste brorsan Peter är ju helst anonym. Har för mig att även Theo har uttryckt sitt ogillande nu när han blivit lite större. Tror det bästa för familjens mående är att lägga ner serien.

CB är mest sugen på att det fortsätter.
Citera
2022-10-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
CB är mest sugen på att det fortsätter.

Du har pratat med honom så du vet?
Trodde tomten sov ett tag till. Det är ännu två månader till jul.
Citera
2022-10-26, 13:05
Medlem
FindAways avatar
Det var ett förbannat gnäll på PW
Vad är det som stör Er? Att hon kan mycket mera än Ni kan prestera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in