Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-21, 16:23
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Kan någon länka annonsen på blocket som någon skrev om tidigare?
https://bostad.blocket.se/p2/sv/home/277402/
Citera
2021-08-21, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
https://bostad.blocket.se/p2/sv/home/277402/
Det såg ju riktigt trevligt ut. Men,9500- för att bo ute på vischan.....
Citera
2021-08-21, 17:00
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Det där stämmer ju inte! Pernilla kommenterade sitt egna inlägg med JAAAA! ♥️♥️♥️ Och en person svarade på Pernillas kommentar med en fråga:Har han friat? Pernilla har alltså inte svarat på någon fråga om frieri alls.
Det är väldigt mycket halvsanningar och påhitt här. Det är ju därför jag inte får något svar på mina frågor om vad cb gjort för illa rent konkret.
Lite konstigt att folk sitter här och sväljer allt som skrivs här med hull och hår.
När några skriver och påstår saker så blir det till en sanning här.
Jag börjar hålla med, det kommer ingen specifik händelse eller situation man kan ta på.
Bara att CB är otrogen och ljuger..
Citera
2021-08-21, 17:03
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det såg ju riktigt trevligt ut. Men,9500- för att bo ute på vischan.....
Ja det gör det, riktigt trevligt och fräscht. Nästan så man skulle vilja hyra det själv. Tycker nog hyran är ganska okej om man tittar på vad som ingår.
Citera
2021-08-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Jag börjar hålla med, det kommer ingen specifik händelse eller situation man kan ta på.
Bara att CB är otrogen och ljuger..

Jag har redan förmedlat att denna fantastiska man åker på tjänsteresa och fixar sex istället för att prioritera möten, som givetvis är syftet med resan. Tycker det är tillräckligt konkret och visar på vilken typ av man det handlar om.
Citera
2021-08-21, 18:01
Medlem
Citat:
Det där stämmer ju inte! Pernilla kommenterade sitt egna inlägg med JAAAA! ♥️♥️♥️ Och en person svarade på Pernillas kommentar med en fråga:Har han friat? Pernilla har alltså inte svarat på någon fråga om frieri alls.
Det är väldigt mycket halvsanningar och påhitt här. Det är ju därför jag inte får något svar på mina frågor om vad cb gjort för illa rent konkret.
Lite konstigt att folk sitter här och sväljer allt som skrivs här med hull och hår.

Dasuno: h*n som skrev att CB friat har i sådant fall misstolkat texten gällande VAD Pernilla svarade Jaaa på. Det är inte samma sak som att hitta på. Ta det lugnt. Men vi har förstått att du är utsänd fr PWs läger sedan tidigare. Simma lugnt 😀
Citera
2021-08-21, 18:15
Medlem
Citat:
Håller med! Tror det är mycket halvsanningar och hittepå tyvärr.
Citera
2021-08-21, 18:16
Medlem
Citat:
Bra ändå att ni står på er men vill ni återge i mer detaljerade drag hur han betett sig? Inte bara otrohet och ljugit utan mer en hel händelse.

Jag har varit vän med CB. Avbröt umgänget pga hans beteende mot kvinnor. Inte roligt att bryta med en vän men varken jag eller min fru kunde fortsätta stå bakom beteendet.
Otrohet mot flera utav exen. Två utav exen har mått mycket dåligt. Inte bara pga otroheten i sig utan av den konstanta psykiska misshandel som uppstått och som man förstått pågår. Men tyvärr för sent. Att berätta för folk att man själv är så perfekt - att partnern är värdelös och att hon ska vara glad att CB vill vara med henne...mm mm.
Narcissistbeteende.
Det ständiga ljugandet och när kvinnan sagt "men det du sa stämmer inte" så har svaret alltid blivit att det är hon som kommer ihåg fel, att det är henne det är fel på, att hon är sjukligt svartsjuk mm.
Citera
2021-08-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Håller med! Tror det är mycket halvsanningar och hittepå tyvärr.

Du får tro vad du vill Juttan. Jag står för allt jag Så nej, inga halvsanningar eller hittepå.
Citera
2021-08-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Jag har varit vän med CB. Avbröt umgänget pga hans beteende mot kvinnor. Inte roligt att bryta med en vän men varken jag eller min fru kunde fortsätta stå bakom beteendet.
Otrohet mot flera utav exen. Två utav exen har mått mycket dåligt. Inte bara pga otroheten i sig utan av den konstanta psykiska misshandel som uppstått och som man förstått pågår. Men tyvärr för sent. Att berätta för folk att man själv är så perfekt - att partnern är värdelös och att hon ska vara glad att CB vill vara med henne...mm mm.
Narcissistbeteende.
Det ständiga ljugandet och när kvinnan sagt "men det du sa stämmer inte" så har svaret alltid blivit att det är hon som kommer ihåg fel, att det är henne det är fel på, att hon är sjukligt svartsjuk mm.

Jag är glad att fler kliver fram och berättar. Det bevisar att vi som skriver här är ärliga med det vi skriver. Det gör ont i mig att exen fått lida, ingen förtjänar att behandlas på det sättet. Starkt av dig att bryta kontakten. Det visar på vilka fina människor du och din fru är.
Citera
2021-08-21, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Dasuno: h*n som skrev att CB friat har i sådant fall misstolkat texten gällande VAD Pernilla svarade Jaaa på. Det är inte samma sak som att hitta på. Ta det lugnt. Men vi har förstått att du är utsänd fr PWs läger sedan tidigare. Simma lugnt 😀
Om man misstolkar den texten så har man nog svårt med läsförståelsen. Jag är inte utsänd av någon men läser hellre fakta än påhittade och egentolkade texter. Jag ser gärna att eventuell bluffperson avslöjad men mycket (inte allt) känns luddigt och lösa påståenden.
Jag är nog inte ensam om att tycka så.
Man måste sålla och ifrågasätta det som påstås.
Ledsen att du tog illa vid dig.
Citera
2021-08-21, 18:38
Medlem
Citat:
Vad trista liv vissa har om ni sitter på helspänn för vad som händer i hennes kärleksliv.
Sen undrar jag om vissa har svårt med läsförståelsen? Eller är vissa helt enkelt korkade?

Eftersom att du verkar vara en anhängare av W-klanen bör inte heller du ha större problem om någon misstolkar eller dylikt. Jag menar om någon offentlig familj lyckas marknadsföra sig som "mindre vetande" så är det väl dem. Återigen - vadan din argsinta inställning? Du kanske själv ska göra annat än att lägga din tid på att skriva om dem på FB eftersom att du kritiserar andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in