Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-21, 12:35
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Hennes son verkar fjollig, tar han den i tvåan?
Vet inte om han har kommit ut ens för sig själv än.
Citera
2021-08-21, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Är det ingen annan som sett och läst Pernillas inlägg på Instagram från i förrgår? Hon var på väg på någon tjejträff med bl a Sofia W på en restaurang med mängder av champagne och delikatesser.

På fotot sitter Pernilla förmodligen i en taxi och texten hon skrivit är:
"Den här dagen blir bara bättre och bättre....! samt emojis jublande händer, hjärtan och slängkyss.

En kvinna kommenterar och frågar: "Har han friat"
Pernilla svarar: "Jaaaa!!! samt tre röda hjärtan

Om det stämmer att CB friat, Attefallshuset han hyr ligger ute på Blocket, kan man verkligen säga att här går det undan, det gäller att smida medan järnet är varmt! Redan sambo med PW och om ett år när det fabulösa och fantastiska husbygget på Lidingö står färdigt flyttar han givetvis in där.

Blir det månne ett sagolikt vinterbröllop eller ett överdådigt bröllop på ett slott i Frankrike som före detta svägerskan Charlotte P hade med hela kändiseliten inbjuden?! Eller nej, i så fall på ett slott i Marbella i Spanien förstås! Och lyx, lyx, lyx...!

Tror att de kommentarerna inte hör ihop, men om det är så, så är det:

1. ÅRETS SKANDAL
2. Ännu ett tecken på att han följer mönstret för en narcissist. Det är exakt så de jobbar. Smider så länge järnet är varmt, innan den andra hinner reflektera.

Hoppas hon är väl medveten om att denna man utnyttjar kvinnor, med betoning på utnyttjar. Jag hoppades, trodde och fortfarande hoppas att Pernilla inte stöttar sånt beteende.
Senast redigerad av Someone1 2021-08-21 kl. 12:55.
Citera
2021-08-21, 13:11
Medlem
Citat:
Är det ingen annan som sett och läst Pernillas inlägg på Instagram från i förrgår? Hon var på väg på någon tjejträff med bl a Sofia W på en restaurang med mängder av champagne och delikatesser.

"Den här dagen blir bara bättre och bättre....! samt emojis jublande händer, hjärtan och slängkyss.

Om det stämmer att CB friat, Attefallshuset han hyr ligger ute på Blocket, kan man verkligen säga att här går det undan, det gäller att smida medan järnet är varmt! Redan sambo med PW och om ett år när det fabulösa och fantastiska husbygget på Lidingö står färdigt flyttar han givetvis in där.

Blir det månne ett sagolikt vinterbröllop eller ett överdådigt bröllop på ett slott i Frankrike som före detta svägerskan Charlotte P hade med hela kändiseliten inbjuden?! Eller nej, i så fall på ett slott i Marbella i Spanien förstås! Och lyx, lyx, lyx...!

Det där stämmer ju inte! Pernilla kommenterade sitt egna inlägg med JAAAA! ♥️♥️♥️ Och en person svarade på Pernillas kommentar med en fråga:Har han friat? Pernilla har alltså inte svarat på någon fråga om frieri alls.
Det är väldigt mycket halvsanningar och påhitt här. Det är ju därför jag inte får något svar på mina frågor om vad cb gjort för illa rent konkret.
Lite konstigt att folk sitter här och sväljer allt som skrivs här med hull och hår.
När några skriver och påstår saker så blir det till en sanning här.
Citera
2021-08-21, 13:37
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:

Jag blir helt stum om det är så att han har friat. Men tror hennes svar ”Jaaaa❤️❤️❤️” är till SW som skriver ”och snart peakar den…” att P svarat S utan att tagga henne.
En gissning fr min sida förstås men har han friat så är det helt hål i huvudet.
Citera
2021-08-21, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Det där stämmer ju inte! Pernilla kommenterade sitt egna inlägg med JAAAA! ♥️♥️♥️ Och en person svarade på Pernillas kommentar med en fråga:Har han friat? Pernilla har alltså inte svarat på någon fråga om frieri alls.
Det är väldigt mycket halvsanningar och påhitt här. Det är ju därför jag inte får något svar på mina frågor om vad cb gjort för illa rent konkret.
Lite konstigt att folk sitter här och sväljer allt som skrivs här med hull och hår.

❤️ Dagens bästa (alltså att det inte var så). Tror att vi alla sitter på helspänn i och med att vi inte förstår hur deras relation ens existerar, en omöjlig ekvation.
Citera
2021-08-21, 14:04
Medlem
Oi, håper ikke Pernilla gifter seg med CB. Plutselig eier han 50% av hele Pernillas formue.
Han ser litt sleip (slug?) ut som vi sier på norsk.
Citera
2021-08-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Herr CB är medbjuden på dop idag.
Citera
2021-08-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Oi, håper ikke Pernilla gifter seg med CB. Plutselig eier han 50% av hele Pernillas formue.
Han ser litt sleip (slug?) ut som vi sier på norsk.

Om de nu gifter sig så råder hennes ekonomiska rådgivare säkert Pernilla att skriva äktenskapsförord
Citera
2021-08-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om de nu gifter sig så råder hennes ekonomiska rådgivare säkert Pernilla att skriva äktenskapsförord

Håper virkelig det 🤞🤞
Citera
2021-08-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
❤️ Dagens bästa (alltså att det inte var så). Tror att vi alla sitter på helspänn i och med att vi inte förstår hur deras relation ens existerar, en omöjlig ekvation.
Vad trista liv vissa har om ni sitter på helspänn för vad som händer i hennes kärleksliv.
Sen undrar jag om vissa har svårt med läsförståelsen? Eller är vissa helt enkelt korkade?
Citera
2021-08-21, 16:00
Medlem
Kan någon länka annonsen på blocket som någon skrev om tidigare?
Citera
2021-08-21, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Kan någon länka annonsen på blocket som någon skrev om tidigare?

Vilken annons?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in