Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-18, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cereme
Efter bilfärden i dagens avsnitt av WV så förstår man ju att Pernilla befinner sig i ett tidigt stadie av alzheimers eller någon annan sorts glömskesjukdom. Tycker synd om barnen som kommer få ta hand om henne så småningom. Otäckt.

Man får hoppas att det vara rör sig om allmän förvirring för de sidor hennes barn hittills visat upp (alla fyra), indikerar i stället att de skulle skita i henne om hon blev alvarligt sjuk och i stället skratta åt henne och håna henne.
Citera
2019-02-28, 21:46
Medlem
Jag skulle vilja uppleva en dag eller i alla fall några timmar om dagen när jag startar TV:n eller öppnar datorn utan att se en bild på någon av familjens Wahlgrens nunor. Jag blir spyfärdig över medias intresse över Biancas liv, lägenhetsbyte och förhållande. Hennes mamma och mormor gör att min mage vänder sig ut och in ännu mer. Det vore klädsamt om denna familj höll sig på pajaskanalerna i TV, men nu är dom överallt. Finns det verkligen något intresse i denna genomkorkade familj eller är det tittarna som är problemet.
Citera
2019-02-28, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Skådespelaren Linus Wahlgren kan vara nästa i tur att axla rollen som Bachelor i tv-rutan.
Det avslöjar skådespelaren på Instagram – och hejjas på av exfrun Jessica.
”DÄR kom jobbförfrågan som jag väntat på i alla år!” skriver skådespelaren i sociala medier.

https://www.expressen.se/noje/linus-wahlgren-hanas-av-familjen-for-bachelor/

Är det slut med Bagge?
Citera
2019-02-28, 22:33
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstraLPO
Är det slut med Bagge?
Va?

Det var Niklas som var tillsammans med Laila. Har väl varit slut i 4 år eller ngt.
Citera
2019-03-18, 19:52
Medlem
langaocbs avatar
Jag ser reklamen för Wahlgrens värld. Pernilla tror att Tyskland var en av vinnarna av andra världskriget "Hitler , vann inte han?!".
Det är inte ens roligt. Är hon efterbliven?
Citera
2019-03-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag ser reklamen för Wahlgrens värld. Pernilla tror att Tyskland var en av vinnarna av andra världskriget "Hitler , vann inte han?!".
Såg den också. Dessutom säger hon att Ryssland "låter som ett land". Beklämmande!
Citera
2019-03-21, 19:44
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Är ju jätteroligt ju!
Citera
2019-03-21, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Är ju jätteroligt ju!

Nej, det är ju inte det...
Citera
2019-05-08, 13:51
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/pernilla-wahlgrens-beslut-d%c3%a4rf%c3%b6r-v%c3%a4ljer-jag-bort-k%c3%a4rlekslivet/vi-AAB4Kd6

"Pernilla Wahlgrens beslut: Därför väljer jag bort kärlekslivet"
Citera
2019-07-13, 06:38
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/noje/celebhub/spanien-svenskar-attackerar-pernilla-wahlgren/ar-AAEeJhT?li=BBqxP8M

Pernilla har det inte lätt just nu. Folk är upprörda för att hon ljuger om var hon bor. Hon har ett hus i Benahavis som ligger utanför Marbella. Hon säger att hon bor i Marbella fast hon egentligen inte gör det. Hon bor 2,5 mil från Marbella.
Citera
2019-07-13, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://www.msn.com/sv-se/noje/celebhub/spanien-svenskar-attackerar-pernilla-wahlgren/ar-AAEeJhT?li=BBqxP8M

Pernilla har det inte lätt just nu. Folk är upprörda för att hon ljuger om var hon bor. Hon har ett hus i Benahavis som ligger utanför Marbella. Hon säger att hon bor i Marbella fast hon egentligen inte gör det. Hon bor 2,5 mil från Marbella.

Folk borde skaffa sig ett liv istället...jösses
Citera
2019-07-13, 08:42
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Folk borde skaffa sig ett liv istället...jösses
Säger detsamma. Herregud, vilket I-landsproblem.

Sen kanske hon inte vill berätta exakt vart hon bor? Det får man ju ändå respektera och jag vet inte heller om jag hade exponerat by och gata i sociala medier. Man vet ju faktiskt aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in