Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-15, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
PW är ju verkligen ett praktexempel på att snygga tjejer klarar sig "bättre" pga sitt utseende.
Snygg ? Skämtar du?
Citera
2008-08-15, 21:21
Medlem
hypnofunks avatar
va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt....

det går dussin på kändisar. tala om förbrukningsvara... det gäller att hänga kvar så länge man kan... kosta vad det kostar vill.
Citera
2008-08-15, 21:46
Medlem
xcvs avatar
Pernilla en förklädd transa ?

Om man nu tittar på bilder av PW får man intrycket av att det är en transvestit man tittar på. Är Pernilla verkligen Pernilla ?
Någon som vet mer ?
Citera
2008-08-16, 06:10
Bannlyst
Fan personifierad

Glömmer aldrig hennes hatiska blick på stackaren som råkade trampa fast hennes klänning på brölloppet....
Citera
2008-08-16, 08:39
Medlem
Tokfaans avatar
Hade det tvivelaktiga nöjet att träffa hennes son för en sisådär drygt tio år sen. Stod och flipprade på nån krog på söder (Tivoli tror jag) när jag fick en smäll på benet av en liten mongoloid knytnäve. Jag kikar förvånat ner och ser en ungjävel som skriket åt mig "HÄR SKALL JAG SPELA".

Efter några ömma ord från min sida så springer det bortskämda lilla kräket till sin mamma, Pernilla W.
Citera
2008-08-16, 09:08
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
Om man nu tittar på bilder av PW får man intrycket av att det är en transvestit man tittar på. Är Pernilla verkligen Pernilla ?
Någon som vet mer ?

Det är hon och Linda Roosing (spaggigt namn förövrigt), som kör med drag-looken. Hur dom än försöker, så blir det en stor drag queen-sörja av det hela.

Skulle mycket väl kunna bli tagen för att vara man...

Citat:
Ursprungligen postat av kex
Glömmer aldrig hennes hatiska blick på stackaren som råkade trampa fast hennes klänning på brölloppet....

Haha!
Var du med på hennes bröllop? Vilket i ordning - antar att hon har varit gift mer än en gång.

Berätta nu.
Citera
2008-08-16, 09:12
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypnofunk
va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt....

det går dussin på kändisar. tala om förbrukningsvara... det gäller att hänga kvar så länge man kan... kosta vad det kostar vill.
Har du köpt samlingsskivan? eller är det kanske Uggla själv som hittat hit?

Edit: Man håller ju ut så länge man kan... Vår tid, bra låt!
Senast redigerad av diemydarling 2008-08-16 kl. 09:17.
Citera
2008-08-16, 10:20
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Hade det tvivelaktiga nöjet att träffa hennes son för en sisådär drygt tio år sen. Stod och flipprade på nån krog på söder (Tivoli tror jag) när jag fick en smäll på benet av en liten mongoloid knytnäve. Jag kikar förvånat ner och ser en ungjävel som skriket åt mig "HÄR SKALL JAG SPELA".

Han har väl sett hur farsan beter sig mot folk och tar efter?
Citera
2008-08-16, 20:49
Medlem
nimrod666s avatar
Skönt för PW att slippa den där pastaätande dåren.
Hålla på att hota och misshandla en kvinna... ingen riktig man gör så.

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.356604!defaultImage/4130605402.jpg
Citera
2008-08-16, 21:35
Medlem
hypnofunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Har du köpt samlingsskivan? eller är det kanske Uggla själv som hittat hit?

Edit: Man håller ju ut så länge man kan... Vår tid, bra låt!

säg det du

men en jäkla bra låt är det iaf
Citera
2008-08-16, 21:40
Medlem
Flyktsodans avatar
Såg henne i någon random skvallertidning av senaste version härom dagen. Hon hade då tagit en utekväll med Perelli, där hon på bilden passade på att avnjuta en cigg. Den där välbyggda polismannen var ute ur bilden varför hon och Perelli såklaaart hade en del gemensamt att prata om.
Citera
2008-08-16, 22:02
Medlem
pillenottens avatar
Det roligaste med detta extremt mediakåta lilla DAMP-ufo, är väl att hon nu gör reklam för nån antirynkkräm - alla som sett henne iRL vet ju att hon är skrynkligare än en Sharpeijycke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in