• 3
  • 4
2021-05-26, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Har inga problem med att skriva till folk på Tinder. Har några rätt långa konversationer. Oftast är det damerna som vill träffas innan jag vill det.

Inte lätt att vara poppis bland damerna.
2021-05-26, 13:16
Medlem
Allt är genuin fysisk attraktion, antingen finns det eller inte. Ens konversations talanger spelar också roll, men fysisk attraktion är nummer ett.

Inte ens män som tillhör topp framgångsrikast och rikast kan dra unga snygga tjejer från Tinder enkelt. Tjejer som är genomsnittliga eller i samma ålder är lätt. Men 18-24 åringar med modell-utseende, svårt
2021-05-26, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
Allt är genuin fysisk attraktion, antingen finns det eller inte. Ens konversations talanger spelar också roll, men fysisk attraktion är nummer ett.

Inte ens män som tillhör topp framgångsrikast och rikast kan dra unga snygga tjejer från Tinder enkelt. Tjejer som är genomsnittliga eller i samma ålder är lätt. Men 18-24 åringar med modell-utseende, svårt

Så är det såklart.
2021-05-26, 15:06
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koko2
Har nu i skrivande stund 850 matchningar på tinder. Och ja jag har klickat ja på alla vita tjejer!

Hur som helst! Av 850 stycken har jag träffat 1? Folk vill skriva i 1 år innan man ses? Och varför ska man skriva 1 år för att direkt märka att man inte klickade? Kan man inte spara det året till någon annan då?

Sen är 95% sjukt stela! Har folk inget ordförråd idag? 75% svarar inte ens.

Någon som känner igen sig?

Nej. Har du bara träffat en av 850 så är det dig det är fel på, inte dem.
2021-05-26, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Nej. Har du bara träffat en av 850 så är det dig det är fel på, inte dem.

Troligen
2021-05-28, 15:10
Moderator
pbos avatar
Trådens stängs. Använd (FB) Tinder-appen istället.

/mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in