• 1
  • 2
2021-05-25, 16:36
Bannlyst
Har nu i skrivande stund 850 matchningar på tinder. Och ja jag har klickat ja på alla vita tjejer!

Hur som helst! Av 850 stycken har jag träffat 1? Folk vill skriva i 1 år innan man ses? Och varför ska man skriva 1 år för att direkt märka att man inte klickade? Kan man inte spara det året till någon annan då?

Sen är 95% sjukt stela! Har folk inget ordförråd idag? 75% svarar inte ens.

Någon som känner igen sig?
2021-05-25, 16:38
Medlem
getbusys avatar
För att om du har 850 matchningar så har den fulaste tjejen 5ggr mer och du är bortsollad.
2021-05-25, 16:39
Medlem
LinkBois avatar
På tinder brukar det vara stelt att skriva, verkar hon skön så försök övergå till typ snapchat eller något
2021-05-25, 16:49
Medlem
DonLatinos avatar
När någon av er inlett en konversation så hitta timingen att säga något i stil med "Tinder känns så oseriöst att skriva på" och därefter bör hon visa ifall hon är intresserad över att ta steget vidare till antingen SMS eller Snapchat. Du ger henne alltså valet att välja vart ni ska skriva utan att se ut som en desperat oskuld.

EDIT: Sen så använder många tinder i syfte för att bygga sin självsäkerhet och känna någon form av confidence-boost för att ha en överblick på vilka typer av killar som finner de attraktiva. På så sätt vet dem också oftast vilken slags typ de ska söka sig till i verkligheten.
2021-05-25, 16:54
Medlem
alpha1pojkens avatar
TS bör ha jävligt roligt med att catfisha tjejer på tinder.
2021-05-25, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
För att om du har 850 matchningar så har den fulaste tjejen 5ggr mer och du är bortsollad.

Tror mycket väl det är så
2021-05-25, 17:00
Medlem
AdMortems avatar
En matchning innebär inte att någon vill ha dig utan att din bild fått ett gillatryck. Man vill fortfarande bli intresserad. Killar tycks inte förstå det sammanhanget med att det ska finnas ett intresse innan man ses. Lite som lust innan sex. Kärlek innan äktenskap osv.
2021-05-25, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alpha1pojken
TS bör ha jävligt roligt med att catfisha tjejer på tinder.

Utveckla? http://www.bilddump.se/bilder/202105...30.155.198.jpg

Du kanske inte visste att man verifierar sitt konto? Så man vet att det inte är en catfish.. man veriferar genom att ta en bild som dom ber än om
2021-05-25, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koko2

Tjejer är inte där för att träffa nån utan för att få uppmärksamhet, det sprattlar väl till i trosan när de får en like.
2021-05-25, 17:07
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag har aldrig provat Tinder och sånt.

Men, jag tycker det är väldigt konstigt att tjejer är stela i textform, jag menar nuförtiden kan dom väl inget annat än att just skriva?

Pratar man verbalt med en tjej så kan det räcka med 2 minuter innan mobilen kommer upp, ungefär som om det vore något handikapphjälpmedel för att klara en social situation. Helt tappat.
2021-05-25, 17:09
Medlem
alpha1pojkens avatar
Citat:
Utveckla? http://www.bilddump.se/bilder/202105...30.155.198.jpg

Du kanske inte visste att man verifierar sitt konto? Så man vet att det inte är en catfish.. man veriferar genom att ta en bild som dom ber än om

Det var ju för fan inte ens nära 850 som du beskrev, man avrundar inte 589 till 850 och förresten du har ju endast 55 matchningar. Du vet ju inte om du själv kommer gilla de som gillat dig.
2021-05-25, 17:10
Medlem
Citat:
Har nu i skrivande stund 850 matchningar på tinder. Och ja jag har klickat ja på alla vita tjejer!

Hur som helst! Av 850 stycken har jag träffat 1? Folk vill skriva i 1 år innan man ses? Och varför ska man skriva 1 år för att direkt märka att man inte klickade? Kan man inte spara det året till någon annan då?

Sen är 95% sjukt stela! Har folk inget ordförråd idag? 75% svarar inte ens.

Har inga problem med att skriva till folk på Tinder. Har några rätt långa konversationer. Oftast är det damerna som vill träffas innan jag vill det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in