Citat:
Ursprungligen postat av
WimHof
+1. Dessutom har arvet redan beskattats flera gånger innan det ärvs.
Desperata åtgärder som nog bara har som syfte att göra svensken ännu mer beroende av staten samtidigt som landet överfylls av exotiska inslag från jordens alla hörn och 150 miljarder ska betalas ut i Covidstöd till sydeuropa.
Tack.
Det var ganska roligt att du hann skriva innan jag hann skriva det där, att Sverige ska betala för alla jordens avskum. att vi ska försörja dem som vägar fixa eget arbete och försöka bygga upp en egen förmögenhet.
Det är exakt som du säger att vi i Sverige Ska hela tiden betala enorma summor pengar till negrerna, Vi ska även betala massa pengar till EU PGA Corona, Fast vi är ett av de länderna som har drabbats hårdast.
Ändå så ska staten jaga ut det allra mesta de kan från vanliga människor.
Inte ens de som har avlidit skänka sina saker och förmögenheter till sina barn och barnbarn.
Fy fan säger jag bara för Sverige.
Och det värsta är att jag tror faktiskt att det här kommer att bli en realitet.
Statens pengar läcker inte, utan det ut som Niagarafallen.
Medans politikerna själva sitter några år och sedan Har de garanterad pension resten av livet.
Men det är helt lugnt för min del. ju mer pengar staten snor från mig mer pengar kommer jag sno tillbaka.
Att det inte finns fler personer i Sverige som till exempel Breivik som bara spränger regeringsbyggnaden, det kan jag inte förstå.