Hahahaha nu håller det där klämkäcka sepet på att prata med Linn om att hon var fetare än han trodde hon skulle vara. Han är verkligen körd.
Känner en snubbe som är exakt som honom, så jävla på och oförskämd och äcklig. Samma dialekt också. Hatar dom båda.
Jag gillade honom i början, men nu... Fy fan. Han är äckligt självgod och vilken jävla avtändande dialekt. Turn off.
En annan vedervärdig människa är Mattias, han som skickade en bild på sig när han hoppade naken från en båt till Gay-Peter. Han ser så fruktansvärt HIVpositiv ut och har ett ansikte som mest minner om en taskigt genomförd skönhetsoperation. Lite bucklig och konstiga proportioner liksom. Nån kan bekräfta något av det?
Och den där stefan&krister-bonden borde de texta. Jag fattar bara hälften av vad han säger.
Du är 08:a, va?
Så här låter det alltid när det handlar om skåningar! Hur vore det att skärpa till hörselorganen och anstränga sig lite! Nog sjutton borde alla med svenska som modersmål förstå skånska vid det här laget. Det är knappast första gången som någon pratar skånska i tv! Andra dialekter då? Ska vi inte texta "Söderslang" också, för det kanske inte alla förstår heller?
Ibland hör man det man vill höra...lät som han sa gård.
Han med mörka håret-bonden är riktigt pinsam. Först strutta runt i bara fula Team Sportia-shorts på en dejt (då har man på sig en tröja), ingen tränad kropp heller. Verkar alldeles för självgod.
Fyfan vad jag skämdes när Magnus började prata med den där tjejen att hon var tjock och knubbig. Men att hon ändå hade en bra personlighet, så han sket i att hon var lite så.
- "Det går ju alltid att göra sig av med dom där kilorna sen".
Fyfan vad jag skämdes när Magnus började prata med den där tjejen att hon var tjock och knubbig. Men att hon ändå hade en bra personlighet, så han sket i att hon var lite så.
Vilken jävla idiot.
Du skämtar! Det måste jag se. Jag tycker hon är en av få intressanta personligheter i programmet, det är riktig stalker-varning på henne, hon verkar ju fullkomligen avguda Per efter några minuters sällskap med honom.
Senast redigerad av schabo-labo 2008-10-23 kl. 01:23.
Anledning: Per ej Magnus...
Är det nån som vet vilken låt som spelades runt 20:25 i dagens avsnitt av Bonde söker fru ? Det va en elektronisk låt som va skit skön... Det va i scenen när dom åkte på fyrhjulingen... Nån som vet ?
Vilken jävla idiot.
"-Trots att hon väger några kilo för mycket och har glasögon så har hon en härlig personlighet" Tro fan att han är "singel"
Du skämtar! Det måste jag se. Jag tycker hon är en av få intressanta personligheter i programmet, det är riktig stalker-varning på henne, hon verkar ju fullkomligen avguda Magnus efter några minuters sällskap med honom.
Vadå har du inte sett avnittet? Hur kan du då veta vilken tjej det är jag pratar om?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!