2008-10-22, 21:34
Medlem
leenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Hahahaha nu håller det där klämkäcka sepet på att prata med Linn om att hon var fetare än han trodde hon skulle vara. Han är verkligen körd.
Känner en snubbe som är exakt som honom, så jävla på och oförskämd och äcklig. Samma dialekt också. Hatar dom båda.

Jag gillade honom i början, men nu... Fy fan. Han är äckligt självgod och vilken jävla avtändande dialekt. Turn off.
Citera
2008-10-22, 21:35
Medlem
leenies avatar
Och den där stefan&krister-bonden borde de texta. Jag fattar bara hälften av vad han säger.
Citera
2008-10-22, 22:08
Medlem
Pallevantes avatar
En annan vedervärdig människa är Mattias, han som skickade en bild på sig när han hoppade naken från en båt till Gay-Peter. Han ser så fruktansvärt HIVpositiv ut och har ett ansikte som mest minner om en taskigt genomförd skönhetsoperation. Lite bucklig och konstiga proportioner liksom. Nån kan bekräfta något av det?
Citera
2008-10-22, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Sa han, han som brände sig "rida på peters korv istället"?

Det tyckte jag också att han sa!

Enligt Aftonbladet sa han "rida på Peters gård", men jag misstänker censur där...

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/t...icle3599282.ab
Citera
2008-10-22, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leenie
Och den där stefan&krister-bonden borde de texta. Jag fattar bara hälften av vad han säger.

Du är 08:a, va?

Så här låter det alltid när det handlar om skåningar! Hur vore det att skärpa till hörselorganen och anstränga sig lite! Nog sjutton borde alla med svenska som modersmål förstå skånska vid det här laget. Det är knappast första gången som någon pratar skånska i tv! Andra dialekter då? Ska vi inte texta "Söderslang" också, för det kanske inte alla förstår heller?
Citera
2008-10-22, 22:44
Medlem
wonderlands avatar
Ibland hör man det man vill höra...lät som han sa gård.

Han med mörka håret-bonden är riktigt pinsam. Först strutta runt i bara fula Team Sportia-shorts på en dejt (då har man på sig en tröja), ingen tränad kropp heller. Verkar alldeles för självgod.
Citera
2008-10-22, 23:01
Medlem
mretys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Sa han, han som brände sig "rida på peters korv istället"?

Ja, precis vad man kunde förvänta sig av dessa homosexuella. Det är ju riktigt pinsamt.
Citera
2008-10-23, 00:20
Medlem
Fyfan vad jag skämdes när Magnus började prata med den där tjejen att hon var tjock och knubbig. Men att hon ändå hade en bra personlighet, så han sket i att hon var lite så.

- "Det går ju alltid att göra sig av med dom där kilorna sen".

Vilken jävla idiot.
Citera
2008-10-23, 00:31
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Fyfan vad jag skämdes när Magnus började prata med den där tjejen att hon var tjock och knubbig. Men att hon ändå hade en bra personlighet, så han sket i att hon var lite så.

Vilken jävla idiot.
Du skämtar! Det måste jag se. Jag tycker hon är en av få intressanta personligheter i programmet, det är riktig stalker-varning på henne, hon verkar ju fullkomligen avguda Per efter några minuters sällskap med honom.
Senast redigerad av schabo-labo 2008-10-23 kl. 01:23. Anledning: Per ej Magnus...
Citera
2008-10-23, 00:40
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Är det nån som vet vilken låt som spelades runt 20:25 i dagens avsnitt av Bonde söker fru ? Det va en elektronisk låt som va skit skön... Det va i scenen när dom åkte på fyrhjulingen... Nån som vet ?
http://www.youtube.com/watch?v=hXY_CaVvnPU

Citat:
Ursprungligen postat av mysen

Vilken jävla idiot.
"-Trots att hon väger några kilo för mycket och har glasögon så har hon en härlig personlighet" Tro fan att han är "singel"
Citera
2008-10-23, 00:50
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
http://www.youtube.com/watch?v=hXY_CaVvnPU

"-Trots att hon väger några kilo för mycket och har glasögon så har hon en härlig personlighet" Tro fan att han är "singel"

Njae det var låten innan den jag tänkte på... Den jag syfta på va ungefär 2-3 min innan det där klippet
Senast redigerad av santacl 2008-10-23 kl. 00:54.
Citera
2008-10-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Du skämtar! Det måste jag se. Jag tycker hon är en av få intressanta personligheter i programmet, det är riktig stalker-varning på henne, hon verkar ju fullkomligen avguda Magnus efter några minuters sällskap med honom.

Vadå har du inte sett avnittet? Hur kan du då veta vilken tjej det är jag pratar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in