2008-11-06, 23:59
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman

För övrigt verkar den unga tjejen som är hos Magnus vara en riktig liten pärla. Söt, sexig och lugn. Men det kanske oxå är vinklat..

Vem syftar du på? Inte Exxa va?
Citera
2008-11-07, 10:46
Medlem
leenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Jag tror att det är större risk att Magnus redan har testat sina tre tjejer.

Mycket riktigt... Idag på AB står det "Därför älskar vi SEX-Bonden" och en bild på Magnus och hans tjejer. Tyvärr Plus-skyddat. Någon som läst artikeln i sin helhet?
Citera
2008-11-07, 11:55
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Minns att hon bodde i Vaxxxxxrxd i Småland. ... Exxa Kxxxxxxn heter/hette hon om någon vill stalka henne

Inte för att jag på något sätt vill antyda att det du skriver i övrigt är lögn, men uppgifterna ovan är knappast top secret:

http://www.tv4.se/1.559908/2008/10/29/emma_karlsson
Citera
2008-11-07, 12:11
Medlem
timpanis avatar
Är det inte ganska uppenbart vilka som går vidare? Samtidigt förstår man att tv-teamet måste fokusera på dem. Övriga måste göra något helt utanför ramarna för alls att ges plats i serien. Enda undantaget är väl Annika som dejtade Per:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1...artment=2.4036

Frågan är vad hon gjorde som var så speciellt? De tyckte väl att det var bra att låta oss lära känna någon som åker ut också.
Citera
2008-11-07, 12:22
Medlem
leenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Är det inte ganska uppenbart vilka som går vidare? Samtidigt förstår man att tv-teamet måste fokusera på dem. Övriga måste göra något helt utanför ramarna för alls att ges plats i serien. Enda undantaget är väl Annika som dejtade Per:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1...artment=2.4036

Frågan är vad hon gjorde som var så speciellt? De tyckte väl att det var bra att låta oss lära känna någon som åker ut också.

Tycker det var ganska uppenbart att hela hon var ganska så speciell....
Citera
2008-11-07, 12:43
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leenie
Mycket riktigt... Idag på AB står det "Därför älskar vi SEX-Bonden" och en bild på Magnus och hans tjejer. Tyvärr Plus-skyddat. Någon som läst artikeln i sin helhet?

Undrar vad som har förekommit på gården egentligen? Har det varit några trekanter kanske?
Citera
2008-11-07, 14:16
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Inte för att jag på men

Om jag plockar ut ord ur dina texter blir dom helt meningslösa och väldigt innehållslösa på samma gång...

Hur tänkte du?
Citera
2008-11-07, 14:32
Medlem
caspianaslans avatar
Haha!

Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Vilket fruktansvärt talfel han bögen som heter Harrysson i efternamn har. Låter som om han håller ihop tänderna när han pratar, alternativt är jänkare som bott här länge.

Han har ju bott i USA i 16 år! Kanske där "talfelet" kommer ifrån...
Citera
2008-11-07, 15:45
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leenie
Ingen som har AB+ då som kan kopiera hit artiklen? Vill ju veta vad de menar
Citera
2008-11-07, 15:46
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Om jag plockar ut ord ur dina texter blir dom helt meningslösa och väldigt innehållslösa på samma gång...

Hur tänkte du?

Är du påtänd eller bara bitter?
Citera
2008-11-07, 15:58
Medlem
cecels avatar
Citat:
undrade detsamma. "exxa"?!......va?! årets konstigaste medlem
Citera
2008-11-07, 18:20
Medlem
ErikJs avatar
Citat:

Nej men du verkar ju uppenbarligen vara det!

Jag skriver en lång text och du tar ut en mening ur den och skriver en kommentar om den meningen? Varför undrar jag då?

Syftade var väl inte att "flasha" med hennes hela namn och ort. Plus att jag kanske måste logga in på tv4 först och se vad dom anger för olika saker om resp person innan jag skriver något alls så det inte råkar bli så att man nämner något som redan finns på deras hemsida?

Lusläser du alla tidningar/nätupplagor, text-tv och faktaböcker så något du skriver ut inte redan finns publicerat någon annanstans sen tidigare?

Jag tog din text och gjorde som dig, plockade bort ord och meningar och visade dig hur resultatet blev (precis som du gjorde på min text). Alltså förstår du själv att man inte bör göra så eftersom du tyckte man verkade påtänd för att om man gör som du gjorde...

Ska jag behöva förklara igen eller tror du att du kanske förstår denna gång?

(Och nej syftet var inte att outa henne utan syftet med HELA texten var att kommentera henne och hur hon var i sängen och som person. Sorry om jag skrev hennes namn och ort om det redan stod på tv4`s hemsida)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in