Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Är du påtänd eller bara bitter?
Nej men du verkar ju uppenbarligen vara det!
Jag skriver en lång text och du tar ut en mening ur den och skriver en kommentar om den meningen? Varför undrar jag då?
Syftade var väl inte att "flasha" med hennes hela namn och ort. Plus att jag kanske måste logga in på tv4 först och se vad dom anger för olika saker om resp person innan jag skriver något alls så det inte råkar bli så att man nämner något som redan finns på deras hemsida?
Lusläser du alla tidningar/nätupplagor, text-tv och faktaböcker så något du skriver ut inte redan finns publicerat någon annanstans sen tidigare?
Jag tog din text och gjorde som dig, plockade bort ord och meningar och visade dig hur resultatet blev (precis som du gjorde på min text). Alltså förstår du själv att man inte bör göra så eftersom du tyckte man verkade påtänd för att om man gör som du gjorde...
Ska jag behöva förklara igen eller tror du att du kanske förstår denna gång?
(Och nej syftet var inte att outa henne utan syftet med HELA texten var att kommentera henne och hur hon var i sängen och som person. Sorry om jag skrev hennes namn och ort om det redan stod på tv4`s hemsida)