2008-10-23, 01:01
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Vadå har du inte sett avnittet? Hur kan du då veta vilken tjej det är jag pratar om?
Har sett avsnitt ett och två. Såg halva programmet idag innan jag var tvungen att åka till jobbet. Tyvärr tar tv4 pengar för att kunna nyttja deras webb-tv.

Det var även en annan rolig personlighet som dejtar Hanna som jag gärna också vill se. Han som tyckte att en tjejs andra bästa egenskap är att hon ska kunna ta i (en nervös typ).

Menade Per ej Magnus...

Per och Annika;
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.651190

Hanna och Tobias;
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.649709
Senast redigerad av schabo-labo 2008-10-23 kl. 01:25.
Citera
2008-10-23, 01:15
Bannlyst
haha vilken jävla idiot killen är, ni vet vem jag menar. Men tjejen är ju minst lika dum som verkade helt obrydd över hans uppträdande. Så jävla fet var hon inte så man måste säga det
Citera
2008-10-23, 01:30
Medlem
ArturoBandinis avatar
Alltså vad är grejen med den feta bruden som dejtar skåningen? Hon fnittrar och pratar som en jävla 5-åring! Är hon efterbliven eller är hon ännu en av de korkade brudar som tror att det är sött att låtsas vara dum som en jävla sten?
Citera
2008-10-23, 02:18
Medlem
95% verkade ju efterblivna, kom inte som en chock direkt.. men vafan!

Bondebögen verkade tro han var typ daytrader eller liknande då han beskrev sin vardag
Citera
2008-10-23, 09:03
Medlem
Men vad är det med den där Magnus? Snacka om att sakna social kompetens..

Undrar om han någonsin har haft en tjej, han är ju som en 14-åring..
Citera
2008-10-23, 09:47
Moderator
blomvattnares avatar
Magnus, Magnus, Magnus....vilken figur! Det kan nog bli ett antal sevärda avsnitt i höst. TV4 gnuggar nog händerna över att ha snubblat över honom.

Han häver ju ur sig plumpa kommentarer. Underbart!

I gårdagens avsnitt, när han hade tagit av sig flytvästen, och kom på att tjejerna kanske hade velat göra det, och tog på sig den igen!. Sedan fick tjejerna hjälpas åt att ta av den, och samtidgt klappa lite på hans kropp.

När han och en av tjejerna kom tillbaka efter att ha hämtat lite ved: heeejj, har ni saknat miiig? "Jaaaa", svarar tjejerna andäktigt denna guds gåva till kvinnorna.

Jag satt i fåtöljen och vred mig av skam över att se dessa vuxna människor fjanta sig. Men kan naturligtvis inte låta bli att se fram emot kommande avsnitt!
Citera
2008-10-23, 10:06
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Alltså vad är grejen med den feta bruden som dejtar skåningen? Hon fnittrar och pratar som en jävla 5-åring! Är hon efterbliven eller är hon ännu en av de korkade brudar som tror att det är sött att låtsas vara dum som en jävla sten?

Jag har träffat henne, vad man kan säga är att hon är snäll, inget annat.
Lite OT hennes mor sysslar med kurser där man går ut i skogen och letar efter troll!!! Japp, ni läste rätt, hon är skitskum, sover med kopparplattor under sängen för att hitta rätt harmoni, sysslar med healing osv osv, värsta hoku-pokus tanten. Just det, glömde att hon också anordnar seanser om du har lust att prata med en död

Sorry, måste ändra tjej....den här tjejen jag menade var Linn och ingen annan. Blandade ihop skåningen mot Magnus.
Senast redigerad av Chandler Bing 2008-10-23 kl. 10:08.
Citera
2008-10-23, 10:19
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaija
Men vad är det med den där Magnus? Snacka om att sakna social kompetens..

Undrar om han någonsin har haft en tjej, han är ju som en 14-åring..

Håller med dig han verkar ju verkligen sakna social kompetens
Citera
2008-10-23, 10:21
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Insane
Håller med dig han verkar ju verkligen sakna social kompetens

Kan nästa höra/se det framför mig när han får till det med en av tjejerna, Jahaaaaaaaa är det så här DU ser ut mellan benen .......
Citera
2008-10-23, 10:58
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare

När han och en av tjejerna kom tillbaka efter att ha hämtat lite ved: heeejj, har ni saknat miiig? "Jaaaa", svarar tjejerna andäktigt denna guds gåva till kvinnorna.
Ja, fy fan Sen sa han "puss!" och dom svarade "puss". Tur att jag satt själv i tv-soffan och vred mig.

Sen ville han vara häftig och knäcka grenar till elden samtidigt som han kommenterade det. Återigen:
Citera
2008-10-23, 11:32
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Magnus, Magnus, Magnus....vilken figur! Det kan nog bli ett antal sevärda avsnitt i höst. TV4 gnuggar nog händerna över att ha snubblat över honom.

Han häver ju ur sig plumpa kommentarer. Underbart!

I gårdagens avsnitt, när han hade tagit av sig flytvästen, och kom på att tjejerna kanske hade velat göra det, och tog på sig den igen!. Sedan fick tjejerna hjälpas åt att ta av den, och samtidgt klappa lite på hans kropp.

Jag satt i fåtöljen och vred mig av skam över att se dessa vuxna människor fjanta sig. Men kan naturligtvis inte låta bli att se fram emot kommande avsnitt!

Haha, ja lite komiskt faktiskt. Just det där med flytvästen tyckte jag väl var värst. Han har ett tonfall som är supertrevligt och käckt hela tiden, men han verkar ju samtidigt vara en väldigt varm, snäll och omtänksam person så det kanske passar honom även om man nästan tror det är spelat ibland.
Citera
2008-10-23, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Fyfan vad jag skämdes när Magnus började prata med den där tjejen att hon var tjock och knubbig. Men att hon ändå hade en bra personlighet, så han sket i att hon var lite så.

- "Det går ju alltid att göra sig av med dom där kilorna sen".

Vilken jävla idiot.

ha ha ha ha

Han är ju körd men det var kul sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in