Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Vilka bönder tror du kommet få flest brev? Får väl hoppas att de sökande förstår vad det innebär att träffa någon som är bonde. Det är ju lätt att bara skicka iväg ett brev och inte tänks så mycket på vad det långsiktigt kan leda till. Läste senast idag att Sigrid tydligen har kontakt med Pär-Ola efter att det tog slut med Pål. Tänkte redan från början att de passar ihop, de har mycket gemensamt och lite samma stil.
Nu minns jag inte namnen, men tror han med det stora fina huset och som bodde med sin dotter kommer få ganska mycket brev, båda kvinnorna tror jag kommer kamma hem en hel del brev och även han som reste väldigt mycket.
De två unga kommer nog i vanlig ordning få massor med brev men där är väl kanske frågan lite om det är av rätt orsak dem får massor med brev.
Vilka av årets bönder tror du kommer få flest brev??
Aha där ser man, var läste du att Sigrid tog kontakt med Pär-Ola efter att det tog slut mellan henne och Pål?? Men är inte ett dugg förvånad, jag ansåg ju redan i fjol att hon skulle passa bra med Pär-Ola då jag anser dem båda som samma skrot och korn. Båda är ytliga, hästbönder, vill synas, tycker själva att dem är jordens medelpunkt.